Skocz do zawartości

[oświetlenie] Lampa Trelock LS 865 - wyłączanie światła postojowego


kristof72

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Posiadam oświetlenie zasilane z dynama wbudowanego w piastę. Przednia lampa halogenowa posiadała diodowy system podtrzymania postojowego. Niestety jakiś czas temu postojówka przestała działać. Nie mogę poradzić sobie z naprawą, więc rozważam wymianę przedniej lampy, ponieważ zależy mi na oświetleniu postojowym. Myślałem o lampie Trelock LS 865? Światło postojowe zasilane jest tu z kondensatora. Według opisu producenta kondensator jest w pełni naładowany po 2 minutach jazdy i świeci 4 minuty na postoju. Mam pytanie do ewentualnych użytkowników takiej lub podobnej lampy, czy po tych 4 minutach kondensator jest całkowicie rozładowany i postojówka zaświeci następny raz dopiero po kolejnych 2 min. jazdy? Czy jest możliwość, że po pokonaniu np. 50 metrów lampa znów będzie świecić na postoju? Jeszcze jedno pytanie: czy jak wyłączę lampę, to od razu zgaśnie, czy dopiero po rozładowaniu kondensatora?

Napisano

Zależy jak jest zrobiona, może świecić coraz słabiej aż do wyczerpania kondensatora, albo po tych 4 minutach się wyłącza sama. Przy takich konstrukcjach stawiałbym na pierwsze rozwiązanie.

 

Te 4 minuty to zapewne gwarantowany czas przyzwoitego świecenia. Moja tliła się jeszcze po 10 minutach, ale po wyłączeniu i włączeniu już nie. Przy normalnej jeździe ciężko całkowicie rozładować kondensator, chyba że spotkasz znajomych i się zagadasz.

Postojowe zawsze zadziałają o ile jest choć trochę ładunku w kondensatorze, po prostu będzie słabiej i krócej świecić.

 

Jeżeli ma wyłącznik, to powinna od razu gasnąć.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...