olafbando Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 Jestem trochę nowy w temacie rowerów więc nie jestem wstanie używać fachowego języka, ale mam nadzieję że będe potrafił wytłumaczyć o co mi chodzi. Przez nieszczęsny wypadek wygiął mi się jeden z tych dwóch bolców na które nakłada się hamulce. Niedość że się wygiął (i chyba nawet w jednym miejcu zaczyna się łamać) to jeszcze rozwalił mi się przy okazji ten gwint ze środka. Pytanie brzmi czy ten bolec mogę jakoś wymienić ? Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikerman Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 No to sprawa sie tak przedsatwia.......z opisu wynika że mówisz o piwocie.....owszem można to bezproblemowo wymienić......gorzej jest z gwintem bo skoro mówisz że Ci już pęka to trzeba bedzie zastosować jakiś dobry patent......jak masz możliwosc to zapodaj jakieś foto......... wymyślimy.... No to sprawa sie tak przedsatwia.......z opisu wynika że mówisz o piwocie.....owszem można to bezproblemowo wymienić......gorzej jest z gwintem bo skoro mówisz że Ci już pęka to trzeba bedzie zastosować jakiś dobry patent......jak masz możliwosc to zapodaj jakieś foto......... coś wymyślimy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olafbando Napisano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 hmmm. Ze zdjęciem będzie problem. Ale mam pytanie. Mówisz ż te bolce nazywają się piwot. I w środku tego piwotu jest ten gwint? Więc jak go wymienię to nie będzie problemu i będe mógł wstawić hamulec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambus81 Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 podejrzewam, że ten gwint to gwint ze srodka piwotu. a piwot do wymiany, tylko nie jestem pewien czy w każdej ramie jest wymienialny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...