Frycu963 Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Witam chodzi o to że za wolno powraca i w którą stronę kręcić żeby szybciej wracał w strone + czy - ? Jest wystarczająco napompowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 27 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Trzeba zmniejszyć tłumienie czyli na minus. Ale jak dasz do oporu na + albo na - to sam sobie odpowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Ok jutro sprubuje dzięki za szybką odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Żeby nie zakładać nowego tematu mam pytanie czy moge do tego amorka założyć tarcze 203mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 w manualu sprawdź, ale chyba 180 maks. poza tym założysz 203 to duża szansa jest, że będzie hamulec dzwonił podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 no pisze że 180 to zalecany maxymalny ale zalecany więc się zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzeslaw Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Po pierwsze czy na pewno potrzebujesz 203 czy tylko chodzi Ci o efektowny wygląd 203 są używane przeważnie w DH Po drugie RST bedzie dostawał po pupie strasznie, szybciej złapie luzy. Do agresywnej jazdy Xc bądź lekkiego enduro wystarczająca jest w zupełności 180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Witam mam problem z tą regulcją mogę kręcić tą regulacją bardzo długo i różnicy jak nie było tak nima co robić bo to troche za długo trzeba kręcić a i tak nie ma zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Czy podczas kręcenia pokrętlem Rebound są wyczuwalne skrajne położenia (pokrętło się blokuje)?Do F1rst'a więcej jak 180mm na pewno nie zakładaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 jak kręcę tą regulacją to tak cyka (wydaj mi się że to normalne ) ale nic się nie blokuje kręci się bez oporów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 to coś jest nie tak, to pokrętlo ma ograniczony obrót, rozbierałes amorek do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Dałem go do serwisu rowerowego (czyszczenie wymiana oleju) ja sam Nic nie rozkręcałem jest jeszcze coś zanim go dałem do serwisu to podczas jak odbijał to było słychać takie życzenie a teraz taki jakby przepływ oleju . może trochę dziwnie napisałem Syczenie nie życzenie heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Jeśli regulator kręci się bez ograniczeń po serwisie to znaczy że serwisant się nie wykazał lotnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Czyli dać im go żeby to naprawili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 6 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Jeżeli wartość tłumienia przy tym sie nie zmienia w ogóle a powinno być czuć spora różnice ... to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Niestyety nie czuć żadnej różnicy. A co może być tak w środku źle poskładane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 i mam jeszce jedno pytanko dzisiaj odkryłem że mój amorek ma luz wcześniej myślałem że stery maja luz .... i jest to prawdopodobnie nieszczęsny 2009 r czy luz ten da się usunąć czy przejmować się że ten luz jest . Dodam że jest ten luz od dobrych 3tyś km nie nie jest to dużo ale się nie powiększa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Jesteś pewny że luz jest większy niż taki jaki wystepuje przy amorkach normalnie + o ile masz hamulce tarczowe luz nie występuje na połączeniu zacisk i klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Czyli jest taki normalnie luz w amorkach bo praca jego jest bardzo dobra luz na 100% jest w amorku to jak sprawdzić czy ten luz jest normalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 a i na pewno nie jest on na klockach ale jak sprawdzić czy ten luz jest normalny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 To jest trudne do wyjaśnienia jeżeli nie masz porównania z innymi amortyzatorami lub nowym egzemplarzem po ~300/500km.Ja tego wyjasnić niepotrafię.Jedna z opcji jest wsadzenie palca pomiędzy podkową a goleń górną amortyzatora i ruszanie rowerem w przód i tył, jesteś w stanie w taki sposób przytrzasnąc sobie palca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 21 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 (edytowane) Kolego Frycu, po 1, edytujemy posty, nie piszemy jeden pod drugim. Po 2, piszemy zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji, po coś wymyślono kropki, przecinki i duże litery. Ktoś zapomni kwadratowego nawiasu i temat od razu w śmietniku, a tu takie kwiatki i nic. A Puklus był i widział. zanim go dałem do serwisu to podczas jak odbijał to było słychać takie życzenie a teraz taki jakby przepływ oleju Widać wcześniej amortyzator miał życzenie żeby mu zrobić serwis, teraz zadowolony wesoło chlupie olejem Edytowane 21 Marca 2014 przez sznib Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 21 Marca 2014 Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 Klasyfikacja wielkości luzu amorka wg. skali Bumpersky'ego: Luzy właściwe luz roboczy właściwy - masz wrażenie, że masz luz luz roboczy właściwy duży - masz nie wrażenie ale pewność że masz luz Luzy niewłaściwe luz roboczy niewłaściwy mały - luz można nie tylko wyczuć ale i usłyszeć luz roboczy niewłaściwy duży - luz można nie tylko wyczuć i usłyszeć ale i zobaczyć luz roboczy niewłaściwy katastrofalny - luz czuć, słychać, widać, pojawia się się niekontrolowany odruch komentarza: "o k...a, ale luz" Określ luz swojego widelca wg tej skali i wtedy będziemy wiedzieli, czy luz jest za doży czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frycu963 Napisano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 Sorry za ortografie i interpunkcję. Amortyzator jest po serwisie. Według twoich skali chyba to "luz roboczy niewłaściwy mały - luz można nie tylko wyczuć ale i usłyszeć" ale słychać tylko podczas ostrego hamowania takie jakby takie stukniecie . Mam nadzieję że z ortografią ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.