ugupu Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 To drugie raczej ponieważ takie same widły można było kupić czy to w CRC czy w innych dużych sklepach internetowych. Oby na reszcie widła nie "zaoszczędzili" to będzie OK. Cytuj
kamar59 Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 Dziś już testowałem pompkę BETO na moim R7 fajnie pompuje. Napompowałem do 90 PSI do wagi 70 kg + rower 12 kg = 82 kg. Jeszcze w terenie się sprawdzi czy jest odpowiednie. Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Napisano 10 Lutego 2014 Wagi roweru nie uwzględnia się w ciśnieniu dla amortyzatora to jak to liczysz. Prędzej już to co na sobie masz np. plecak itd. Cytuj
Scarper Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 Czemu się nie uwzględnia? 1 rower może miec 10kg a drugi 14kg. Cytuj
Rulez Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 (edytowane) Możesz sobie dodawać co tam chcesz, ważny jest SAG, nie bezmyślne nabijanie do określonej wartości przy określonej wadze. Na ugięcie amortyzatora ma wpływ np. długość mostka - im dłuższy tym większy nacisk i ugięcie amortyzatora. Edytowane 10 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Napisano 10 Lutego 2014 Dla przykładu wyciągnij amortyzator, postaw rower tak aby nie przechylał się na żadną stronę i oprzyj sobie główkę ramy na dłoni, wtedy się dowiesz czy naciska na nią 10, 14 czy 20kilo. Poczujesz jedynie wagę kokpitu i niewiele więcej. Cytuj
kamar59 Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 (edytowane) No widzisz Scarper jakie to proste Numer seryjny na podkowie HB1077234 Data produkcji może jest tu zapisana. Edytowane 10 Lutego 2014 przez kamar59 Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Napisano 10 Lutego 2014 Czemu się nie uwzględnia? 1 rower może miec 10kg a drugi 14kg. Weź pod uwagę ze zdecydowana większość wagi jest z tyłu roweru, można to policzyć ... ale łatwiej by było skorzystać z powyższych rad a i czasem pomyśleć samemu nie zaszkodzi Cytuj
kamar59 Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 A ze starego widelca muszę zdjąć coś co jest nabite jak to się nazywa i jak to zdjąć najlepiej ? Bo stery będę miał te same. Cytuj
Scarper Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 Dolna bieżnia sterów? czy gwiazdka? Bieżnie szerokim śrubokrętem przez szmake i dookoła leciutko zejdzie, a gwiazdke nowa. Cytuj
kamar59 Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 Gwiazdkę mam nową o bieżnie sterów mi chodziło. Jak to się trzyma w ogóle Rozbiorę to sobie pewnie uzmysłowię to jak wygląda. Bo łożyska w sterach mam mechaniczne nie kulkowe to jedynie mogę je wyczyścić ze starego smaru i nasmarować nowym. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Napisano 10 Lutego 2014 Jak to się trzyma w ogóle Poprzez tarcie na ciasnym pasowaniu, rura tam jest delikatnie szersza. Czasami trzyma sie lekko czasami bardzo mocno ... w starym widelcu XCR nie musisz nawet przez szmatki czy inne, ładuj bezpośrednio widelec i tak szrot. Cytuj
Rulez Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 . Bo łożyska w sterach mam mechaniczne nie kulkowe to jedynie mogę je wyczyścić ze starego smaru i nasmarować nowym. Ciekawa teoria, i myślisz, że w łożyskach ACB nie ma kulek ? Co do samej podkładki stożkowej - trudno to nazwać "bieżnią", skoro nic się po tym nie toczy - mają 2 wykonania - jedne są przecięte (schodzą bez problemu), drugie są jako cały pierścień (te siedzą ciasno). Cytuj
Kranczi Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 siemka, sorki ze przeszkodzę w przemyśleniach o Manitou, pozwolicie ze na moment zejdę nizej. Czy XCR jest dość czulym amorem jak za te pieniądze? Wersja LO czy LOD? Cytuj
tobo Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 siemka, sorki ze przeszkodzę w przemyśleniach o Manitou, pozwolicie ze na moment zejdę nizej. Czy XCR jest dość czulym amorem jak za te pieniądze? Wersja LO czy LOD? Czułość jest wystarczająca do dh. Cytuj
Scarper Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 Szczególnie jak peknie podkowa wtedy lepiej pochłania liście. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 11 Lutego 2014 Mod Team Napisano 11 Lutego 2014 Tak, wtedy każda goleń dostosowuje się samodzielnie a oś koła wygina w tej reakcji łańcuchowej ... Pisać bym prosił na temat i beż głupich pytań w nieodpowiednim miejscu. A kolega kranczi to chyba nie pierwszy raz taką dywersje przeprowadza ... Cytuj
kamar59 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Napisano 11 Lutego 2014 Ciekawa teoria, i myślisz, że w łożyskach ACB nie ma kulek ? Co do samej podkładki stożkowej - trudno to nazwać "bieżnią", skoro nic się po tym nie toczy - mają 2 wykonania - jedne są przecięte (schodzą bez problemu), drugie są jako cały pierścień (te siedzą ciasno). Źle napisałem zwykłe wianki a łożyska zamknięte kulkowe Cytuj
Lumperator Napisano 11 Lutego 2014 Napisano 11 Lutego 2014 Nie dedykowany, tylko konfekcjonowany pod kątem gigantycznego zysku wywalanie pieniędzy w błoto. No okey, ale powiedz mi na co komu butla 1L? Żeby stało latami ? Skąd pewnośc, że semi-bath manitou jest dokladnie tym, co leje Lotos? Zagwarantujesz mi ten sam skład? Jesli tak, to jutro kupuje Lotosa Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 11 Lutego 2014 Mod Team Napisano 11 Lutego 2014 Obawiasz się ze warunku smarowania spowodują przegrzewanie sie silnika i w efekcie padną panewki i spadnie ciśnienie ... a nie czekaj rozmawiamy o oleju do smarowania widelca On sie raczej nie zatrze ... z powodu innego oleju. No mój się nie zatarł a i pracuje wyśmienicie . . . Cytuj
Lumperator Napisano 11 Lutego 2014 Napisano 11 Lutego 2014 Chodzi mi raczej o bezpieczeństwo uszczelek, oringów co by to nie puchło albo inne dziadostwo się nie wdało Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.