kalisiek Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 a ile oleju do tlumika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 I zestaw przyszedł Te nowe podkładki mam użyć co są z adapterem, czy stare przełożyć czy użyć obydwu? I ten plastik do czego jest? I do ilu mam napompować Psi amorek pod moją wagę (70kg) 90 PSI ? Tak żeby się ugiął 2 cm jak na niego usiądę prawda? Tam jest w instrukcji w małym okienku że to się zakłada na hamulec z przykręcą śrubą ? a ile oleju do tlumika? 3 ml ponoć i pasuje ten co do goleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) a ile oleju do tlumika? Instrukcja z 2010 a niej poziom oleju w tłumiku, oraz sposób pomiaru (strona 20) : http://www.manitoumtb.com/assets/Service%20Manuals/2010%20Fork%20Service%20Manual.pdf Edytowane 6 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 W przypadku braku można stosować ten sam olej co do kąpieli olejowej, ale można 40W dać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Do tłumika 40W ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 5W/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Plastik masz uzyc do smieci Shimano zaleca go do zamontowania na dokrecone sruby by zapobiegac ich odkrecaniu sie. W praktyce sruby maja klej wiec ogolnie czasami ciezko je odkrecic Jesli tarcze masz 185 mm to musisz dac stare podkladki tak jak byly, miedzy adapter a zacisk. Dawanie podkladek dostarczonych z adapterem jest bezsensowne - polkolista podkladka wraz z druga ma w przypadku Avida zadanie umozliwic regulacje zacisku w wielu plaszczyznach, ale do tego potrzebne sa podkladki z obu stron zacisku, w Shimano tego nie ma, zacisk przykrecasz "na sztywno" do adaptera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 A będzie ktoś robił serwis R7 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 6 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Jak popytasz na forum na pewno znajdzie się ktoś kto może wykonać to za ciebie jeśli nie czujesz się na siłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 W sumie to tam nie ma co popsuć moim zdaniem, potrzeba tylko trochę czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 To jest najważniejszy olej w dolnych goleniach? Bo w tłumiku jest i jest sztywny jak beton to po co wymieniać? I jeszcze zostaje komora powietrzna (sprężyny powietrznej) Ale nie chodzi ciężko, w sumie to nie wiem jak powinna chodzić. Dajcie mi linka do tego oleju do dolnych goleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Kamar skąd jesteś ? Myślę że mógłbym pomóc w serwisie lub wykonać go za ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Z tego co wiem kamar jest z okolic Torunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Zgadza się. Dzieli nas 170 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 To jest najważniejszy olej w dolnych goleniach? Bo w tłumiku jest i jest sztywny jak beton to po co wymieniać? I jeszcze zostaje komora powietrzna (sprężyny powietrznej) Ale nie chodzi ciężko, w sumie to nie wiem jak powinna chodzić. Dajcie mi linka do tego oleju do dolnych goleni. Link : http://allegro.pl/olej-lotos-synthetic-plus-5w40-1l-1-litr-zloty-i3866652810.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Takie coś dobre to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 A w czym problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) I to też mogę wlać do komory powietrznej? Cena dobra, a może jest coś lepszego za podobną kasę a nie litr a 0,5 l ? Edytowane 6 Lutego 2014 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 To samo możesz wlać do komory powietrznej, ta cena jest dobra, oleju w opakowaniach 0,5l raczej nie kupisz, niczego lepszego nie potrzebujesz, ten jest bardzo dobry, najlepiej poszukaj tego oleju w jakiejś hurtowni motoryzacyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Jak masz znajomego mechanika to on ci może odlac oleju trochę za friko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) To pewnie było by lepsze ale to tylko 100 ml a różnicy i tak nie odczuł bym ? http://allegro.pl/motorex-semi-bath-olej-do-amortyzatorow-manitou-i3931373291.html A w to się bawić BRUNOX DEO do amortyzatorów przed jazdą psiknąć więcej zaszkodzi czy pomoże ? Może ma wujek od samochodu Tylko muszę sprawdzić czy to 5W/40 syntetyczny nie musi być Lotos koniecznie. Edytowane 6 Lutego 2014 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Semibath to wywalanie pieniędzy w błoto, 10 razy droższy niż Lotos, nie chcesz Lotosa, to możesz wlać każdy inny syntetyk 5w/40. Brunox Deo, to wywalanie pieniędzy w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Brunox Deo mam za darmo tylko pytam czy warto smarować tym w ogóle ? Chyba że on nie nadaje się do tej klasy amorków W XCR tym mogą sobie psikać. Spoko nie obrażam się na Lotosa tak tylko spytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 6 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Było już tyle razy o tym Brunoxie... Po pierwsze to nie wiem co chcesz smarować na goleniach. Po drugie zamiast przed jazdą to lepiej przy czyszczeniu po jeździe, golenie podczas jazdy powinny być suche. Po trzecie może być, zaszkodzić nie zaszkodzi. Po czwarte czytaj, czytaj, czytaj, dopiero później zadawaj pytania, nie odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Ok rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.