kamar59 Napisano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 A te bajery typu TPC+ a ABS+ to któryś lepszy? Czy zależnie od wymagań indywidualnych Czy TS Air lub nowszy chyba Mars Air Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 3 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Pojeżdżę na tym co jest, jak się zużyje to się wymieni na coś lepszego. Masz na myśli olej czy widelec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Na 100% widelec, jestem pewny Edytowane 3 Lutego 2014 przez kporys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Masz na myśli olej czy widelec? Olej ten co jest czerwony czy tam zielony oryginalnie zalany I ponoć azotem pompują amorek fabrycznie Edytowane 3 Lutego 2014 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Tak, tak, a pojeździłeś już na tym amorze, czy tylko na niego patrzysz i analizujesz w myślach ? Tu możesz sobie poczytać o tym jakie typy sprężyn są w poszczególnych amortyzatorach Manitou, są tam też opisy budowy poszczególnych sprężyn powietrznych czy stalowych (odpowiednio w zakładkach technology, suport) : http://www.manitoumtb.com/products/forks/ Znajdziesz tam również schematy poszczególnych amortyzatorów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 I ponoć azotem pompują amorek fabrycznie ??????????????????????????????????????????? Skąd takie info? Kolejna legenda z Faktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 I ponoć azotem pompują amorek fabrycznie A piękna Chinka biustem w modelach Pro lagi poleruje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 To jest specjalna mieszanka azotu 78% z innymi gazami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Tak, tak, a pojeździłeś już na tym amorze, czy tylko na niego patrzysz i analizujesz w myślach ? Nie zamontowany bo dziś przyjdzie mi adapter, pompka, podkładki i gwaizdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 To jest specjalna mieszanka azotu 78% z innymi gazami. Dobre! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Tak samo jak pompowanie opon u wulkanizatora "mieszanką azotu ze szlachetnymi gazami" za 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Nie zapominajmy ze ok 0.5% to gazy szlachetne wiec ta mieszanka dobrze wpływa na prace amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 OK- starczy offtopa. Trzymajta się tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 (edytowane) Taa, pompują azotem, a w dolnych lagach oleju brak , gdybym to ja kupił tego R7 od razu bym go rozebrał, przesmarował, uzupełnił olej ... Dopóki były składane w USA było ok, teraz słabiutko nawet z uzupełnianiem olejów. Edytowane 4 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 RSy mają tak samo ... chyba wszystkie obecne widelce tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 XC32Tk z 2013 roku tez ma sucho? Czy tylko te wyższe maja sucho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Generalnie im nowszy amor tym to wygląda gorzej. Reby nawet maja sucho wiec xc32 nie jest tu jakimś wyjątkiem. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Zaleję go kefirem akurat stoi na biurku. Wiecie może gdzię mogę kupić REDRUMA,oleje RS,judy butter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Scarper, zadawaj takie pytania w dziale dla RSów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 a w dolnych lagach oleju brak Jasnowidz jesteś czy co? W mojej minucie w lagach suchutko a w tłumiku może 1/3 tego co być powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 To nie jasnowidzenie ... tylko prosty rachunek prawdopodobieństwa, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herman88 Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Fakt, serwis lepiej zrobić jak najszybciej. U mnie w R7 w lewej ladze nie było oleju do smarowania, tylko czerwony, bardzo gęsty olej który najprawdopodobniej spłynął z komory powietrznej. No i w R7 warto często lać olej na tłok komory od góry - poprawia to płynność pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 5 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Heh, ja koledze który zakupił amor na pw wspominałem przed zakupem o fakcie różnicy sztywności lag, ewentualnej konieczności serwisu amortyzatora który leżał 4 lata, to nie dowierzał, a teraz widzę odkrywanie ameryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Amor z 2010 r składany w USA przez fachowców. Oleju i smaru ma tyle że cieknie z niego Przyszły pozostałe graty jutro zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 (edytowane) W 2010 już nie składali amorów w USA tam nawet na goleni powinna być nalepka, że składany na Tajwanie (no chyba, że ktoś zerwał) . Edytowane 5 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.