kamar59 Napisano 3 Lutego 2014 Autor Napisano 3 Lutego 2014 A te bajery typu TPC+ a ABS+ to któryś lepszy? Czy zależnie od wymagań indywidualnych Czy TS Air lub nowszy chyba Mars Air Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 3 Lutego 2014 Mod Team Napisano 3 Lutego 2014 Pojeżdżę na tym co jest, jak się zużyje to się wymieni na coś lepszego. Masz na myśli olej czy widelec? Cytuj
kporys Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Na 100% widelec, jestem pewny Edytowane 3 Lutego 2014 przez kporys Cytuj
kamar59 Napisano 3 Lutego 2014 Autor Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Masz na myśli olej czy widelec? Olej ten co jest czerwony czy tam zielony oryginalnie zalany I ponoć azotem pompują amorek fabrycznie Edytowane 3 Lutego 2014 przez kamar59 Cytuj
Rulez Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Tak, tak, a pojeździłeś już na tym amorze, czy tylko na niego patrzysz i analizujesz w myślach ? Tu możesz sobie poczytać o tym jakie typy sprężyn są w poszczególnych amortyzatorach Manitou, są tam też opisy budowy poszczególnych sprężyn powietrznych czy stalowych (odpowiednio w zakładkach technology, suport) : http://www.manitoumtb.com/products/forks/ Znajdziesz tam również schematy poszczególnych amortyzatorów ... Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 I ponoć azotem pompują amorek fabrycznie ??????????????????????????????????????????? Skąd takie info? Kolejna legenda z Faktu. Cytuj
ugupu Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 I ponoć azotem pompują amorek fabrycznie A piękna Chinka biustem w modelach Pro lagi poleruje... Cytuj
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 To jest specjalna mieszanka azotu 78% z innymi gazami. Cytuj
kamar59 Napisano 4 Lutego 2014 Autor Napisano 4 Lutego 2014 Tak, tak, a pojeździłeś już na tym amorze, czy tylko na niego patrzysz i analizujesz w myślach ? Nie zamontowany bo dziś przyjdzie mi adapter, pompka, podkładki i gwaizdka. Cytuj
ugupu Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 To jest specjalna mieszanka azotu 78% z innymi gazami. Dobre! Cytuj
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 Tak samo jak pompowanie opon u wulkanizatora "mieszanką azotu ze szlachetnymi gazami" za 100zł. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 Nie zapominajmy ze ok 0.5% to gazy szlachetne wiec ta mieszanka dobrze wpływa na prace amorka Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 OK- starczy offtopa. Trzymajta się tematu. Cytuj
Rulez Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 (edytowane) Taa, pompują azotem, a w dolnych lagach oleju brak , gdybym to ja kupił tego R7 od razu bym go rozebrał, przesmarował, uzupełnił olej ... Dopóki były składane w USA było ok, teraz słabiutko nawet z uzupełnianiem olejów. Edytowane 4 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 RSy mają tak samo ... chyba wszystkie obecne widelce tak mają. Cytuj
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 XC32Tk z 2013 roku tez ma sucho? Czy tylko te wyższe maja sucho? Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 Generalnie im nowszy amor tym to wygląda gorzej. Reby nawet maja sucho wiec xc32 nie jest tu jakimś wyjątkiem. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Scarper Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 Zaleję go kefirem akurat stoi na biurku. Wiecie może gdzię mogę kupić REDRUMA,oleje RS,judy butter? Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 Scarper, zadawaj takie pytania w dziale dla RSów. Cytuj
ugupu Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 a w dolnych lagach oleju brak Jasnowidz jesteś czy co? W mojej minucie w lagach suchutko a w tłumiku może 1/3 tego co być powinno. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 4 Lutego 2014 Mod Team Napisano 4 Lutego 2014 To nie jasnowidzenie ... tylko prosty rachunek prawdopodobieństwa, niestety. Cytuj
Herman88 Napisano 5 Lutego 2014 Napisano 5 Lutego 2014 Fakt, serwis lepiej zrobić jak najszybciej. U mnie w R7 w lewej ladze nie było oleju do smarowania, tylko czerwony, bardzo gęsty olej który najprawdopodobniej spłynął z komory powietrznej. No i w R7 warto często lać olej na tłok komory od góry - poprawia to płynność pracy. Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 5 Lutego 2014 Mod Team Napisano 5 Lutego 2014 Heh, ja koledze który zakupił amor na pw wspominałem przed zakupem o fakcie różnicy sztywności lag, ewentualnej konieczności serwisu amortyzatora który leżał 4 lata, to nie dowierzał, a teraz widzę odkrywanie ameryki. Cytuj
kamar59 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Napisano 5 Lutego 2014 Amor z 2010 r składany w USA przez fachowców. Oleju i smaru ma tyle że cieknie z niego Przyszły pozostałe graty jutro zdjęcia. Cytuj
Rulez Napisano 5 Lutego 2014 Napisano 5 Lutego 2014 (edytowane) W 2010 już nie składali amorów w USA tam nawet na goleni powinna być nalepka, że składany na Tajwanie (no chyba, że ktoś zerwał) . Edytowane 5 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.