Mod Team Maniak Napisano 27 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 27 Stycznia 2014 W rzeczywistości słychać tak samo jak na filmiku? Wiem że moje R7 na pewno tak nie chodziło, lekko zawsze słychać ale tu jest dźwięk jakby ktoś garść piasku wsypał do środka. Cytuj
kamar59 Napisano 27 Stycznia 2014 Autor Napisano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Mówią że tak powinno być, najważniejsze że uszczelki są miękkie i pachną nowością. To był dobrze przechowywany. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez kamar59 Cytuj
kporys Napisano 27 Stycznia 2014 Napisano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Przy skręconym niemal na maksa tłumieniu powrotu, mogą się pojawiać takie dźwięki z tłumika, a jak wiadomo kamera je trochę potęguje. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez kporys Cytuj
Lumperator Napisano 27 Stycznia 2014 Napisano 27 Stycznia 2014 (edytowane) maniak, to jest normalny objaw pracy tłumika ABS+. Przy szybkiej pracy tłumik powrotu też wydaje charakterystyczny dźwięk. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez Lumperator Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 27 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 27 Stycznia 2014 Pewnie kamera nieco potęguje bo jak sięgam pamięcią to normalnie nie brzmi to tak drastycznie. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 27 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 27 Stycznia 2014 Mańki to zawsze głośno syczały, pamiętam swojego pierwszego jak syczał jak wściekła bestia Co prawda nie był to r7 ale jednak Ale niech ktoś jeszcze coś powie. Cytuj
kamar59 Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Napisano 28 Stycznia 2014 Wszystko jest z nim w porządku jak widać, najważniejsze że są w porządku uszczelki bo po co dodatkowy koszt jeszcze. Teraz czekam na pompkę Beto, adapter 180 mm, gwiazdkę i podkładki dystansowe i można zabierać się do pracy Na pewno odczuje różnice pomiędzy XCR, który już swoje przeżył i może iść sobie na emeryturę. Tylko R7 musi się dotrzeć ze 20 H a później będzie tylko lepiej. Cytuj
kamar59 Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Napisano 29 Stycznia 2014 Jak widać wszyscy Harkorowcy zaczynali od XCR a później R7 i tak dalej..... Cytuj
Herman88 Napisano 29 Stycznia 2014 Napisano 29 Stycznia 2014 Odgłos jest normalny, mój R7 wydaje identyczny Czasem oprócz oleju w tłumiku hałasuje też tłoczek w komorze powietrznej, nawet przy powolnym ugianiu słychać takie szuranie, ale to jak ma mało oleju. Swoją drogą warto często dolewać. Ja tam na brak sztywności w R7 nie narzekam, ważę ~69kg. Z tym, że ja mam tą nowszą wersję Pro z nowymi dolymi goleniami, niby sztywniejszą. Też się przesiadłem z XCRa na R7 Będziesz Pan zadowolony Cytuj
kamar59 Napisano 2 Lutego 2014 Autor Napisano 2 Lutego 2014 To tylko w jedną goleń pompuję powietrze dziwne. I że to będzie chodzić tak samo prawa i lewa goleń, dobre. Bo ja mogę sobie regulować powrót i tłumienie z blokadą i napompować i to wszystko? Inne lepsze amorki mają coś jeszcze do regulacji? Cytuj
kporys Napisano 2 Lutego 2014 Napisano 2 Lutego 2014 W prawej goleni masz tłumik z regulacjami, a w lewej sprężynę pozytywną powietrzną i negatywną stalową. Reba Dual Air ma dodatkowo negatywną sprężynę powietrzną. Cytuj
Rulez Napisano 2 Lutego 2014 Napisano 2 Lutego 2014 Tyle, że teraz nie robią Reby Dualair, a R7 to bardzo dobry amortyzator, i w żadnym wypadku (poza pewną różnicą w sztyności) nie można mówić o "lepszości" Reby czy Foxa - wszystko zależy od preferencji użytkownika. W przypadku systemu ABS+ z Manitou możliwa jest też wewnętrzna regulacja szybkiej kompresji. Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 2 Lutego 2014 Mod Team Napisano 2 Lutego 2014 Mało regulacji? - tłumienie powrotu - regulacja wolnej kompresji - możliwość zmiany tłumienia powrotu - twardość amorka poprzez zmianę ciśnienia w komorze powietrznej. - wewnętrzna regulacja szybkiej kompresji ,a w tym: - możliwość zmiany siły blokady - możliwość zmiany czułości układu blow-off Normalnie nie ma co regulować. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 2 Lutego 2014 Mod Team Napisano 2 Lutego 2014 Od siebie mogę dodać ze jak raz ustawisz ciśnienie, wartość odbicia to nie będziesz tego już dotykał, ewentualnie czerwone pokrętło w zależności czy będziesz chciał zablokować czy nie. Cytuj
Herman88 Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Jakby Ci było mało to możesz też poeksperymentować z różną gęstością oleju w tłumiku. Ja mam teraz 2,5W zamiast fabrycznego 5W i jestem zadowolony. Można też robić mieszanki Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 3 Lutego 2014 Mod Team Napisano 3 Lutego 2014 Tia, tylko zapomniałeś wspomnieć ze u jednego producenta oleju 2,5wt ma taką lepkość jak u drugiego 7.5wt. Cytuj
Herman88 Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Wiem, że te jednostki nie są miarodajne i różnie z tym bywa u różnych producentów. Dlatego ja leję Motorexa polecanego przez Manitou Cytuj
Rulez Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Jakby Ci było mało to możesz też poeksperymentować z różną gęstością oleju w tłumiku. Ja mam teraz 2,5W zamiast fabrycznego 5W i jestem zadowolony. Można też robić mieszanki Fabrycznie to nie wiadomo co w nim było, ja właśnie wylałem z tłumika z mojej nowej Minute jakiś zielony, a Motorex jest czerwony ... Cytuj
kamar59 Napisano 3 Lutego 2014 Autor Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Pojeżdżę na tym co jest, jak się zużyje to się wymieni na coś lepszego. Edytowane 3 Lutego 2014 przez kamar59 Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 3 Lutego 2014 Mod Team Napisano 3 Lutego 2014 U mnie podobnie-w tłumiku jakieś coś zielonego... Dla odmiany w Drake miałem normalny,czerwony olej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.