Skocz do zawartości

[rękawiczki] Mechanics Original

Mexyk

Rekomendowane odpowiedzi

Rękawiczki na lato. Szukając na MTBR zauważyłem, że cholernie wysokie noty mają taktyczne rękawice wojskowo-desantowo-majsterkowo-masturbawcze Mechanics.

http://www.mechanix.com/the-original

Czy ktoś to u nas posiada? Ponoć są bardzo wytrzymałe (bardzo, bardzo) i to nie tylko do roweru ale i do łupania drzewa, naprawy samochodu, prac przy domu. Cena 100zł nie jest jakąś wygórowaną kwotą zatem myślę, żeby nabyć parę i jeździć. Ktoś ma z nimi jakieś doświadczenie?

Jeżdżę w nich od prawie roku i jestem zadowolony choc co do wytrzymalosci to nie sa juz te rękawice co kiedys. W swoich musialem w 2 miejscach poprawiac szwy bo puściły, a uzywam ich wylacznie na rower wiec raczej sie nie napracuja. Mam tez zimowe mechanixy i tez musialem raz odsylac na gwarancje. O podobnych akcjach slyszalem od znajomych i czytalem na forach.

W kazdym badz razie ja dalej jestem zadowolony i pewnie jak te sie skoncza, choc na razie wygladaja po 4k dalej wygladaja jak nowe, pewnie tez kupie jakies mechanixy, no ale mi sie one poprostu podobaja.

Uzywamem ich w temp od 30 do 8 stopni i dla mnie bylo to dosc komfortowe.

W chinach sa juz podrobki ktore wygladaja jednakowo, jednak nie wiem jak z ich jakoscia wiec polecam jakies sprawdzone źródła.

Ja mam Mechanix M-Pact 2 i dla mnie to są najlepsze rękwiczki jakie miałem.

Używam ich jak tacham worki z ekogroszkiem do garażu

Jak jeżdzę zimą na rowerze i cały rok jak biegam z giwerą po lesie.

Pierwsza para wytrzymała 3lata, drugą parę mam 5m-cy i nie ma śladów użytkowania.

Może te tańsze są słabsze, M-Pact 2 to są rękawiczki do cięższych prac i świetnie się sprawują.

Mam te rękawiczki od 3 lat. Używam ich do jazdy rowerem, narty biegowe, do przenoszenia cięższych rzeczy. Jedyne co zauważyłem to, że powierzchnia delikatnie się wyciera. Używane 4-5 razy w tygodniu. Pozytywnie jestem zadowolony. Także polecam z czystym sumieniem.