Mexyk Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Rękawiczki na lato. Szukając na MTBR zauważyłem, że cholernie wysokie noty mają taktyczne rękawice wojskowo-desantowo-majsterkowo-masturbawcze Mechanics. http://www.mechanix.com/the-original Czy ktoś to u nas posiada? Ponoć są bardzo wytrzymałe (bardzo, bardzo) i to nie tylko do roweru ale i do łupania drzewa, naprawy samochodu, prac przy domu. Cena 100zł nie jest jakąś wygórowaną kwotą zatem myślę, żeby nabyć parę i jeździć. Ktoś ma z nimi jakieś doświadczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 no,powiem szczerze że wygladają porządnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kfadrato Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Jeżdżę w nich od prawie roku i jestem zadowolony choc co do wytrzymalosci to nie sa juz te rękawice co kiedys. W swoich musialem w 2 miejscach poprawiac szwy bo puściły, a uzywam ich wylacznie na rower wiec raczej sie nie napracuja. Mam tez zimowe mechanixy i tez musialem raz odsylac na gwarancje. O podobnych akcjach slyszalem od znajomych i czytalem na forach. W kazdym badz razie ja dalej jestem zadowolony i pewnie jak te sie skoncza, choc na razie wygladaja po 4k dalej wygladaja jak nowe, pewnie tez kupie jakies mechanixy, no ale mi sie one poprostu podobaja. Uzywamem ich w temp od 30 do 8 stopni i dla mnie bylo to dosc komfortowe. W chinach sa juz podrobki ktore wygladaja jednakowo, jednak nie wiem jak z ich jakoscia wiec polecam jakies sprawdzone źródła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 http://www.tactical.pl/forum/index.php?topic=68164.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...