okiloki Napisano 21 Stycznia 2014 Napisano 21 Stycznia 2014 Witam, Mam w moim crossie zamontowane Magury HS33, dokładnie takie: http://cdn.observedtrials.net/vb/attachments/f7/17341d1291678360-2010-magura-hs33-white-special-edition-brakes-new-img_4873.jpg Rower kupiłem używany (model 2010), mam go od sierpnia 2012 roku. Nie znam jego przeszłości, nie wiem co z hamulcami było robione, stawiam że absolutnie nic. Lubię majsterkować i cały czas mnie nosi żeby wymienić olej w hamulcach, bo czytałem, że po 1. Raz na jakiś czas wypada, a po 2. to może trochę pomóc w problemie z tłoczkami. Tłoczki nie wysuwają w równym tępie. Jeden wychodzi prawie cały a drugi tylko trochę. Kiedy się zablokuje ten sprawniejszy, to ten drugi jak najbardziej chodzi, ale to nie do końca to co chciałbym osiągnąć. Próbowałem je od boku przeczyścić, troszeczkę naoliwić czy coś, ale nie pomogło. Do rzeczy. Moje pytanie brzmi co jesteście w stanie powiedzieć o tym oleju (zielony, mineralny): http://ambike.pl/plyn-hamulcowy-finish-line-mineralny-235ml.html Będzie pasował? Nie chcę się bawić w LHM'a bo czytałem sporo opinii o tym, że gęstnieje w niskich temperaturach i hamulce zimą nie chodzą do końca tak jak powinny. Czy może nie kombinować i zalać Royal bloodem? (średnio chcę bo jest najdroższy i muszę go zamawiać przez neta bo nie dostanę go u siebie w sklepie). Pozdrawiam Cytuj
Schwefel Napisano 21 Stycznia 2014 Napisano 21 Stycznia 2014 HS33 ludzie zalewali nawet wodą i działał. Może go zalać Motulem, FLem, Shimano i innymi zamiennikami Royal Blood. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 21 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 21 Stycznia 2014 Bo i czemu miały by nie działać, woda jest świetna jeżeli chodzi o gęstość, trochę gorzej jeżeli idzie o smarowanie i znoszenie niskich temperatur Zalej jakimkolwiek olejem hydraulicznym, chyba raczej mineralnym. Cytuj
okiloki Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Napisano 21 Stycznia 2014 A tak przy okazji zapytam, ile tego płynu potrzebuję na 2 hamulce? 120 ml wystarczy, czy muszę brać 240? Cytuj
jasskulainen Napisano 21 Stycznia 2014 Napisano 21 Stycznia 2014 120ml spokojnie wystarczy i jeszcze zostanie Cytuj
crupez Napisano 21 Stycznia 2014 Napisano 21 Stycznia 2014 Próbowałem je od boku przeczyścić, troszeczkę naoliwić Czym próbowałeś naoliwić ?? Cytuj
okiloki Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Napisano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Najpierw tak jak polecił mi facet w sklepie rowerowym, popsikać magicznym wd40, później wziąłem na palec trochę tego co było najbliżej, czyli oliwki do łańcucha i rozsmarowałem po boku tego tłoczka. Oczywiście po każdej z tych prób było wielokrotne wypychanie i przepychanie tłoczków z jednej strony na drugą. Niezbyt pomogło, bo miejsca gdzie tłoczki wychodzą z obudowy są uszczelniane i zbyt wiele tego smarowidła raczej nie dostało się tam do środka. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez okiloki Cytuj
wiater Napisano 21 Stycznia 2014 Napisano 21 Stycznia 2014 Jakbyś chciał oryginalny royal blood to na bikestacji jest promo 100ml za 19 zeta. Cytuj
Schwefel Napisano 22 Stycznia 2014 Napisano 22 Stycznia 2014 Bo i czemu miały by nie działać Bo ma niską temperaturę wrzenia, ale akurat dzięki konstrukcji HS do samego układu ciepło z klocka dociera w dużo mniejszym stopniu niż w tarczach. WD40 odstaw, bo nie ma zastosowania w rowerach. Nic tym nie nasmarujesz, a tylko wymyjesz smar do zera. Tłoczki w HS nigdy nie wychodzą równo bo tylko do jednego prowadzi przewód od klamki. Jeżeli jest naprawdę duża różnica w wysunięciu to nic z tym nie zrobisz bo tłoczek jest jednorazowy i po wyjęciu już go nie włożysz (ktoś tam podobno coś wiercił i dało się włożyć ale nie wiem gdzie i jak). Dlatego najłatwiej kupić kompletny tłoczek z obudową http://www.dobrerowery.pl/tlok-magura-hs33-na-obrecz-m6-m8-srebrny Płynu potrzebujesz ~20ml na układ czyli 40ml na całość. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.