Psychol324 Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Zamówłem sobie taki rower: http://www.decathlon.pl/btwin-triban-500-id_8239801.html Ze względu na przecenę o 500 zł i dożywotnią gwarancję choć optymalnym wyborem dla mnie byłby rower miejski, co musiałbym dokupić by wygodnie jeździło się nim po mieście? i ile to będzie kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Świetny rower na miasto. Tam są chyba opony 700x23c, więc możesz po prostu kupić na miasto odrobinę szersze 700x25c (większe pewnie nie wejdą) - będzie trochę wygodniej na miejskich nierównościach. Do miasta oczywiście jakieś podstawowe oświetlenie i jakieś dobre zabezpieczenie (jeśli zostawiasz rower). I tyle. Fajny sprzęt, życzę wielu kilometrów i przyjemności z jazdy. pozdr adam PS. niektórzy lubią dodatkowe klamki (takie jak w rowerach przełajowych) założone na kierownicę. Jeśli typowo miejskie zastosowanie to może się przydać. I ściągnij noski z pedałów. Szkoła otwocka twierdzi, że w mieście świetnie się śmiga na platformach, zaś falenicka szkoła jazdy miejskiej poleca spd z wygodnymi turystycznymi butami. Zrób jak uważasz. EDIT: udało Ci się go kupić 500 zeta taniej, tzn za 1499 zł? Znakomita cena jak za szosowy alu rower z karbonowym widelcem i Sorze 2013. Już cena 1999 zł była najniższą na rynku… Gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreeek Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 szersze opony, chociaż pewnie większe niż 28 Ci nie wejdą. Krótszy mostek, wyższa, gięta kierownica. Chociaż najlepeij to go sprzedaj, lub jeszcze oodaj, jesli możesz, i kup faktyczny rower miejski. edit: tam nie wejdą klamki przełajowe, bo linka jest puszczona w kierownicy, pod owijką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 W kierownicy na pewno nie są puszczone, a to, że znajdują się pod owijką, nie ma żadnego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Wejdą, wejdą. Jak przy sh 105 5700, czy innej ultegry wchodzą (linka przerzutki i hamulca schowana pod owijką), to czemu miałyby nie wejść przy Sorze, gdzie tylko jedna linka jest pod owijką. Doadkowe klamki przełajowe montuje się przy samym mostku, a tam jest miejsce bez względu na prowadzenie linek. Zresztą - skoro gruba klamka zmiany obciążenia do trenażera mieści się bez problemu, to czemu nie cienka obejma klamki hamulcowej... zresztą sam zobacz jak wygląda miejsce na ewentualną obejmę przy mostku i dwóch linkach pod owijką: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychol324 Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 EDIT: udało Ci się go kupić 500 zeta taniej, tzn za 1499 zł? Znakomita cena jak za szosowy alu rower z karbonowym widelcem i Sorze 2013. Już cena 1999 zł była najniższą na rynku… Gratulacje! Nie, za 2 kupiłem na tej stronie, ten rower kosztował 2,5 tys. Czyli takie opony: http://www.decathlon.pl/700x25-frc-sztywna-stopka-id_8138358.html Takie błotniki mogą być? http://www.decathlon.pl/botnik-24-26-id_5993812.html Oświetlenie: http://www.decathlon.pl/owietlenie-bez-baterii-sl100-id_8089992.html Co z siodełkiem? czytałem, że jest niewygodne ale to tylko jedna opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Siodelko jest wygode, niewygodne dla danego osobnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biegacz1 Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Może na początku pojeździj, zobaczysz w czasie pokonywania kilometrów co ci nie pasuje W tej chwili zaopatrz się w oświetlenie i błotniki jeżeli planujesz jeździć po mokrej nawierzchni, lub w deszczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 opony 23mm są ok tylko musisz je pompować na tyle żeby nie dobijało na krawężnikach. a różnica do 25mm nie będzie wielka i moim zdaniem niepotrzebny wydatek - kupisz szersze jak te się zużyją. i z 28mm uważaj - w moim Rose (Red Bull) nie weszła opona 28mm z przodu na wysokość haczy o widelec. takie wielkie błotniki nie będą fajnie wyglądały na szosie. Kup coś minimalistycznego na tył http://ass-savers.com/ - jakieś 20zł ale warto fajny design lampkę na tył do szosy bardzo fajnie wygląda i dobrze się sprawuje (50zł) http://www.topeak.com/products/Lights/redliteaero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelj5 Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Zamówłem sobie taki rower: http://www.decathlon.pl/btwin-triban-500-id_8239801.html Ze względu na przecenę o 500 zł i dożywotnią gwarancję choć optymalnym wyborem dla mnie byłby rower miejski, co musiałbym dokupić by wygodnie jeździło się nim po mieście? i ile to będzie kosztować? To nie była przecena. Mylisz modele. Za 2499 był Triban 5. Poznać go można po białym kolorze. Ty kupiłeś Triban 5A który charakteryzuje się kolorem czarnym. 1999zł to jego regularna cena. Trzeba było brać tego http://www.decathlon.pl/fit-500-id_8239798.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychol324 Napisano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 To nie była przecena. Mylisz modele. Za 2499 był Triban 5. Poznać go można po białym kolorze. Ty kupiłeś Triban 5A który charakteryzuje się kolorem czarnym. 1999zł to jego regularna cena. Trzeba było brać tego http://www.decathlon...id_8239798.html I za kolor płaci się 500 zł więcej? na angielskiej stronie z kolei ten czarny rower jest oznaczony jako Triban 5: http://www.decathlon.co.uk/btwin-triban-500-id_8239801.html W czym ten fit jest lepszy? http://www.btwin.com/en/sport-road-bikes/14207-btwin-triban-500.html Tutaj też łeb w łeb te same specyfikacje, co ciekawsze w Polsce te rowery są tańsze niż za granicą, zazwyczaj jest na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Błotniki: http://allegro.pl/blotniki-sks-raceblade-28-700x18-23-czarne-szosa-i3879010540.html Co do pedałów to polecam szkołę Otwocką. SPD uważam za mało bezpieczne w ruchu miejskim, szczególnie jeżeli ma się tendencję do ryzykownej jazdy. A nauka jazdy w zatrzaskach w ruchu miejskich to już proszenie się o kłopoty. Byłem naocznym świadkiem akcji jak facet zamiast hamować, próbował się wypiąć z pedałów i nie bardzo mógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 mogles fita brac na miasto jak znalazł, choć miasto miastu nie rowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Szosa to w ogóle nie jest zbyt dobry rower jako baza pod mieszczucha, ale czym niby ten fit przebija "zwykłą" wersję? Prostą kierownicą? A tak, można wziąć tę szosę na miasto, można wziąć i w długą trasę , trening czy wyścig. Co przy prostej rurce mogłoby być męczące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 baran pozwala utrzymać bardziej aerodynamiczna sylwetke, w miescie ciężko się napedzic na tyle by to wykorzystać i tez nie każdy lubi być bardzo pochylonym, przy prostej kierze tez więcej widać i palce można mieć caly czas na klamkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 i tez nie każdy lubi być bardzo pochylonym, przy prostej kierze tez więcej widać Jest i górny chwyt. i palce można mieć caly czas na klamkach O tym też już rozmawialiśmy. Kupować szosę z prostą kierownicą to trochę jak kupować kabriolet do jazdy zimą po Syberii. Można, pytanie tylko po co. To już lepiej crossa lub hybrydę, przynajmniej wiadomo co to za twór, a i stopniowanie inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreeek Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 takie wielkie błotniki nie będą fajnie wyglądały na szosie. Kup coś minimalistycznego na tył http://ass-savers.com/ - jakieś 20zł ale warto fajny design ass saver dobry na mżawkę, na szybki powrót do domu. Nie chroni przodu, wody chlapiącej koło podsiodłówki, etc etc. Na szosę tylko dedykowane Crud albo SKS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 montowanie takich rzeczy do szosy to łamanie reguł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreeek Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 odpowiem Ci w równie wyszukanym stylu. Nie To po prostu wygoda i komfort suchej dupy. Jak ktoś lubi mieć na "rowie" brązowy ślad przez cały dzień, to proszę bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.