Scarper Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 (edytowane) Witam, ostatio jak sobie jechałem w lesie to dostałem korkiem w twarz, amortyzator nie dobił. Teraz jak go ugnę rękami to wywala korek, przy skoku 7cm około Zdjęcia: W ogóle to on ma cały elstrometr, zalany olejem. Teraz jak dałem elstrometr, bo miałem 2cm ucięte, to nie moge go dobić więc to nie od dobicia go. Elastrometr dodałem przed tym czymś, tylko raz go dobiłem bez kawałka 2cm elastrometru, potem dałem i nie ma szans go dobić. Edytowane 14 Stycznia 2014 przez Scarper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furian Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Sory za offtop, ale nic Ci się nie stało jak dostałeś tym korkiem? xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Na ból jestem odporny, nie raz dostawałem z gałezi w twarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Nie ważne czy od dobicia czy nie- elastomer w tym widelcu opiera się na tym korku. Jeśli plastikowy gwint się wyrobił, takie są efekty. Musisz albo zdobyć korek z innego widelca, albo dotoczyć. Uważaj na siebie następnym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 To nie byl korek, to byl kapselek od regulacji tlumika zle nazwalem ta rzecz. , oczywiscie blokada otwarta na maxa, teraz dostal takich luzow ze normalnie stuka, chyba go wywale i zakupie cos lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 skoro stuka to mógł ci pęknąć kardridż tłumienia w lewej goleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derwisz Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Rozbierz i zobacz. W ostateczności jeździj bez korka, to tylko blokada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Fajnie, wywaliłem to pokrętło co jest na 1 zdjęciu, założyłem kapselek nibieski i się trzyma, jak to pokrętło było lekko przyłożone to było słychac syk powietrza,tłumik przestał działać, cos w środku gruchocze, wiec dobije go do maja i wtedy witaj nowy amorku. Można zamykać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kross83 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Widze,że amortyzator ma rozwalony tłumik z olejem. Sam posiadam ten sprzęt i wiem,że regulacja tłumika jest potrzebna, można za pomocą jej regulować przepływ oleju w tłumiku od pozycji otwartej aż do zamkniętej (zablokowanie ugięcia amortyzatora) co wpływa na szybkość uginana się. Awaria, którą przedstawiłeś mogła być spowodowana tym,że miałeś zablokowany amortyzator i nagle wjechałeś w ciężki teren czego zablokowany tłumik nie wytrzymał i doznał trwałego uszkodzenia i wycieku oleju. Blokada ugięcia służy tylko do jazdy po równym asfalcie i podjazdów aby nie tracić zbędnej energii przy ugięciach amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 No niestety te tłumiki (o ile ta blokadę można tłumikiem nazwać) są proste jak przysłowiowe cepy, nie mają zabezpieczeń które wyłączą blokadę podczas udaru ... najczęściej coś sie psuje wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Ale jechałem na odblokowanym amorze, moze to wczesniej pisałem. Szkoda słów na tego złoma, teraz go zakatuje w śniegu i błocie, las naprzeciwko domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 To ze nie był zablokowany, nie znaczy ze sie nie mógł zepsuć ... to taka konstrukcja. Inaczej trochę działają dampery suntoura, np w moim epiconie zepsuć blokadę by było naprawdę ciężko. Jak działa ta z XCRa tylko przypuszczam, nie rozbierałem jej, w każdym badź razie to chyba jest nie rozbieralne i nie nienaprawialne wiec w kosz. Można dokupić nową ... ale to przerost formy nad treścią, można kupić uzywany widelec na allegro nawet połamany i przeszczepić blokadę, albo nazbierać na cos co z podniesionym czołem nazywa siebie amortyzatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Kurde... Dzisiaj byłem w lesie, to przestał działać amor, takie szczelne uszcelki, był psikany brunoxem po kazdej jezdzie, wycierane golenie bez rys, ale przez luzy woda z blotem sie wlala do niego. Coraz bardziej jestem zly na tego xcr, to juz moj xcm nie mial luzow, tylko mial rysy na goleniach i rdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 No bo to XCR, nie można on niego wymagać jakości reby czy któregoś floata ... Uszczelki są jakie sa, to widelec którego, na początku sie serwisuje 2 razy na sezon a później nawet co meiesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Ja go co miesiąc rozbierałem i dawałem nowy smar, więc nikomu nie życze aby miał XCR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Mialem kiedys taki problem,gosc w serwisie powiedzial mi ze poszla jakas zapadka,ale nigdy tego nie ruszalem,ponieważ zmienilem amortzyator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Moze przestał działać przez temperature? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Nie bo go rozebrałemto się błoto lało, a jest +6 na dworze, złoże go i ide jeździć ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 To albo jeździsz ... po osie w bagnie albo ja nie wiem ... uszczelek nie masz ? W jakim one sa stanie ze taki syf ci sie do środka dostaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Przez luzy w widelcu, sa takie wielkie ze uszczelki tego nie ogarniaja, tarcze spirytusem lubelskim 96%mozna odtluscic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 17 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Nie lepiej majonke ze spirytusu zrobić ?? Odtłuścić można czymkolwiek może zainwestuj w taki coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 Wiesz spirytus mam w domu w lodówce, a aceton w garażu. Nie chciało mi się iść, to normalne że się klocki w zacisku przesuwają prawo lewo? Osłony od simsona? Jak sie nie jedzie to amor jest szczelny, zalany olejem do gory kolem nie puszcza oleju ani kropli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 18 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 Prawo lewo zależy od punktu początkowego i reszty odniesienia Gumy nie wiem czy z simsnoa ja kiedys kupiłem specialnie do widalca do rower teraz juz nie sprzedają bo nie ma takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 Mam do wyboru Raidon X2 LO 2012 SR SUNTOUR za 480 Raidon LOD 2011 SR SUNTOUR za 380 Oby dwa powietrzne, Golenie 32mm, Ustalilem ze teraz kupie cos za max 500zl, a w maju to wole cos do komputera kupic. Co bedzie mniejszym złem? Kompresorem napompuje amora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 18 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 Nie, kompresorem nie napompujesz, mało który osiąga takie ciśnienie by sie dało napompować. Odnośnie raidona to chyba miedzy nimi nie ma jakiejś wielkiej różnicy, jednak nie wiem. Obstawiałbym tańsza opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.