Jacke Napisano 2 Czerwca 2006 Napisano 2 Czerwca 2006 Witajcie! Wiecie moze czy giro prowadzi akcje typu reborn? Chodzi mi o to czy jesli peknie nam kask to czy jest szansa na wymiane go za powiedzmy 50%?
Shadowcat Napisano 2 Czerwca 2006 Napisano 2 Czerwca 2006 Tak, przy wymianie uszkodzonego kasku za nowy [taki sam] płacisz połowę ceny lub masz zniżkę w wysokości połowy ceny swojego starego uszkodzonego kasku na wyższy model Giro. Czyli w przypadku [przykładowo] Indicatora, za nowy płacisz 100zł lub masz 100zł zniżki na [przykładowo] MadMaxa
andrzejek Napisano 3 Czerwca 2006 Napisano 3 Czerwca 2006 Jeśli chodzi o wymianę kasku Giro to nie ma z tym najmniejszych problemów, sam już jeden wymieniłem, nawet paragonu nie chcieli.
andrzejek Napisano 4 Czerwca 2006 Napisano 4 Czerwca 2006 Proces trwa 10 minut, przychodzisz do jakiegoś sklepu gdzie mają kachole Giro (ja akurat poszedłem do sklepu Gianta), oddajesz pęknięty kask, wybierasz nowy, płacisz, i to wszystko
Jacke Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Napisano 4 Czerwca 2006 Eee to czemu jak poszedlem do sklepu w ktorym kupilem to mi powiedzieli ze mam wyslac do polskiego dystrybutora? Powiedzieli ze mam wyslac a oni mi przysla nowy po wplacie...
andrzejek Napisano 4 Czerwca 2006 Napisano 4 Czerwca 2006 Nie mam pojęcia. Moze to Giant jest wlasnie dystrybutorem Giro? Wymienialem w sklepie http://www.bikeman.pl (nie jest to zadna reklama czy cos)
Shadowcat Napisano 4 Czerwca 2006 Napisano 4 Czerwca 2006 Ja tak samo swój hełm kupowałem w Bikemanie i powtarzam to co powiedział mi sprzedawca, oraz to co jest napisane w manualu
orlenplock Napisano 1 Maja 2007 Napisano 1 Maja 2007 W sobotę mój Indicator uratował mi zdrowie. Wczoraj pojechałem do Żuchlińskiego w Gdyni i o dziwo beż żadnych problemów wymienili mi kask na nowy za pół ceny Krótko mówiąc sklep zarobił plusa bo spodziwałem się odmowy.
auschtagen Napisano 2 Maja 2007 Napisano 2 Maja 2007 Wymagali od Ciebie okazania jakiegoś dokumentu zakupu np. paragonu czy bez zbędnych formalnosci "podarowali" 2gi ?
orlenplock Napisano 3 Maja 2007 Napisano 3 Maja 2007 Wymagali od Ciebie okazania jakiegoś dokumentu zakupu np. paragonu czy bez zbędnych formalnosci "podarowali" 2gi ? Paragon miałem z sobą, ale nikt nie chciał go oglądać. Zodnie z tym co jest napisane w manualu do Giro, wszędzie można wymienić taki kask, jeśli tylko sklep prowadzi ich sprzedaż i nie musi to być sklep w którym go zakupiłeś. Podobnie jest z kaskiem zakupionym za granicą. Możesz go wymienić u nas.
specjalized Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 met też wymienia kask jeśli pęknie ale tylko w okresie gwarancyjnym
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.