Jacke Napisano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Witajcie! Wiecie moze czy giro prowadzi akcje typu reborn? Chodzi mi o to czy jesli peknie nam kask to czy jest szansa na wymiane go za powiedzmy 50%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadowcat Napisano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Tak, przy wymianie uszkodzonego kasku za nowy [taki sam] płacisz połowę ceny lub masz zniżkę w wysokości połowy ceny swojego starego uszkodzonego kasku na wyższy model Giro. Czyli w przypadku [przykładowo] Indicatora, za nowy płacisz 100zł lub masz 100zł zniżki na [przykładowo] MadMaxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
papanf Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 podlacze sie , a jak jest z kaskami Uvexa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejek Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 Jeśli chodzi o wymianę kasku Giro to nie ma z tym najmniejszych problemów, sam już jeden wymieniłem, nawet paragonu nie chcieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacke Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 A ile ten proces trwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejek Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 Proces trwa 10 minut, przychodzisz do jakiegoś sklepu gdzie mają kachole Giro (ja akurat poszedłem do sklepu Gianta), oddajesz pęknięty kask, wybierasz nowy, płacisz, i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacke Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 Eee to czemu jak poszedlem do sklepu w ktorym kupilem to mi powiedzieli ze mam wyslac do polskiego dystrybutora? Powiedzieli ze mam wyslac a oni mi przysla nowy po wplacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejek Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 Nie mam pojęcia. Moze to Giant jest wlasnie dystrybutorem Giro? Wymienialem w sklepie http://www.bikeman.pl (nie jest to zadna reklama czy cos) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadowcat Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 Ja tak samo swój hełm kupowałem w Bikemanie i powtarzam to co powiedział mi sprzedawca, oraz to co jest napisane w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orlenplock Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 W sobotę mój Indicator uratował mi zdrowie. Wczoraj pojechałem do Żuchlińskiego w Gdyni i o dziwo beż żadnych problemów wymienili mi kask na nowy za pół ceny Krótko mówiąc sklep zarobił plusa bo spodziwałem się odmowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
auschtagen Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 Wymagali od Ciebie okazania jakiegoś dokumentu zakupu np. paragonu czy bez zbędnych formalnosci "podarowali" 2gi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orlenplock Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 Wymagali od Ciebie okazania jakiegoś dokumentu zakupu np. paragonu czy bez zbędnych formalnosci "podarowali" 2gi ? Paragon miałem z sobą, ale nikt nie chciał go oglądać. Zodnie z tym co jest napisane w manualu do Giro, wszędzie można wymienić taki kask, jeśli tylko sklep prowadzi ich sprzedaż i nie musi to być sklep w którym go zakupiłeś. Podobnie jest z kaskiem zakupionym za granicą. Możesz go wymienić u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
specjalized Napisano 6 Maja 2007 Udostępnij Napisano 6 Maja 2007 met też wymienia kask jeśli pęknie ale tylko w okresie gwarancyjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.