KEPA1911 Napisano 11 Stycznia 2014 Napisano 11 Stycznia 2014 Witam Panowie, jak zregenerować tarcze? Papier ścierny o niskiej gramaturze, odkręcić tarczę i na płaskim trzeć? Dodam że na tarczy widnieją już widoczne "paski" a raczej ich tysiące i bardzo się błyszczy już tarcza :/ Jest to powód słabych hamulców? Cytuj
topol Napisano 11 Stycznia 2014 Napisano 11 Stycznia 2014 Nic nie szlifuj. Wyczyść klocki papierem ściernym/ lub je wymień/.Klocki wypal: Piekarnik Kominek Po tych czynnościach wymyj klocki i tarcze w płynie do czyszczenia hamulców hydraulicznych.Np BOLL Cytuj
Mod Team sznib Napisano 11 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 11 Stycznia 2014 Tarcze nie są wieczne. Jak się zetrą w określonym stopniu trzeba je wymienić, regeneracja w stylu tarcia papierem nic nie da bo nie przywróci startego materiału. Jak masz juz dość wytarte tarcze podjedź na serwis gdzie maja elektroniczną suwmiarkę i niech ci zmierzą i ocenia czy można jeszcze jeździć czy są do wymiany. Cytuj
KEPA1911 Napisano 11 Stycznia 2014 Autor Napisano 11 Stycznia 2014 Okej dzięki za info, a ile powinna mieć tarcza szerokości od Hayes'a? Akurat mam bardzo precyzyjną suwmiarkę Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 11 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 11 Stycznia 2014 Tarcza ma sie świecić, to oznaka ze jest dotarta do klocków, jeżeli posiada przebarwienia to znaczy że klocki sa brudne/tłuste i tym należy sie zająć. Cytuj
Scarper Napisano 11 Stycznia 2014 Napisano 11 Stycznia 2014 Moje oryginalne, nówki Avid HS1 były matowe, miałe pierdyliard rysek małych, ale tylko tam gdzie klocek chwyta. Cytuj
beskid Napisano 11 Stycznia 2014 Napisano 11 Stycznia 2014 (edytowane) Tarcze Hayes'a mają chyba jako nowe 1,8mm. Jeśli zejdziesz do powiedzmy 1,4mm to się zacznij zastanawiać. Generalnie wymienia się jak jest już wyczuwalny spory rant po klockach. Jeśli tarcza nie ma przebarwień to na początek zainteresował bym się samymi klockami. Edytowane 12 Stycznia 2014 przez beskid Cytuj
ugupu Napisano 12 Stycznia 2014 Napisano 12 Stycznia 2014 Minimalna grubość tarczy 1.52mm na powierzchni roboczej tj tam, gdzie pracują klocki. Cytuj
KEPA1911 Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Napisano 13 Stycznia 2014 Dzięki Panowie Rano sprawdzę ile tego mam Czy te okładziny będą odpowiednie? http://rowerowy.com/sklep/czesci/klocki_hamulcowe/do_ham_tarczowych/prod/hayes2 Zależy mi na mocnym heblu ;D Cytuj
afly Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Własnie mam EBC Gold z przodu w Juicy 7, osobiście polecam (wcześniej Accent spiekane). Cytuj
kporys Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Tylko autor nie napisał jakie ma te Hayesy. Cytuj
afly Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Nie napisał, ale podał link do klocków od modelu Hayes Stroker Trail Cytuj
KEPA1911 Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Napisano 14 Stycznia 2014 Dzięki za info o okładzinach Znikąd pojawił się problem a nie chcę zakładać kolejnego tematu, klamka odbija bardzo wolno, prawie w ogóle. Czuć że to tłoczek w klamce. Rozebrać wyczyścić, czymś przesmarować? Czym? Miałem już to samo w tylnym heblu ale rozebrałem i wyczyściłem wszystko i hula do dziś, smarowałem wtedy czymś na bazie smaru z teflonem i nie wiem czy dobrze zrobiłem ale działa to jest ważne. Panowie czym posmarować te uszczelki tam od tłoczka? Cytuj
patrykreset Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 Zrob tak samo jak wczesniej jesli dziala ten sposob Wysłane z mojego E15i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj
topol Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 Pod dota jest specialny smar,avid dot......... Cytuj
tobo Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 Dzięki za info o okładzinach Znikąd pojawił się problem a nie chcę zakładać kolejnego tematu, klamka odbija bardzo wolno, prawie w ogóle. Czuć że to tłoczek w klamce. Rozebrać wyczyścić, czymś przesmarować? Czym? Miałem już to samo w tylnym heblu ale rozebrałem i wyczyściłem wszystko i hula do dziś, smarowałem wtedy czymś na bazie smaru z teflonem i nie wiem czy dobrze zrobiłem ale działa to jest ważne. Panowie czym posmarować te uszczelki tam od tłoczka? Prawdopodobnie padły uszczelki tłoczka - zmieniły swój rozmiar więc opór wzrósł. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.