Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam


Panowie, jak zregenerować tarcze? Papier ścierny o niskiej gramaturze, odkręcić tarczę i na płaskim trzeć? Dodam że na tarczy widnieją już widoczne "paski" a raczej ich tysiące i bardzo się błyszczy już tarcza :/ Jest to powód słabych hamulców? 


Napisano

Nic nie szlifuj. Wyczyść klocki papierem ściernym/ lub je wymień/.Klocki wypal:

 

Piekarnik

Kominek

 

Po tych czynnościach wymyj klocki i tarcze w płynie do czyszczenia hamulców hydraulicznych.Np BOLL

 

 

  • Mod Team
Napisano

Tarcze nie są wieczne. Jak się zetrą w określonym stopniu trzeba je wymienić, regeneracja w stylu tarcia papierem nic nie da bo nie przywróci startego materiału. Jak masz juz dość wytarte tarcze podjedź na serwis gdzie maja elektroniczną suwmiarkę i niech ci zmierzą i ocenia czy można jeszcze jeździć czy są do wymiany.

  • Mod Team
Napisano

Tarcza ma sie świecić, to oznaka ze jest dotarta do klocków, jeżeli posiada przebarwienia to znaczy że klocki sa brudne/tłuste i tym należy sie zająć.

Napisano (edytowane)

Tarcze Hayes'a mają chyba jako nowe 1,8mm. Jeśli zejdziesz do powiedzmy 1,4mm to się zacznij zastanawiać. Generalnie wymienia się jak jest już wyczuwalny spory rant po klockach. Jeśli tarcza nie ma przebarwień to na początek zainteresował bym się samymi klockami.

Edytowane przez beskid
Napisano

Dzięki za info o okładzinach :) Znikąd pojawił się problem a nie chcę zakładać kolejnego tematu, klamka odbija bardzo wolno, prawie w ogóle. Czuć że to tłoczek w klamce. Rozebrać wyczyścić, czymś przesmarować? Czym? Miałem już to samo w tylnym heblu ale rozebrałem i wyczyściłem wszystko i hula do dziś, smarowałem wtedy czymś na bazie smaru z teflonem i nie wiem czy dobrze zrobiłem ale działa to jest ważne. Panowie czym posmarować te uszczelki tam od tłoczka? 

Napisano
  W dniu 14.01.2014 o 00:37, KEPA1911 napisał:

Dzięki za info o okładzinach :) Znikąd pojawił się problem a nie chcę zakładać kolejnego tematu, klamka odbija bardzo wolno, prawie w ogóle. Czuć że to tłoczek w klamce. Rozebrać wyczyścić, czymś przesmarować? Czym? Miałem już to samo w tylnym heblu ale rozebrałem i wyczyściłem wszystko i hula do dziś, smarowałem wtedy czymś na bazie smaru z teflonem i nie wiem czy dobrze zrobiłem ale działa to jest ważne. Panowie czym posmarować te uszczelki tam od tłoczka? 

Prawdopodobnie padły uszczelki tłoczka - zmieniły swój rozmiar więc opór wzrósł.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.