Wilczekk Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Witam potrzebuje kasku do 250 zł szczekowy z dobra wentylacja prosze o jakieś pomysły propozycje no ja nie znam się w ogóle w tej dziedzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 250zł na fullfface to bardzo mała kwota. Z dostępnych od ręki patrzyłbym w dokładnie takiej kolejności: 661 Comp II Bell Bellistic Naxa DH1 Plus pozostaje Ci szukanie okazji, wyprzedaży itp. Jest zima, coś zawsze się znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 Od siebie polecę No Fear Prime. Jeżdżę w nim od roku na zjazdach. Jest lekki i dobrze chroni. Normalnie kosztuje ok 300-400 złotych, ale można znaleźć często okazje, tak że i za 250 da się kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 11 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 Jak to ten, to tu za 280pln: http://www.mxlife.pl/product_info.php?products_id=1656 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 To ten Ja z tego co pamiętam mam wersię Prime II, ale podobno różni się tylko detalami. Ogólnie kask polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 661 Comp II Shifted - cena regularna 299 ale jak najbardziej do kupienia taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wierzba6 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Mam tego 661 i moge spokojnie polecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...