Skocz do zawartości

[rower] Kross Hexagon X1 czy Giant Revel 4?

Cebul

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Nie znam się na rowerach dlatego postanowiłem poprosić o pomoc na forum w wyborze jednego z dwóch rowerów. Na co dzień zajmuje się handlem i dzięki współpracy z jedną firmą uzyskałem spory rabat na 2 rowery i do wyboru mam:

1. Rower Kross Hexagon X1 (2013) - cena dla mnie to 100 zł

2. Rower Giant Revel 4 (2013) - cena dla mnie to 400 zł

Bardzo proszę o jakieś porównanie bo nie wiem, na który rower się zdecydować. Stać mnie na obydwa tym bardziej że mam dużą zniżkę a jestem osobą, która woli czasem dopłacić za lepszą jakość dlatego kusi mnie Giant ale pytanie czy warto? Czy różnica w jakości jest waszym zdaniem adekwatna do różnicy w cenie? Na rowerze jeżdżę sporadycznie, czasem po mieście albo na wycieczki, najdłuższe 100-150 km.

W razie czego podaję strony producentów z pełną specyfikacją techniczną:

http://www.kross.pl/pl/2013/mtb/hexagon-x1

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.4/14068/64232/#specifications

Z góry dzięki za pomoc.

Napisano

W krossie masz wylajtowaną korbę (mniejsze tarcze), giant ma za to lepsze manetki (bardziej ergonoczne i lepiej działające). Giant ma nowsze, co nie znaczy, że lepsze przerzutki - ta sama grupa, po liftingu. Giant ma też więcej markowych komponentów typu hamulce i amortyzator, czyli pochodzenie krossowych prawie nieznane. 

Napisano

W krossie masz wylajtowaną korbę (mniejsze tarcze), giant ma za to lepsze manetki (bardziej ergonoczne i lepiej działające). Giant ma nowsze, co nie znaczy, że lepsze przerzutki - ta sama grupa, po liftingu. Giant ma też więcej markowych komponentów typu hamulce i amortyzator, czyli pochodzenie krossowych prawie nieznane. 

Dzięki za podpowiedź, to warto te 300 zł dopłacić tak?

Napisano

W tym wypadku jest kompilacja, bo w normalnej cenie mógłbyś się zdecydować na gianta, ale jeśli za krossa masz dać tylko stówę zamiast czterech to nie ma sensu dopłacać.