Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Posiadam amortyzator Marzocchi Bomber 66R z 2005r 170mm skoku, lecz tak naprawdę nie wiem czy jest powietrzny czy olejowy. Jeżeli to się przyda to jeszcze sprzedający napisał o nim to: (HSCV+SSVF)

Napisano (edytowane)

W lewej goleni masz tłumik ssvf czyli ogolnie lipa, ale możesz dopompować powietrze do tej lagi bo w środku jest już sprężyna. W prawej ladze mas tłumik HSCV czyli ogolnie super sprawa i masz tam regulację tłumienia. Reasumując jest powietrzno-sprężynowo-olejowy:D Ogolnie 66r bardzo fajny amor, tylko strasznie wysoki.

Edytowane przez Wichu
Napisano

Ostatnio dość mocno zaczął hałasować przy wbiciu i trochę przy wybiciu, co może być przyczyną ? Słyszałem, że dobrze jest chociaż raz na tydzień nie wbijając go wypuścić ''resztki powietrza'' czy to prawda ?

Napisano

Ale to w niczym nie przeszkadza, niech sobie wali. Też miałem takie 66 i tez waliły. Teraz wkładają takie osłonki z gumy, a wtedy nie zakładali. 

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Dlaczego nie chcesz go rozkręcić?  Nikt nie mówi, że musisz go rozbierać na części pierwsze, sprężyne możesz owinąć wykręcając tylko jedną 'śrube' od góry ;-)

przy okazji będziesz mógł zajrzeć do środka, polecam się zainteresować - na przyszłość z pewnością się przyda

pzdr

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...