Mod Team Puklus Napisano 11 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 11 Stycznia 2014 Tak ale jak ją kupisz na dzień dobry trzeba ją rozebrać i nasmarować wewnątrz Cytuj
kamar59 Napisano 12 Stycznia 2014 Napisano 12 Stycznia 2014 Nowy kupi to poco ma rozbierać i smarować? Cytuj
kamar59 Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 (edytowane) Podłącze się do tematu bo nie che nowego robić. To jest zdjęcie RS REBA i zaznaczony punkt na żółto to jest odblask, rysa czy wgniecenie? I na tej podkowie jest rysa czy klej pozostałości? I uszczelki są w porządku? Edytowane 14 Stycznia 2014 przez kamar59 Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 (edytowane) Wgniecenie odpada, nawet jeśli to rysa to mały temat,równie dobrze to może być refleks światła, zainteresuj się lepiej tą krechą która idzie przez środek korony. Poproś autora zdjęć o zbliżenie, bo foty są na tyle słabej jakości że to pytania raczej do wróżki. Ogólnie amor wygląda ok, ładne nie zżółknięte uszczelki kurzowe, myślę że wart zainteresowania. Edytowane 14 Stycznia 2014 przez Maniak Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 Ogólnie brak na nim śladów montowania w ogóle, brak śladów na sterówce czy na hakach. Jednak ten dziwny ślad na goleni mnie lekko niepokoi a właściciel nie kwapi sie dać lepsze zdjęcia. Cytuj
kamar59 Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 Wgniecenie odpada, nawet jeśli to rysa to mały temat,równie dobrze to może być refleks światła, zainteresuj się lepiej tą krechą która idzie przez środek korony. Poproś autora zdjęć o zbliżenie, bo foty są na tyle słabej jakości że to pytania raczej do wróżki. Ogólnie amor wygląda ok, ładne nie zżółknięte uszczelki kurzowe, myślę że wart zainteresowania. Jak nie che dać zdjęć z bliska to coś ukrywa. Bo ta krecha na koronie to nie wiadomo co to czy lekka ryska czy klej z pozostałości od transportu. Dziwi mnie że bardziej się koroną przejmujesz niż tym czymś na goleni Sprzedawca amortyzatora ma opis taki: Sprzedaję Amortyzator Rock Shox Reba SL 100mm Doskonale wszystkim znana konstrukcja, ceniona za swoją niezawodność, sztywność i wysoka kulturę pracy. W przeciwieństwie do aktualnym modeli reba solo air, SL posiada dwie komory powietrzne dzięki czemu jest bardziej czuły i płynny. Amortyzator jest w idealnym stanie, Pracuje wyśmienicie, wszystkie regulacje i gwinty 100% sprawne. Wizualnie tak jak na zdjęciach, na dolnych goleniach jest jedno obtarcie na naklejce i czarnym lakierze powstałe podczas transportu. Gdyby nie to amortyzator można by traktować prawie jako nowy. Sterówka 1 1/8 – 23 cm Skok: 100mm Mocowanie Hamulca: Post Mount Blokada: Poplock na kierownicy – w zestawie Tłumienie: Motion Control Medium sprężane: Dual Air Waga ze sterówką 23cm wynosi 1601g Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 Bardziej się martwię rysą na podkowie niż na goleni bo amor z tak lekko zarysowaną golenią spokojnie pojeździ, a z pękniętą podkową stracisz zęby Sprzedawca nie do końca wie co pisze bo SoloAir to nadal 2 komory powietrzne, z tą różnicą że ciśnienie ustawia się w nich samoczynnie. Wciąż podtrzymuję że widelec godny uwagi bo nie ma żadnych śladów montażu, na moje to na goleni to bardziej refleks albo przyklejona drobina syfu. Jak masz telefon to zadzwoń, ew. napisz i zapytaj wprost co to jest. Cytuj
kamar59 Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 Odpisał ale fotek nie dał: Witam. Amortyzator jest naprawdę w świetnym stanie, Mogę zgodzić się na Pana propozycję. Proszę potwierdzić zakup i podać dane do wysyłki, wtedy zakończę aukcję i wyślę amortyzator za pobraniem. Chyba że woli Pan wpłatę na konto. Pozdrawiam Telefonu nie podał, na tych hakach widać jak by nigdy nie był montowany. Ciekawe. Co do ceny to pisałem do niego i na razie jest 900 zł razem z przesyłką. Co o tym sądzicie? Bardziej się martwię rysą na podkowie niż na goleni bo amor z tak lekko zarysowaną golenią spokojnie pojeździ, a z pękniętą podkową stracisz zęby Sprzedawca nie do końca wie co pisze bo SoloAir to nadal 2 komory powietrzne, z tą różnicą że ciśnienie ustawia się w nich samoczynnie. Wciąż podtrzymuję że widelec godny uwagi bo nie ma żadnych śladów montażu, na moje to na goleni to bardziej refleks albo przyklejona drobina syfu. Jak masz telefon to zadzwoń, ew. napisz i zapytaj wprost co to jest. O zarysowaną goleń chodzi o to żeby uszczelka dobrze zbierała z goleni i chodziła po niej nie rysowała. A jak jest pękniecie na koronie to powinien sprzedawać jako uszkodzony. Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 Są rysy i rysy, jedne szkodza uszczelką z innym da się żyć. To co sprzedawcy powinni a co robią to zupełnie inna bajka. Jeśli jest 100%, bez pęknięć i rys na lagach to cena jest adekwatna, jeśli to co pokazałeś to ryska to automatycznie cena powinna spać o 150-200zł. Cytuj
kamar59 Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 A jaki to rocznik może być. Zobaczymy co jutro odpisze i może da nowe zdjęcia. Z XCR na REBA kosmos przejście Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 (edytowane) 2009-2011 max 2012 Patrząc na to jak skonał twój xcr pamiętaj że taką rebę trzeba minimum raz na rok oddać na serwis. Chociaż to już pewnie Ci napisali wcześniej Edytowane 14 Stycznia 2014 przez Maniak Cytuj
kamar59 Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 Ciekawe czy blokada dziala bez problemu. 2009-2011 max 2012 Patrząc na to jak skonał twój xcr pamiętaj że taką rebę trzeba minimum raz na rok oddać na serwis. Chociaż to już pewnie Ci napisali wcześniej Serwis to podstawa jeszcze zależny i le przejedziesz w sezonie bo jak 200 km to chyba nie Tylko mój XCR ma 6 lat i na karku 10 tys km. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 a z pękniętą podkową stracisz zęby Ja jeździłem z przeciętą ;] A reba używana w lekkich warunkach wytrzymuje ok 8000 km bez serwisu tylko dbanie o golenie wiec nie tak źle Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 15 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 15 Stycznia 2014 Więc xcr jest lepszy bo wytrzymał 10k km Podziel się z nami historią przeciętej korony Cytuj
kamar59 Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Koleś ma 100% komentarzy pozytywnych, wszyscy chwalą go za tranzakcie. I nie ma żadnych komentarzy anulowanych. A jak tą gwiazdkę głęboko się wbija i czym najlepiej? Chyba że jest ale nie mam pewności. A w ogóle musi być ta gwiazdka, ona tylko luzy koryguje ? A ta rura ma 23 cm a moja ma chyba 22 cm to będzie trzeba ciąć? Albo dam podkładkę albo utnę 1 cm czy 5 mm. Albo jeszcze inaczej zdejmę stary amorek zmierzę jego rurę i utnę na taką samą długość I coś jeszcze muszę wiedzieć ważnego przy zakładaniu amorka, żeby się nie zabić. Cytuj
Scarper Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Jak masz jeszcze $$ to mozesz sobie stery nowe kupic i dac rame do frezowania, stery tylko wtedy nowe jak masz kulkowe. Cytuj
kamar59 Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Ale po co, co mi to da? Oprócz wydanej kasy? Cytuj
Scarper Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Kulki ci się prędzel czy później się skończą, a tak to za jednym razem będziesz miał długo działające maszynowe stery(równoległe bieżnie po frezowaniu).I wszystko za jedną rozbiórką zrobisz. Cytuj
jasinski21444 Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Do sterów maszynowych nie jest potrzebne żadne frezowanie i inne takie ... Cytuj
Scarper Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Na 100%? Lepiej jak coś jest równolegle do siebie. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 15 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 15 Stycznia 2014 Noo nie jest, dopiero ewidentne skrzywienie widoczne gołym okiem może dać znać o sobie jak u mnie np. strzela i trzeszczy ... niestety znaczy poradziłem sobie z tym Cytuj
Scarper Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 (edytowane) Ja mówię w swoim przypadku rama kellysa, główka była taka krzywa że.... Nadal jest niedorobiona, tu chudsza a tutaj grubsza. A na jakąmś porządną ramę i amortyzator to dopiero pozwolę sobię w maju, może jakiś full 26". Edytowane 15 Stycznia 2014 przez Scarper Cytuj
kamar59 Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 To ja mam kulki wianki ? A nie łożysko maszynowe zamknięte? Między widelcem a ramą? Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 15 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 15 Stycznia 2014 Pytanie do wróżki. Po tym zdjęciu widać co najwyżej że stery w ogóle "są". Wyciągniesz je to się dowiesz. Ew. odczytaj model z dekielka jak jest jakiś podany i poszukaj w internecie. Zatrważające jak wielka w narodzie niechęć do używania wyszukiwarek internetowych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.