jobba Napisano 2 Stycznia 2014 Napisano 2 Stycznia 2014 Witam, zastanawiam się jakie opony założyć na wiosnę/lato. Teraz jeżdżę na Rocket Ron`ach w rozmiarze 2,25", ściankę przebiłem/przeciąłem tylko raz, ale dało się skleić. Bardzo rzadko jeżdżę po luźnych kamieniach, ale korzenie spotykam często. Wbite kamienie w ziemi tez są. Poza tym jeżdżę po leśnych singlach, i startuje w zawodach. Mówiąc o oponach letnich mam na myśli trasy bez błota. Opony chce z drobnym bieżnikiem, i trochę gestycznym od Ron`ów, ale tez chce wchodzić w zakręty z prędkościom. RR maja fajna wagę, moje waza 490 g. i 510 g. Nowe opony nie mogą być węższe niż 55 mm/2,2". Wiec opony które mam na oku: Race King race sport 2,2, możne Protection na tył Maxxis Ikon 2,2, cięższe ale z grubszymi ściankami exo protection Racing Ralph evo 2,25" Albo coś innego podpowiecie. pozdrawiam Mateusz
Mod Team anarchy Napisano 2 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 2 Stycznia 2014 Wiele nie pomogę pewnie aleRaRa odpada bo 2,25 ma całe 54mm szerokości a najgrubszym miejscu (takie bardzo mocno naciągane 2,25") - no chyba, że przymkniesz oko na ten jeden milimetr . Waga realna 540-550 gramów. Wersja Tristar czy jak jej tam ładnie trzyma (nie licząc błota). A może wersja 2,4? Na pewno ładniej się to toczy od RoRo.Gdybym myślał o Continentalu a nie zważał na błoto raczej pochylił bym się nad X kingiem. W "trójkątne wzorki" Contiego jakoś nie wierzę (po użytkowania MK i SK), a już na pewno nie w zakrętach. Może kusi szybki środek i ładny profil ale tak po za tym... Choć z drugiej strony lepiej gęste zęby będa broniły przed tymi kamieniami w ziemi (ostre końce?)Są jeszcze opony WTB - Beeline - jakoś mam spore zaufanie do opon tej marki a te nowe wyglądają dobrze -środek szybki, boki z lekka agresywne. WTB ma fajną gumę - powinna ładnie kleić się do kamienia. Wagowo możesz się przerazić no ale No i raz jeszcze musiałbyś zmrużyć oczy na szerokość (54mm)
jobba Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Napisano 2 Stycznia 2014 54 mm. jeszcze ujdzie (: Popatrzę na te WTB. Tez po głowie chodzą mi Thunder Burty od Schwalbe, tylko szkoda ze balon tylko 2,1"
Mod Team anarchy Napisano 2 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 2 Stycznia 2014 thundery.. tylko czy to nie takie ralphy po kilku miesiącach jazdy Przynajmniej mój ralph 27x2,25 teraz wygląd jak jego lżejszy brat...
jobba Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Napisano 2 Stycznia 2014 Będę raczej stawiał na dancing Ralphy (: Chyba ze Thundery wyjdą w 2,25" A jakie szerokie masz obręcze? Moje Rony mierzą 56 mm. na Arch ex`ach które maja 21 mm.
Mod Team anarchy Napisano 2 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 2 Stycznia 2014 Mój rara toczy się na EQ25, wewnętrzna 20,5mm. Jeżdże raczej do 2barów i tu rzecz jakiej dawniej w wersji 26" nie zauważyłem - "wyciera" się opona na osnowie. Wręcz jest wrażenie, że zaraz włókna zaczną wychodzić bokami opony.A tak po za tym - opona o której wszyscy wszystko już wiemy - raczej nic Cię nie powinno zaskoczyć. Ewentualnie dać na przód rara a na tył Thundera (ino ile ten Thund wytrzyma?)
Pulse Napisano 3 Stycznia 2014 Napisano 3 Stycznia 2014 Zarowno w 26 jak i w 29 uzytkuje RaceKing 2.2 i na moje w suchych warunkach nie ma sobie rownych. Zywotnosc do 10k km. Mysle, ze w 27.5 tez powinienes byc z nich zadowolony.
jobba Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Napisano 3 Stycznia 2014 A w jakiej wersji je masz. Najbardziej pasowały by mi Race Sporty, i zalać je mleczkiem. W sumie przed 650b miałem Race kinga na tyle przez jakiś miesiąc, i trakcja na tyle w suchym była dobra. waham się tylko czy nie będzie się ślizgać jako opona przednia w zakrętach.
jobba Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Napisano 4 Stycznia 2014 Jeździłem na Aspenah ponad jeden sezon na 26", i bardzo je lubiłem. Ale niestety ich nie robią w rozmiarze 27,5". I są trochę wąskie.
jobba Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Napisano 5 Stycznia 2014 Nie ma sprawy (: Dobra, zdecydowałem się na Race Kingi. Pytanie jest tylko czy mam brac wersje race sport czy protection? Moze protection na tył, a race sport na przód? Mi osobiście udało się uszczelnić race sporta mleczkiem, było trochę przewracania z boku na bok żeby ścianki się uszczelniły, ale wcale nie było tragedii. Używałem tej opony tylko miesiąc, i w sumie jej nie przebiłem, a do tego teraz schudłem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.