jobba Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Witam, zastanawiam się jakie opony założyć na wiosnę/lato. Teraz jeżdżę na Rocket Ron`ach w rozmiarze 2,25", ściankę przebiłem/przeciąłem tylko raz, ale dało się skleić. Bardzo rzadko jeżdżę po luźnych kamieniach, ale korzenie spotykam często. Wbite kamienie w ziemi tez są. Poza tym jeżdżę po leśnych singlach, i startuje w zawodach. Mówiąc o oponach letnich mam na myśli trasy bez błota. Opony chce z drobnym bieżnikiem, i trochę gestycznym od Ron`ów, ale tez chce wchodzić w zakręty z prędkościom. RR maja fajna wagę, moje waza 490 g. i 510 g. Nowe opony nie mogą być węższe niż 55 mm/2,2". Wiec opony które mam na oku: Race King race sport 2,2, możne Protection na tył Maxxis Ikon 2,2, cięższe ale z grubszymi ściankami exo protection Racing Ralph evo 2,25" Albo coś innego podpowiecie. pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 2 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Wiele nie pomogę pewnie aleRaRa odpada bo 2,25 ma całe 54mm szerokości a najgrubszym miejscu (takie bardzo mocno naciągane 2,25") - no chyba, że przymkniesz oko na ten jeden milimetr . Waga realna 540-550 gramów. Wersja Tristar czy jak jej tam ładnie trzyma (nie licząc błota). A może wersja 2,4? Na pewno ładniej się to toczy od RoRo.Gdybym myślał o Continentalu a nie zważał na błoto raczej pochylił bym się nad X kingiem. W "trójkątne wzorki" Contiego jakoś nie wierzę (po użytkowania MK i SK), a już na pewno nie w zakrętach. Może kusi szybki środek i ładny profil ale tak po za tym... Choć z drugiej strony lepiej gęste zęby będa broniły przed tymi kamieniami w ziemi (ostre końce?)Są jeszcze opony WTB - Beeline - jakoś mam spore zaufanie do opon tej marki a te nowe wyglądają dobrze -środek szybki, boki z lekka agresywne. WTB ma fajną gumę - powinna ładnie kleić się do kamienia. Wagowo możesz się przerazić no ale No i raz jeszcze musiałbyś zmrużyć oczy na szerokość (54mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jobba Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 54 mm. jeszcze ujdzie (: Popatrzę na te WTB. Tez po głowie chodzą mi Thunder Burty od Schwalbe, tylko szkoda ze balon tylko 2,1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 2 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 thundery.. tylko czy to nie takie ralphy po kilku miesiącach jazdy Przynajmniej mój ralph 27x2,25 teraz wygląd jak jego lżejszy brat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jobba Napisano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Będę raczej stawiał na dancing Ralphy (: Chyba ze Thundery wyjdą w 2,25" A jakie szerokie masz obręcze? Moje Rony mierzą 56 mm. na Arch ex`ach które maja 21 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 2 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Mój rara toczy się na EQ25, wewnętrzna 20,5mm. Jeżdże raczej do 2barów i tu rzecz jakiej dawniej w wersji 26" nie zauważyłem - "wyciera" się opona na osnowie. Wręcz jest wrażenie, że zaraz włókna zaczną wychodzić bokami opony.A tak po za tym - opona o której wszyscy wszystko już wiemy - raczej nic Cię nie powinno zaskoczyć. Ewentualnie dać na przód rara a na tył Thundera (ino ile ten Thund wytrzyma?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Zarowno w 26 jak i w 29 uzytkuje RaceKing 2.2 i na moje w suchych warunkach nie ma sobie rownych. Zywotnosc do 10k km. Mysle, ze w 27.5 tez powinienes byc z nich zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jobba Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 A w jakiej wersji je masz. Najbardziej pasowały by mi Race Sporty, i zalać je mleczkiem. W sumie przed 650b miałem Race kinga na tyle przez jakiś miesiąc, i trakcja na tyle w suchym była dobra. waham się tylko czy nie będzie się ślizgać jako opona przednia w zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Maxxis Aspen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jobba Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Jeździłem na Aspenah ponad jeden sezon na 26", i bardzo je lubiłem. Ale niestety ich nie robią w rozmiarze 27,5". I są trochę wąskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 To przepraszam za spam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jobba Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Nie ma sprawy (: Dobra, zdecydowałem się na Race Kingi. Pytanie jest tylko czy mam brac wersje race sport czy protection? Moze protection na tył, a race sport na przód? Mi osobiście udało się uszczelnić race sporta mleczkiem, było trochę przewracania z boku na bok żeby ścianki się uszczelniły, ale wcale nie było tragedii. Używałem tej opony tylko miesiąc, i w sumie jej nie przebiłem, a do tego teraz schudłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.