HerrMann Napisano 29 Grudnia 2013 Napisano 29 Grudnia 2013 Ostatni z moich dylematów Który z rowerów polecalibyście? Osprzęt jednoznacznie wskazuje na Scotta, Ghost za to ma chyba lepszą ramę. Scott o wzięcia za 2400, Ghost za 2100. Zaznaczam, że nie będę przez dłuższy czas modernizować roweru. Rower potrzebny do jazdy typowo amatorskiej - crossowej, choć muszę przyznać, że lubię/potrafię przycisnąć
Xonix29 Napisano 3 Stycznia 2014 Napisano 3 Stycznia 2014 Polecam Ghosta!... taki żart oczywiście W wyborze do końca nie pomogę, ale jako właściciel dokładnie tego modelu scotta piszę dla rozkręcenia tematu. Z roweru jestem bardzo zadowolony, szukałem też roweru do amatorskiej, wygodnej jazdy mtb. Na tym jak i konkurencyjnym forum Aspecty są polecane ze względu na geometrie. Model 920 dodatkowo ma już jak sam zauważyłeś dobry osprzęt, mnie hamulce jak i przerzutka zachwyca do dziś Niech się eksperci wypowiedzą, ale za tą cenę myślę, że naprawdę warto (w lipcu płaciłem 3 tys)
GhOsTwrc Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 rama 2920 do 2990 jest taka sama. Ma doskonala sztywnosc i jest bardzo zwrotna. Techniczne odcinki na maratonach to dla niej nie problem. Osprzet zawsze mozna zmienic z mojego roweru 2970 zostala tylko rama. A jak chcesz do amatorskiej jazdy to bierz co bardziej wizualnie ci sie podoba.
HerrMann Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Napisano 14 Stycznia 2014 Jak sądzisz, czy rozmiar 52cm byłby dobry na 188 wzrostu?
GhOsTwrc Napisano 14 Stycznia 2014 Napisano 14 Stycznia 2014 ja mam 196 cm i mam 56 cm czyli 22" jest dobra ale troszke wieksza bym nie pogardził
HerrMann Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Napisano 20 Stycznia 2014 Jeszcze jedno... Jak widzicie konfrontację wspomnianego wcześniej GHOSTA i roweru CUBE ANALOG 29 (obydwa z 2013 roku)?
GhOsTwrc Napisano 20 Stycznia 2014 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Na Cube jezdzilem caly sezon 2012 i poczatek 2013. Na ramie Ghost'a odczuwamy o wiele lepsza sztywność energia wrzucona w napęd nie idzie w siną dal. Cube ma geometrie bardziej turystyczną i mniej sztywna rame. Ja osobiscie wiecej Cuba nie zakupie Ghosta zdecydowanie tak!! A na obie marki w Teamowym sklepie www.sportprofit.pl mam dobre ceny. Zadzwon zapytaj czy maja cos dla Ciebie moze uda sie ztargowac kilkaset zł Edytowane 20 Stycznia 2014 przez GhOsTwrc
fiqs Napisano 24 Stycznia 2014 Napisano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Ja mam Scotta 920. Jest piękny za każdym razem jak na niego patrzę podoba mi się jeszcze bardziej. Mam 179cm wzrostu i rozmiar M jeździ mi się dobrze. Jestem trzydziestolatkiem który pali pake kiepów dziennie od 12 lat + to że od 14 lat wozi tyłek autem. Więc zrobienie około 2k km traktuję jako sukces Rezultat tego taki że auto stało koło roku i muszę nabyć nawą baterie bo padła Jedyne co bym zmienił w pierwszej kolejności to amor (na blokadzie wydaje dziwne dźwięki, jakby dobijały rury) W planach jeszcze pedały PD M520 +buty m088 Edytowane 24 Stycznia 2014 przez fiqs
HerrMann Napisano 27 Stycznia 2014 Autor Napisano 27 Stycznia 2014 GhOsT wrc - mógłbyś coś powiedzieć w kwestii jakości lakieru w Ghoście? Jak wygląda sprawa odporności na rysy, odpryski i inne tym podobne przygody?
GhOsTwrc Napisano 28 Stycznia 2014 Napisano 28 Stycznia 2014 wejdz sobie na moje rowery , i tam zobacz jak w ciagu roku sie lakier zmienił prawie w ogóle. Jak gdzie uderzysz rama z duza sila to na pewno jakies slad zostaje dotyczy to raczej kazdej ramy. Dla mnie lakier nie ma znaczenia bo i ja i tak oklejam rower po kolor jaki mi pasuje z zakldadzie ktory okeja auta.
HerrMann Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Napisano 28 Stycznia 2014 Już wcześniej obejrzałem sobie Twojego GHOSTA Z tego co widziałem pomimo dość intensywnego użytkowania nie widać uszkodzeń. Wolałem się jednak dopytać. Nigdy nie miałem żadnego roweru w macie i zastanawiała mnie odporność tej wersji wykończenia na uszkodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi