gad Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Czy rower CUBE LTD PRO jest wart dopłaty względem LTD oba modele z 2014 roku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provid Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Różnica w cenie wynika tylko z tego jaki jest zamontowany amortyzator. W Pro jest Manitou a w Race jest Reba oraz piastach RM 675 vs RM 785. O piasty raczej bym się nie martwił aż tak bardzo ale przymierz się i zobacz, który amortyzator Ci bardziej pasuje. Ja osobiście wybrałbym Rebe,czyli LTD Race. Sam miałem podobny dylemat względem Race a SL w przypadku 29er i dopłaciłem do wersji SL bo był amor FOXa i nie żałuję Obecnie w Ski Team przy zakupie online można dostać fajną cenę także ja bym się skusił na Rebe jednak Ale to jest tylko moja opinia a wybór należy do Ciebie Jaki rower miałby być 26" czy 29" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mwegrzyn Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 W modelach 2014 nie ma rowerów z serii LTD z kołami 26 cali , jest 27,5 albo 29 cali. No i gad pyta r różnicę między LTD a LTD PRO , a nie o różnicę między LTD Race a LTD PRO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRZECHJ Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 LTD ma Rebę, gorsze hamulce (M395) i piasty (SLX). LTD Pro Marvela, lepsze heble (M615) i piasty (XT). Jest jeszcze różnica w korbach i manetkach (LTD ma odpowiednio SLXy i Deore, a PRO SL i SLX). Ciężki wybór, bo Reba ogólnie chyba uznawana za lepszy sprzęt, ale z kolei hamulce lepsze w LTD Pro. Piasty Ci pewnie aż takiej różnicy nie zrobią. Ile jest do dopłaty? Pytanie, czy w tej różnicy wymienisz heble na takie same :-). Bo reszty pewnie nie odczujesz. A co do Reby vs Marvela to niech się ktoś wypowie, bo z Marvelem przyjemności nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 LTD PRO Lepsze hamulce M615 Lepsza korba SLX Lepsze piasty XT Czy amortyzator lepszy jest Marvel czy Reba ? Ale czy warto dopłacać około 400 zł do LTD PRO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Nie znam Marvela ale na 29 jeździłem na Rebie sezon, teraz na Sid'zie i to jest to. (Miałem Manitu na 26 ale to zupełnie inne widelce) Moim zdaniem kup wersje z Rebą, na pniu sprzedaj hamulce jako nieużywane dołożysz 200 zł i kupisz hamulce slx http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-shimano-slx-br-m675-zywiczne-50-i3807286270.html i rower jak marzenie ;-) koła pewnie i tak za jakiś czas wymienisz na coś na pistach maszynowych więc kołami w yum momemncie bym sobie głowy nie zawracał Tak więc moim skromnym zdaniem nie warto dopłacać Korby deore są niczego sobie, ale jak zależy Ci na czymś lepszym zrób jak z hamulcami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronina Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Dobrze Greg00 pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Te hamulce slx z linku schodzą jak świeże bułeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRZECHJ Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Zgadzam się z poprzednimi opiniami. Wymiana od razu hebli na wyższy model i problem z głowy :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Czyli po wymianie hebli na SLX wyjdzie różnica około 200 zł pomiędzy LTD a LTD PRO to i tak nie warto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Cube LTD + Reba + manetki slx + hamulce slx (po dopłacie 200zł) + 200 zł taniej Cube LTD Pro + korba slx - manetki dere (a tu jest różnica pomiędzy slx) - hamulce deore (jeżeli wymienisz na slx) Po wymianie hamulców w LTD na slx masz bardzo fajny osprzęt, korba deore jest naprawdę przyzwoita Dla mnie nie warto dopłacać, bo za mniejsze pieniądze masz lepszy sprzet Wszystko zalezy od widelca Jeżeli Reba Ci z jakiegoś powodu nie leży, lub masz jakieś inne powody aby wybrać Manitu, może malowanie, to jedynie wtedy decydował bym się na ltd pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 (edytowane) No i jeszcze piasty w LTD SLX a w PRO XT Edytowane 29 Grudnia 2013 przez gad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 (edytowane) jak dla mnie przy całym rowerze jest to element drugoplanowy ponieważ piasty te są porównywalne, nie analizowałem różnic, ale różnice będziesz miał w wadze nowe slx mają nowe sprżegło więc będą szybko się załączały oj widze że Pro chodzi Ci po głowie Manitu to też dobry widelec Edytowane 29 Grudnia 2013 przez Greg00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Nie, tylko zastanawiałem się czy warto dopłacić 400 zł i nie bawić się w wymianę podzespołów. I czy jest jakaś zasadnicza różnica pomiędzy Rebą a Marvelem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Jak kupujesz za gotówkę, to tu masz też fajną ofertę, bo do 15 lutego masz w tym sklepie zniżkę 20% na rowery http://www.synkros.pl/product-pol-3164-CUBE-LTD-Race-2012-20-Szczecin.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Podana jest informacja ze - 20% tylko na rowery 26" i na rowery z rocznika 2013 http://www.synkros.pl/news.php?id=1384870171 Edytowane 29 Grudnia 2013 przez gad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Dopytaj się ich, bo zdaje mi się, że głównym zamysłem było to, że promocja nie obejmuje kolekcji 2014. Edit: Przepraszam, faktycznie mój błąd. Nie zauważyłem, że rower ma być 29" Edytowane 29 Grudnia 2013 przez kporys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 Nie, tylko zastanawiałem się czy warto dopłacić 400 zł i nie bawić się w wymianę podzespołów. I czy jest jakaś zasadnicza różnica pomiędzy Rebą a Marvelem ? Ty nie musisz się bawić jak porozmawiasz ze sklepem gdzie kupujesz oni podmienią sprzet, i byc może odkupią hamulce (zawsze mżesz kupić na allegro podać adres sklepu gdzie kupujesz a oni podmienią) Weź pod uwagę jeden fakt, widelec i ramę zmienić jest najciężej - największe koszty widelec to minimum 1,3k Tak więc u Ciebie pozostaje pytanie, co cię pcha do Manitou marvell ? Reba sprawdzony model, ulepszany od wielu lat, (pomijając kwestie single a double air - bo to ma znaczenie dla określonej liczby użytkowników) hamulce to jedyny minus roweru ltd, Ja jakbym miał wybór to i tak wybrał bym model ltd, nawet z tymi hamulcami Bo na maratonach jest zawsze aktualne hało " Panowie jedziemy, nie hamujemy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Oczywiscie ze tak moja Reba w tym sezonie ma 12 tys km i nic jej nie dolega nadał działa jak nowa zaliczajac ok 15 maratonow. . A jezeli chcesz odczuć najwiekszą różnice to zmień kołą na lekkie ( o ile masa ciała pozwala) i masz wypasioną maszynę w połaczeniu z Rebą oczywiscie . Dodam ze kiedyś mialem Cube LTD Race z Foxem ALPS 32 ktory po 5 tys km zarzygał się olejem tak do 15 tys km po 3 servisach wcale nie bylo lepiej a 3 x nowe uszczelki.W Rebie moje 2x wymiana oleju , uszczelki od nowosci . Najbardziej zywotny amor , do tego działa jak trzeba realna waga mohe 1550 g Taper oczywiscie wszystko dotyczy 29er Czesci tansze zawsze z czasem zamienisz na lepsze. Jak wpadniesz w zaawansowaną cykloze to będziesz wiedział co najbardziej istotne przy dobieraniu gratow rowerowych.Dobranoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 A więc wybór jest oczywisty CUBE LTD 2014 rozmiar ramy 23" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Witam Jeżeli jesteś pewien rozmiaru 23", to coś Ci podrzucę Normalnie rower kosztuje koło 5.5k a jest szansa że licytacja skończy się na poziomie cube ltd właśnie ze względu na rozmiar Jest manitou, ale jest też rama carbonowa http://www.ebay.de/itm/CUBE-Reaction-GTC-Pro-29er-schwarz-blau-RH-23-/271362633941?pt=Sport_Radsport_Fahrrad_Anh%C3%A4nger&hash=item3f2e7930d5 Tak więc przy dobrej cenie gra jest warta grzechu Specyfikacje masz np tu http://allegro.pl/rower-cube-reaction-gtc-pro-29-gr-blu-2013-roz-19-i3855524173.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Dzięki bardzo, ale nie mam konta na ebayu No i rama karbonowa pod moje 113 - 115 kg ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Na carbon obawiam się że 115kg to może być ciut za dużo MAX WEIGHT ALLOWANCES The permissible max. system weight is calculated by body weight + bike + luggage. • Road bike: 115 kg • Mountain bike: 115 kg • Cross bike: 115 kg • City bike: 125 kg • Trekking bike: 140 kg • Trekking fully equipped: 140 kg • Kids bike up to 16“: 30 kg • Kids bike starting from 20“: 105 kg • BMX: 105 kg This information applies to any frame of the brand CUBE, regardless of the material used or the frame size. The limiting factor are mostly the components - The max stress for the components (e.g. wheels, handlebars, stem, ...) can be obtained by the respective manufacturers. Where there is an excess of the system weight, it may be necessary to change series parts (lightweight components) as: • Wheel set (e.g. system wheel set with a reduced number of spokes) • Fork (e.g. full-carbon fork) • handlebar (e.g. thin-walled, lightweight) • Stem (e.g. carbon) • or seat post (e.g. thin-walled, carbon) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Wydaje mi się że z wymianą hamulców na SLX (tych po atrakcyjnej cenie ) może być problem ze względu na długość przewodu przedniego 75 cm. Chyba do ramy 23" będzie trochę za krótki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 ja przy ramie 21" cuba mam przewody 71 przód 139 tył Więc nie obawiał bym się o długości (jedyne co widziałem że aukcja się skończyła) kolejna okazja ? zależy na czym stanie http://www.ebay.de/itm/Cube-LTD-CC-29-Messemodell-Rh-23-Shimano-XT-Rock-Shox-Reba-RL-Twenty9er-NEU-/201016641486?pt=Sport_Radsport_Fahrrad_Anh%C3%A4nger&hash=item2ecd8687ce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi