BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Siemano Składam rower do "wszystkiego",na kolach 29" Jak na razie skromnie bo mam tylko ramę i stery Rama: ellsworth evolve 2008 z fabrycznym foxem Stery: accent airplane-jak dla mnie nie zawodne ale mniejsza o to Do tej pory bylem prawie przekonany do napędu 2x10 shimano Ale niestety a może i stety wyhaczyłem wzrokiem w galeriu speca z napędem sram xx1 Nie mogłem wierzyć własnym oczom że może być coś tak pięknego Niestety cena nie jest zachęcająca,ale myśle ze bede mógł się poświęcic zeby zdobyc ten naped Tylko czy wogóle jest sens? Planuje dalekie trasy w róznym terenie po calej polsce i nie tylko W zasadzie w moim przypadku taki napęd ma pewien sens bo i tak nie korzystam z przedniej przerzutki i jezdze na srodkowej Kolejnym aspektem jest waga,lżejsza korba,brak manetki Rower składam raczej bez ogarniczeń cenowych
Bartek3033 Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Nie wiem ile w tym prawdy, ale sporo osob sie wypowiadało, że taki napęd do najtrwalszych nie należy
BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Napisano 26 Grudnia 2013 @ up chodzi ci o to że sie szybko zużywa? czy ze jest nie wytrzymaly np. na upadki?
BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Napisano 26 Grudnia 2013 Jeśli tak jest to nie widze sensu się w to pchac tym bardziej ze jest to takie drogie rozwiązanie,ale czekamy na wypowiedzi innych
beskid Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Planuje dalekie trasy w róznym terenie po calej polsce i nie tylko W zasadzie w moim przypadku taki napęd ma pewien sens bo i tak nie korzystam z przedniej przerzutki i jezdze na srodkowej Pierwsze zdanie wyklucza to drugie więc najpierw trzeba się zdecydować jaki teren ma przewagę. To nie jest napęd do każdego terenu i każdej trasy z oczywistych powodów. Gdzieś w szerszym zakresie będzie brakować przełożeń. Upadki nic do rzeczy nie mają. Jest po prostu mało trwały ale jak Ci się podoba a kasa roli nie gra to problemu nie widzę. Ja bym tego za darmo nie wziął. To jest typowy bajer do ścigania a wiadoma jakie tam obowiązują zasady co do osprzętu. Nikt przy zdrowych zmysłach tego nie wsadzi do sprzętu katowanego w górskich maratonach albo coś w stylu enduro w takim samym terenie.
BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Napisano 26 Grudnia 2013 na pewno po górach nie bede jeździł,przewaga lekkiego terenu,szutry
Bartek3033 Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Jak nie będziesz jeździł po górach, to wg mnie te przełożenia wydają się być małe...
BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Napisano 26 Grudnia 2013 "SRAM XX1 został zaprojektowany z myślą o użyciu 1 zębatki z przodu – by można było używać napędu łatwiej, by był lżejszy i bardziej trwały. Nie ważne gdzie jeździsz, jak jeździsz, SRAM XX1 sprawi, że będziesz nie do zatrzymania." ta wypowiedź zaprzecza waszym tezom
beskid Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Nie no fajnie najpierw pytasz o zdanie ludzi co naprawdę sporo wiedzą a potem jedziesz "marketingowym bełkotem". Dać Ci lepsze kwiatki to proszę "Wiadomo między innymi o wprowadzeniu przekonstruowanego bębenka, który będzie w stanie przenieść siły powstające w trakcie mielenia na największej koronce". Jeszcze trochę a doczekamy się stwierdzenia, że to samo jedzie. A tarcze korby mają jakoś tak dziwne "nie nowe" zęby. Jak by tak poszperać w przeszłości to by można dopatrzyć się pewnych podobieństw.
Bartek3033 Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 No ale zauwaz ze jest kilka rozmiarów zebatek, by je sb odpowiednio dobrać pod katem danej trasy. I to jest w typowo cięzki teren. Na w miarę płaskim, nawet ta największa 38t to wg mnie trochu za mało...
BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Napisano 26 Grudnia 2013 nie jade "markietingwoym bełkotem" czyli lepszy bedzie naped jaki? 2x10?
Bartek3033 Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 I nie zapominaj że to napęd dla wyczynowców, ktorzy sobie mogą pozwolić na wymianę całości nawet co jeden start.
Rulez Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Ale przecież to u niego normalne, przejrzyj jego inne tematy, pisanie dla pisania ...
Bartek3033 Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Hmm jakby się dokładniej przyjrzeć... Z jednej strony 16 lat i epicon, a zdrugiej XX1 się marzy... Ciekawie
Rulez Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Nie no fajnie najpierw pytasz o zdanie ludzi co naprawdę sporo wiedzą a potem jedziesz "marketingowym bełkotem" Ale przecież to u niego normalne, przejrzyj jego inne tematy, pisanie dla pisania ...
BajkowiecxD Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Napisano 26 Grudnia 2013 nie pisanie dla pisania,tylko naprawdę się zastanawiałem nad tym rozwiązaniem Powtarzam pytanie: Jaki naped bedzie lepszy dla mnie czy 2x10 xt będzie dobry? czy moze jakies inne rozwiązanie?
Bartek3033 Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 oO braki w wiedzy mam. XT jest teraz 2x10? Nie wiem co powiedzą na ten temat inni, ale jeśli szukasz czegoś naprawdę uniwersalnego, to ja chyba bym został przy 3x9
Piksel Napisano 26 Grudnia 2013 Napisano 26 Grudnia 2013 Niestety cena nie jest zachęcająca Rower składam raczej bez ogarniczeń cenowych To jak w końcu, cena jest ważna czy nie? Kolejny temat w stylu "wybieramy części z kosmosu" i "zadajemy bzdurne pytania". Zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.