bury79 Napisano 14 Marca 2017 Napisano 14 Marca 2017 180/86 rozmiar 19.5 (18.5) zdjęta 1 podkładka i w sam raz Cytuj
mareckiabc Napisano 18 Marca 2017 Napisano 18 Marca 2017 Mierzyłem zarówno 18,5 i 19,5 i dalej nie wiem a to dlatego, że jestem pomiędzy rozmiarami. Kurde zawsze wpasuje się pomiędzy. Normalnie nie mam co wybrać bo wychodzi, że u każdego producenta tak mam. Ta podsiodłowa w Treku 470 fajnie ale znowu za długi. Cytuj
HarveyDent Napisano 19 Marca 2017 Napisano 19 Marca 2017 Bo w treku nie patrzy się na podsiodłową. Rama jest tak skonstruowana że rura pozioma mocno opada i dlatego podają dwa wymiary. Przy dobrze dobranym rozmiarze będziesz miał dużo miejsca pod nabiałem. Patrz na długość horyzontalną. Jak w szosie. Wszyscy się uparli na tą podsiodłową jak by to jakiś niepodważalny wyznacznik rozmiaru był. Cytuj
Michal00s Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Witam, pytanie od kobiety. Wzrost 172, co wybrav 17.5 czy 18.5. Pytanie czy rozmiar w x caliber 9 brac w razie co ten sam? Cytuj
HJK Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Dla kobiety o wzroście 172cm rozmiar SF 17,5" będzie idealny. Cytuj
Michal00s Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Niestety tak 17.5, szkoda bo damska 18.5 z 2016 w promocji, zostanie brac x calibra. Pytanie jeszcze do ludzi w temacie co do opon, zeby zrobic na mleko z oryginalnych trzeba zakupic caly zestaw tasma mleko wentyle? Cytuj
marpok Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 zeby zrobic na mleko z oryginalnych trzeba zakupic caly zestaw tasma mleko wentyle? Tak Cytuj
Branza Napisano 24 Maja 2017 Napisano 24 Maja 2017 Potrzebuje pomocy w kupnie klocków hamulcowych do Treka SF6 2017 hamulce to SRAM Level T. Kupić metaliczne czy półmetaliczne. Proszę o podanie konkretnych modeli co polecacie pod maratony. Po czym rozpoznać że dane klocki są już do wymiany ?? Cytuj
marpok Napisano 24 Maja 2017 Napisano 24 Maja 2017 Potrzebuje pomocy w kupnie klocków hamulcowych do Treka SF6 2017 hamulce to SRAM Level T Od siebie zaproponuje Ci EBC Gold metaliczne, zmienilem na takie i hamowanie, a zarazem kultura pracy hamulca lepsza od orginalnych organicznych. A poznac to najlepiej wizualnie-organoleptycznie, widac jak juz okladzina sie konczy, no chyba, ze juz Ci trze o tarcze bo okladzin brak to wtedy uslyszysz Cytuj
getafix Napisano 9 Lipca 2017 Napisano 9 Lipca 2017 Koniec Superfly'a. Zostanie teraz zastąpiony przez aluminiowe ProCale.ProCal AL 6 ProCal AL 8 Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 10 Lipca 2017 Mod Team Napisano 10 Lipca 2017 Ten " stalowy " fajny Nie podoba mi się profil podsiodłówki, który za bardzo rzuca się w oczy - rura wygląda jak zgnieciona lub wycięta Poza tym niezaciekawie wygląda przewód hamulca puszczony górą dolnej rury - może łatwiej się będzie czyściło rurę od spodu, ale wygląda to średnio. Cytuj
Rafu Napisano 10 Lipca 2017 Napisano 10 Lipca 2017 @@KrissDeValnor, Podsiodłówka ma takie spłaszczenie bo to element IsoSpeed. Przewód hamulca też mi się nie podoba i może przeszkadzać przy mocowaniu w uchwyt Thule'a. Na forum mtbr widziałem inną wersję kolorystyczną Procalibera 8: Możliwe więc że w Europie będziemy mieli wybór. Osobiście średnio mi się podoba malowanie Treka na 2018, lepiej prezentuje się Chisel od Speca. Zobaczymy jak wypadnie w porównaniu cenowym Cytuj
bimmer Napisano 10 Lipca 2017 Napisano 10 Lipca 2017 Czyli isosped schodzi do niższej klasy. Wiadomo jak to się odbiło na cenach nowego modelu vs zeszłoroczny superfly? Jak z resztą osprzętu? W przypadku fulli ceny poszły lekko do góry, część modeli została w starej specyfikacji, część dostała upgready - przynajmniej w fuel ex Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 10 Lipca 2017 Mod Team Napisano 10 Lipca 2017 W modelach tegorocznych też jest IsoSpeed, a rura nie ma aż takiego spłaszczenia - nawet jeśli jest to ulepszenie w nowym modelu, to wygląda brzydko ( rzecz gustu oczywiście ). Czarno - zielony Chisel Expert wygląda zaje...fajnie Cytuj
Rafu Napisano 10 Lipca 2017 Napisano 10 Lipca 2017 Też jest spłaszczona tylko nie tak mocno. Węgiel ma inne właściwości niż alu i pewnie dlatego musieli tak zrobić (też mi się to nie widzi). A Chisel wygląda zacnie i do tego jest chyba ~1kg lżejszy. Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 10 Lipca 2017 Mod Team Napisano 10 Lipca 2017 W sumie racja, bo węgiel jednak bardziej pracuje, więc żeby osiągnąć podobny efekt z aluminium, to musieli pewnie tak spłaszczyć. Cytuj
KNKS Napisano 22 Lipca 2017 Napisano 22 Lipca 2017 Po testach Procalibra 9,7 nie do końca jestem przekonany do IsoSpeed. Myślę że w ramie ALU będzie pracował jeszcze bardziej niezauważalnie. Tak czy inaczej, postępu nie zatrzymasz ;-) Cytuj
KNKS Napisano 27 Lipca 2017 Napisano 27 Lipca 2017 Czy ktoś z szanownych kolegów/koleżanek ćwiczył przeróbkę tylnej osi na "sztywną" w SF6 ? Cytuj
Rafu Napisano 27 Lipca 2017 Napisano 27 Lipca 2017 @@KNKS, Tak, oprócz koła będziesz musiał kupić haki i ośkę Bontragera. Nie pamiętam dokładnie ile to łącznie kosztowało ale myślę że <200zł. Cytuj
Rafu Napisano 17 Sierpnia 2017 Napisano 17 Sierpnia 2017 Mam pytanie do posiadaczy Superfly 6 2014-2015 (z napędem Sram 2x10). Pękła mi prowadnica przedniej przerzutki i szukam kompatybilnego zamiennika. Z tego co udało mi się ustalić, potrzebna będzie przerzutka z górnym ciągiem, montowana na obejmę 34,9mm (high clamp), dostosowana do korby 36-22z. W polskich sklepach jest Srama jak na lekarstwo i do tego ceny lekko kosmiczne. Macie może jakieś typy spełniające te kryteria? Znalazłem takiego GXa ale opisany jest jako dolny ciąg i w sumie nie wiem czy tak jest faktycznie, czy jest uniwersalna: http://www.bikecenter.pl/p23709,sram-gx-high-clamp-bottom-pull-31-8-34-9mm-przerzutka-przod.html Może macie jakieś inne propozycje? Cytuj
gtb Napisano 17 Sierpnia 2017 Napisano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Deore FD-M618 (wersja H http://productinfo.shimano.com/#/spec/2.4/MTB/Front%20Derailleur?q=fd-m618 ) spełnia wszystkie wymagania (podwójny ciąg , pojemność 14T, max. tarcza 36/38). Cenowo o połowę taniej https://kastor-bike.pl/Przerzutka-przod-Shimano-Deore-FD-M618-H-HIGH-2rz-Down-Swing Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez gtb Cytuj
Rafu Napisano 17 Sierpnia 2017 Napisano 17 Sierpnia 2017 @@gtb, O taką alternatywę mi właśnie chodziło Zadziała to z manetkami Sram X-7? Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 17 Sierpnia 2017 Mod Team Napisano 17 Sierpnia 2017 Sram ogarnia przód Shimano. Cytuj
gtb Napisano 17 Sierpnia 2017 Napisano 17 Sierpnia 2017 Zadziała , przednia przerzutka i manetka Shimano/Sram i na odwrót nigdy się nie "gryzły". Cytuj
TomekRze Napisano 19 Sierpnia 2017 Napisano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam wszystkich, jestem posiadaczem SF8 z 2015. Od tego czasu ścigam sie w maratonach i czasami w XC. Geometria roweru idealnie pasuje z czego jestem bardzo zadowolony. Jedyna rzecz która nie daje mi spokoju to waga roweru. Posiadam egzemplarz w oryginalnej specyfikacji. Jako że uzbierałem parę groszy zastanawiam się nad odchudzeniem roweru lub kupnem nowego ( rama karbon ) ew kupno samej samy np accent peak 29 karbon i złożeniu wszystkiego od podstaw. I tu zwracam się z prośba do Was, co byście mi doradzili ? Mój buzdżet to 10 tys. Czy warto sie pchać w karbon ? czy te 600g ( z różnicy wagowej ram alu i karbon ) faktycznie odczuje na trasie maratonu ? Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez TomekRze Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.