mess Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Xr1 to dobre opony, z takich zmienilen Poli co pytongi bardzo szybkie, dobrze sie umladaja i ladnie pracuja edit: to mi sie napisało na tel. W każdym razie do papierów im daleko a wagę mają naprawdę spoko Edytowane 13 Czerwca 2015 przez mess Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olkar Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Potwierdzam, ze dlugosc gornej rury jest zgodna ze specyfikacja producenta. Jest to nawyrazniej jeden z nielicznych rowerow superfly o tak dlugiej gornej rurze. Malo tego, pomimo, ze mam 185 cm rama wbrew opinii tutaj gloszonych nie jest dla mnie za duza! Rower jest strasznie wygodny, bardzo zwrotny, jezdzi sie na nim rewelacyjnie. Nie czuje zeby rower byl mniej zwrotny niz moja 26. W poprzednim rowerze gorna rura miala 610 mm i stwierdzam, ze jednak rama byla po prostu za krotka jak dla mnie, moze dlatego, ze mam dosc dlugie rece. Fajnie poczytac opinie innych ale radze uwazac przy dobieraniu roweru, bo jakbym sie naczytal, ze taka rama przy moim wzroscie bedzie za dluga to bym odpuscil swietny rower. Rower przed zakupem objezdzalem 3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Mam ten sam w rozmiarze 20/21 przy 189. Jestem mega zadowolony. Byłem dzisiaj przy wybijaniu łożysk suportu, są osadzone w aluminiowych miskach, nie w carbonie. Po 1800km nic im nie dolega. Za to opony sprzedałem za 100zł, dla mnie RK Racesport lepsze. Zabezpiecz glówke ramy folią bo pancerz szybko porysuje lakier. Rama ma 64 cm mimo 66 deklarowanych. Edytowane 21 Czerwca 2015 przez grzegorz1988wroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olkar Napisano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2015 Widać we Wrocławiu jest jakiś inny rzut superflyów. Tak mi się tutaj kojarzy taka sekwencja z jakiegoś kawałka Kazika: "...Wrocław od zawsze poddaje się ostatni.." ;-) Czyli wychodzi na to, że niektóre są krótsze, inne takie jak podaje trek, mi się trafiła rama zgodna ze specyfikacją. Głowkę ramy zabezpieczyłem czarną taśma izolacyjną, patent pokazał mi sprzedawca. Nawet spoko to wygląda, w sumie w tych miejscach gdzie pancerze linki dotykają malowanie jest czarne. Fajnie, że są aluminiowe miski bo jak widziałem jak mój kumpel wybija te łożyska w swoim ninerze to powiedziałem sobie, że jak będę miał karbonową ramę to chyba sam nie będę się w to bawił i chyba póki co przy tym zostanę Dużą czujesz różnice na tych oponach? Na 26 jeździłem na schwalbe, potem conti race king i ostanio geax saguaro. Najlepiej dla mnie trzymały geaxy, może były ciut wolniejsze na ubitych drogach i asfaltach. Te bontragery jak dla mnie lubią się ślizgnąć czasem no i mam wrażenie, że na ubitych i asfalcie jakoś ciężko idą. W piachu i terenie dla mnie są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2015 Twoja rama katalogowo ma 639 mm długości. Na pierwszym zdjęciu jak byk widać 62 cm, więc gdzie jest ta zgodność ze specyfikacją? Te 62 cm odczytuję oczywiscie z dolnej krawędzi miarki, bo długości ramy nie mierzy się na wysokości drugiej podkładki pod mostkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olkar Napisano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2015 Dół miarki akurat w tym przypadku nie przebiega przez środek osi główki ramy, to chyba widać jak byk. Nie chciało mi się rysować tą miarką po ramie. Ja mam 639 mm Wy macie 620 mm. Zdjęcia raczej poglądowe. Dla mnie koniec tematu. Ty masz ramę krótszą, moja jest zgodna ze specyfikacją, nie jest za długa, jest wręcz idealna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Opiszę moje przejście na system bezdętkowy: koła Mustang elite opona Bontranger XR 1 2,00 tył - 615 gr + dętka Schwalbe 210 gr opona Bontranger XR 1 2,20 przód 728 gr !! + dętka Schwalbe 211 gr system bezdętkowy: zawory rubena 25 zł , taśma duck tape 3,79, mleko caffelateks 500 ml 35 zł, Zestaw sprawdzony bez mleka, dał się napompować stacjonarną pompką. Do każdego koła przez zawór, przy pomocy strzykawki z wężem od kroplówki, wlałem po ok 80 ml mleczka. Waga zestawu po konwersji spadła o 255 gr oba koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jhmp Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Witajcie! A ja mam pytanie dotyczące Treka Superfly 5 2014. Interesuje mnie czy jest sens kupić Treka za jakieś 4500 czy coś w podobnej cenie np Canyon Al. 6.9 z troche lepszym osprzętem. Wydaje mi się że Trek ma ramę z mocowaniem tylnego koła w standardzie 142x12mm a Canyon ma zwykłe QR 9mm. Druga sprawa dotyczy się kół, jak to jest z bezdętkami.(W modelu na 2015.r jest napisane że obręcze są "Tubeless Ready") ale czy w starszym modelu również można zastosować takie rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Superfly ma konwertowalne haki - można założyć koła na QR 135x5, jak i 142x12. Co do obręczy to internety mówią że nie są "tubeless ready" ale ponoć się da: http://singletrackworld.com/forum/topic/bontrager-at-850-disc-29-tubeless http://forums.mtbr.com/wheels-tires/anyone-gone-tubeless-bontrager-850-disc-rims-789135.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emi00 Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Koła w modelu 2014 są TLR także są przystosowane do przeróbki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Bontrager AT-850 ładnie się uszczelnia (szara taśma montażowa 25mm + Caffelatex), ale nie bardzo chce grać tubeless z oponami szerszymi niż dwa cale. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez rambolbambol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jhmp Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Dzięki za informacje. Wygląda na to że lepiej wypada Trek jeśli wziąć pod uwagę to że w przyszłości chciałbym go rozbudować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zol82 Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 No to mamy nową kolekcję Superfly http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/cross_country/superfly/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek516 Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 superfly 9.8 - zakochałem się!No i ósemka, mógłbym zamienić tego roczny model na 2016, bez zastanowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Przeglądając wersje alu nie widzę nic nowego, ale ósemkę bym przygarnął chętnie P.S. No i malowania niczego sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr4zylucky Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 8 ma tylko malowanie do przyjęcia, za resztę wywalił bym grafików... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 9.6 wygląda jak zeszłoroczną 5 czy 6 xD tegoroczna 6 przypomina zeszloroczne 9.8xt. Zjadliwy jest jeszcze 9.6 damski.... A ja sie ciesze, ze mam 9.7 2015 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Przy okazji... Ma ktoś na zbyciu sztycę Rhythm Elite 27,2mm, 400mm, offset 0mm? Chętnie przygarnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 A ja sie ciesze, ze mam 9.7 2015 :D NIe jesteś sam W sumie w kolekcji 2016 nie znalazłbym roweru dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 9.7 w malowaniu 8 dałby radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarokpol Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Cześć, czy w moim przypadku - wzrost 176, rozpiętość ramion 178, przekrok 80. Trek superfly 6 2015 rzczywisty rozmiar ramy 18,5 będzie odpowiednia? Pozdrawiam link do spec. http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_6/# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
errwin Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Cofnij się kilka postów, tam jest podobna dyskusja uwzględniająca Twój wzrost, tutaj też masz kilka przykładów. Przy Twoim przekroku będziesz szlifował nabiałem ramę a poza tym będziesz mocno na niej położony. Obstawiałbym jeden lub dwa rozmiary mniej i zmierzyłbym jeszcze raz dokładnie przekrok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 18 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 wzrost 176, rozpiętość ramion 178, przekrok 80. Jeżeli to coś pomoże:176cm, przekrok 82cm, trek x-caliber 2013 - 17,5" czyli rzeczywisty chyba 16,5 i na większym rura pozioma na styk by była. Trzeba by porównać geo calibra i s-fly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Wzrost 177, noga 83 i s-fly w rozmiarze 18,5 (17,5). Jest idealnie, spory zapas nad rurą. Sylwetka dość wyciągnięta, ale usunięta jedna podkładka i mostek na minus. Tylko ze ja wolę leżeć niż siedzieć jak na stołku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
closer Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Trek Superfly FS 8 rozm. 18,5 (17,5 rzeczywisty) przy wzroście 176,5 cm, noga 81. Rozmiarowo idealnie. Wg producenta 18,5 (17,5 rzeczyw.) jest dla wzrostu 173 - 180 cm. Długość górnej rury taka jak w wersji HT w rozm. 17,5 (16,5 rzeczyw.) czyli 60,1 (wg tabeli producenta, a nie forumowych "mędrców"). Amarokpol, jeżeli szukasz dla siebie roweru 29 HT, to rozważ Speca Stumpjumpera HT Comp (wersja Alu). Na allegro jest oferta na M-kę z 2015 w kolorze białym w dobrej cenie. Spece są znacznie lżejsze od Treków. Mój Superfly FS to kolos niestety... 13,6 kg z pedałami spd. Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez closer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.