Skocz do zawartości

[rower] Trek Superfly


Emi00

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupowałem w sklepie i z przodu mam szerokość 2.2, a tył 2.0.

Siodło mam identyczne z tym, że inny kolor.

 

Co do ceny to widzę, że od maraca zjechali 1000 zł, ale nie zaszkodzi się potargować.

Wydaje mi się, że ten rower był już w okolicy grudnia na Allegro.

 

Też mi się wydaje że go już widziałem ....

Cena za nowy w okolicach 6000-6500 to raczej normalna za ten rocznik.

Za używany i kombinowany już nie, bo powinno być raczej w okolicach 50% ceny nowego czyli jakieś 4500-5000max

 

Jest ktoś może z okolic Jabłoniki kto może ten rower zobaczyć na własne oczy i zweryfikować w jakim jest stanie ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W salonie Treka widziałem rowery z kombinacją 2.2 i 2.0.

 

Serio ale kakafonia - wszędzie inaczej :-)

A opony potrzebuję do lasu i na szutr właśnie.


 

 

co do sf 9 sprzedawałem na przełomie roku na allegro swojego tyle że ta rama była po wymianie gwarancyjnej

 

A co się z ramą stało, że wymieniałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wrzuciłem Rocket Rona na przód i Racing Ralpha na tył. Waga spadła o ponad 300g i diametralnie poprawiła się trakcja. To oczywiście nie są opony w bardzo wymagający teren, ale w końcu to nie jest rower enduro. XR1 już w lekkim błocie, na mokrych kamieniach czy w ostrzej pokonywanych zakrętach stawały się nieprzewidywalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja chyba tez sie skusze na cos lzejszego. Juz dwa razy generalnie przebilem -> mleko vs gwozdz 1:1. Raz zakleilo z czescia gwozdzia, a wczoraj 8cm dziad przebil mi opone od gory i wylazl przy obreczy. Dochodze do wniosku, ze w takich przypadkach zadna opony nie ma szans, wiec skusze sie na jakies papiery. 300g mowisz na tym zostawie poszlo...

 

mam juz 3 dziury w tych oponach, i wczoraj ratunkowo zalecialem do AIRbike, zeby mi to ogarneli szybko, widze wisza te opony do kupienia... qfa 185zl/szt :o

 

zeby nie  bylo, wcale nie uwazam je za tragiczne... dobre na poczatek, ale watpie aby ktos przy musowej wymianie przy nich pozostal.

Edytowane przez mess
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja wrzuciłem Rocket Rona na przód i Racing Ralpha na tył. Waga spadła o ponad 300g i diametralnie poprawiła się trakcja.

 

Ciekawe jak to zrobiłeś: Bontrager XR1 29  Team Issue ważą ok 510 gram  , rocket ron ok. 535 g, a racing ralph ok. 600 g.

 

Czy możesz nam wytłumaczyć skąd ta oszczędność 300 g ? Może ja coś źle liczę ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR0 Team Issue - ktoś mi ją polecił zamiast thunder burt'a jako mocniejsza i równie szybką.

I faktycznie racing ralph którego mam na przodzie, zdążył już złapać kilka dziurek, a XR0 jak dotąd zero - miesiąc jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy SF5/6 (z piastami QR 5mm). Czy nie będzie problemu z wymianą zacisków na DT Swiss RWS? W szczególności mówię o tylnym kole bo rama ma konwertowalne haki i nie wiem czy da się tam zastosować standardowy zacisk 135mm.

Ewentualnie czy jest jakaś możliwość konwersji na  9 / 10 mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...