Emi00 Napisano 14 Maja 2015 Autor Napisano 14 Maja 2015 co do opon to jest norma z przodu 2.2 tył 2.0 w treku Cytuj
marcusb Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Ja kupowałem w sklepie i z przodu mam szerokość 2.2, a tył 2.0. Siodło mam identyczne z tym, że inny kolor. Co do ceny to widzę, że od maraca zjechali 1000 zł, ale nie zaszkodzi się potargować. Wydaje mi się, że ten rower był już w okolicy grudnia na Allegro. Też mi się wydaje że go już widziałem .... Cena za nowy w okolicach 6000-6500 to raczej normalna za ten rocznik. Za używany i kombinowany już nie, bo powinno być raczej w okolicach 50% ceny nowego czyli jakieś 4500-5000max Jest ktoś może z okolic Jabłoniki kto może ten rower zobaczyć na własne oczy i zweryfikować w jakim jest stanie ? Pozdrawiam. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 14 Maja 2015 Mod Team Napisano 14 Maja 2015 co do opon to jest norma z przodu 2.2 tył 2.0 w treku Skąd ta wiadomość? No bo w moim tej reguły nie było. Cytuj
arek_wro Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Jeżeli ktoś zamierza jeździć tym rowerem nie po asfalcie i szutrach, tylko w nieco trudniejszym terenie, to opony i tak nadają się do wymiany. Cytuj
grzegorz1988wroc Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 (edytowane) Na asfalt też lipne W salonie Treka widziałem rowery z kombinacją 2.2 i 2.0. Edytowane 14 Maja 2015 przez grzegorz1988wroc Cytuj
Emi00 Napisano 14 Maja 2015 Autor Napisano 14 Maja 2015 Skąd ta wiadomość? No bo w moim tej reguły nie było. w moich modelach sf 2014 i 2015 takie były opony również co do sf 9 sprzedawałem na przełomie roku na allegro swojego tyle że ta rama była po wymianie gwarancyjnej Cytuj
marcusb Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 W salonie Treka widziałem rowery z kombinacją 2.2 i 2.0. Serio ale kakafonia - wszędzie inaczej :-) A opony potrzebuję do lasu i na szutr właśnie. co do sf 9 sprzedawałem na przełomie roku na allegro swojego tyle że ta rama była po wymianie gwarancyjnej A co się z ramą stało, że wymieniałeś ? Cytuj
Rafu Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Jeżeli ktoś zamierza jeździć tym rowerem nie po asfalcie i szutrach, tylko w nieco trudniejszym terenie, to opony i tak nadają się do wymiany.Co byś polecił na trudniejszy teren? Cytuj
arek_wro Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Ja wrzuciłem Rocket Rona na przód i Racing Ralpha na tył. Waga spadła o ponad 300g i diametralnie poprawiła się trakcja. To oczywiście nie są opony w bardzo wymagający teren, ale w końcu to nie jest rower enduro. XR1 już w lekkim błocie, na mokrych kamieniach czy w ostrzej pokonywanych zakrętach stawały się nieprzewidywalne. Cytuj
mess Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 (edytowane) no ja chyba tez sie skusze na cos lzejszego. Juz dwa razy generalnie przebilem -> mleko vs gwozdz 1:1. Raz zakleilo z czescia gwozdzia, a wczoraj 8cm dziad przebil mi opone od gory i wylazl przy obreczy. Dochodze do wniosku, ze w takich przypadkach zadna opony nie ma szans, wiec skusze sie na jakies papiery. 300g mowisz na tym zostawie poszlo... mam juz 3 dziury w tych oponach, i wczoraj ratunkowo zalecialem do AIRbike, zeby mi to ogarneli szybko, widze wisza te opony do kupienia... qfa 185zl/szt zeby nie bylo, wcale nie uwazam je za tragiczne... dobre na poczatek, ale watpie aby ktos przy musowej wymianie przy nich pozostal. Edytowane 14 Maja 2015 przez mess Cytuj
Smiechu2013 Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Ja wrzuciłem Rocket Rona na przód i Racing Ralpha na tył. Waga spadła o ponad 300g i diametralnie poprawiła się trakcja. Ciekawe jak to zrobiłeś: Bontrager XR1 29 Team Issue ważą ok 510 gram , rocket ron ok. 535 g, a racing ralph ok. 600 g. Czy możesz nam wytłumaczyć skąd ta oszczędność 300 g ? Może ja coś źle liczę ? Cytuj
arek_wro Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 A skąd wziąłeś te 510g? Tyle to może ważą 26" w rozmiarze 2,0. Na stronie Bontragera jest 690g. Moje opony (obie 2,2) ważyły 692g i 665g. Rocket Ron 522g, a Racing Ralph 524g (obie 2,25). Waga więc spadła dokładnie o 311g. Cytuj
Smiechu2013 Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Może ja coś źle liczę ? Faktycznie na stronie bontragera jest 690 g Cytuj
mike833 Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Moja 29" XR1 2.0 ważyła 610g. Po przejechaniu 1,5k km na tyle. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 14 Maja 2015 Mod Team Napisano 14 Maja 2015 Potwierdzam to co napisał Emi (SF6 2014). Możliwe że w SF ale nie generalnie w treku, bo to nie jest prawda. Cytuj
lukmar Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Witam, moje opony: przód XR1 2.0 626 g tył XR1 2.0 630 g przebieg około 500 km Cytuj
Rafu Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Możliwe że w SF ale nie generalnie w treku, bo to nie jest prawda.Miałem na myśli tylko SF. Cytuj
Emi00 Napisano 14 Maja 2015 Autor Napisano 14 Maja 2015 Bontrager XR1 Expert 2.0- 645g. 2.2 -720g. ważyłem też 2.2 team issue 719 g. deklarowane 690g. Cytuj
PTaKwa Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 XR1 Expert 29x 2.0 : 590g XR0 Team Issue 29x2.0 :416g! Cytuj
arek_wro Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 Taki zestaw to na asfalt i lekki szuter. Ja na takie okazje mam Furious Fredy - 360g sztuka. Cytuj
PTaKwa Napisano 14 Maja 2015 Napisano 14 Maja 2015 XR0 Team Issue - ktoś mi ją polecił zamiast thunder burt'a jako mocniejsza i równie szybką. I faktycznie racing ralph którego mam na przodzie, zdążył już złapać kilka dziurek, a XR0 jak dotąd zero - miesiąc jazdy. Cytuj
Rafu Napisano 17 Maja 2015 Napisano 17 Maja 2015 Mam pytanie do posiadaczy SF5/6 (z piastami QR 5mm). Czy nie będzie problemu z wymianą zacisków na DT Swiss RWS? W szczególności mówię o tylnym kole bo rama ma konwertowalne haki i nie wiem czy da się tam zastosować standardowy zacisk 135mm. Ewentualnie czy jest jakaś możliwość konwersji na 9 / 10 mm? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.