Mamir Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Lesieque Po czym sadzisz ze opony i kola bontragera sa genialne? Ja wlasnie mam zamiar je po wymieniać. Jaka moze byc wartosc nowych kompletnych kol Bontragera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Sądze po tym, że ich używam Na twardą nawierzchnię idą aż miło. Na mazowszu zaliczyły kilka startów z którymi wróciłem bardziej niż zadowolony. Ale jak było ciut trudniej lub chciałem wejść zbyt szybko w zakręt na większym ciśnieniu to rower był dla mnie zbyt nieprzewidywalny. Stąd tez zmiana opon na np Racing Ralphy, które mają już jakiś tam boczny bieżnik. Co do kół bontragera to nie wiem, bo w 9.8 są koła OEMowe DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Pytanie do użytkowników: Jakie opony da się wcisnąć do Superfly? Aktualnie jeżdżę na stockowych Bontragerach XR-1 (2.2 z przodu i 2.0 z tyłu) i to w zupełności wystarcza na jeżdżenie w "cywilnych" warunkach, jednakże myślałem się nad jakimiś bardziej rasowymi oponkami na wakacje w górach i inne tego typu wypady. Po aslfalcie praktycznie nie jeżdżę więc nie zależy mi na super niskich oporach toczenia. Zastanawiałem się nad czymś szerszym (2.3-2.4) ale nie wiem jak to zniosą stockowe koła Bontrager Mustang i czy takie opony zmieszczą się w ramie. Mam nadzieję że nie dostanę bana za cytowanie własnego posta bo mam wrażenie że trafiłem w środek rabatowej zawieruchy i nikt go nie odczytał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emi00 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 schwalbe 2.25 wchodzą bez problemu także 2.3 na tył spokojnie da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Pogrążamy sklepy ? mówisz poważnie ? ciekawe czy to działa w druga stronę mamy wolny rynek i możemy kupować gdzie się nam podoba. Od tego jest forum żebyśmy SOBIE pomagali ! Wiesz ale co innego jak oferta jest ogólnie dostępna jak np na ten model 2013 http://mybike.pl/rower-trek-superfly-al-elite-raworange-2013-p-10244.html albo 2014 http://mybike.pl/rower-trek-superfly-blue-2014-p-10242.html albo http://www.bikeatelier.pl/index.php?main_page=advanced_search_result&zenid=d5d9gd221jtfam3smoipeovrs2&keyword=superfly a co innego jak sklep daje "ot tak" na starcie 20,30, a nawet i... 70% rabatu. Tym nie ma co się chwalić, bo pieniądze lubią ciszę. Kto chce niech kupuje po detalu ciesząc się że stać ich, że było warto, że mają gest itd, a kto umie liczyć ten wie, że żaden sklep nie jest na 10% marży. Skoro rowery u Niemców są już na starcie tańsze, a w wyprzedażach okolice 40% to norma tzn. że dokładają do biznesu ? Najwyraźniej... albo wolą łyżeczką, a nie chochlą, bo tą to można się co najwyżej udławić a potem płakać że interes nie idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 wg tego co znalazłem na stronie treka 2.3 i mniej... ale opona oponie nie równa. Szukam czegoś dla siebie i podobno spec 1,95 jest odpowiednikiem normalnej 2,1 więc cieżko powiedzieć co będzie pasować na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Skoro rowery u Niemców są już na starcie tańsze, a w wyprzedażach okolice 40% to norma tzn. że dokładają do biznesu ? Sprzedaż zalegającego towaru poniżej kosztów nie jest w biznesie niczym niezwykłym, szczególnie kiedy potrzebna jest gotówka na zakup nowej kolekcji. Przy tak dużych upustach chodzi raczej o odzyskanie gotówki a nie zysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
errwin Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Ja mam w swoich widłach Saguaro 2,2 i szału nie ma jeżeli chodzi o luz na szerokości. Na niższym ciśnieniu jest zapas na błoto więc może na te 2,3 byłoby na styk. Należy jednak uważać z wysokością bieżnika bo agresywniejszy będzie z błotem ocierał o przerzutkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Gdyby sklep miał na rowerze 40%, importer drugie tyle, do tego marża producenta to ile musiałby kosztować ten rower w produkcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Ja mam w swoich widłach Saguaro 2,2 i szału nie ma jeżeli chodzi o luz na szerokości. Na niższym ciśnieniu jest zapas na błoto więc może na te 2,3 byłoby na styk. Należy jednak uważać z wysokością bieżnika bo agresywniejszy będzie z błotem ocierał o przerzutkę. Dzięki za info, poszukam czegoś do 2.2". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Gdyby sklep miał na rowerze 40%, importer drugie tyle, do tego marża producenta to ile musiałby kosztować ten rower w produkcji? Nie wiecej niz 20 procent ceny detalicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artursan Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Początek roku przejeździłem na Schwalbe super moto x 2.35 - zrobiłem tylko 250 km - opory malutkie. Jeździłem po asfalcie i ścieszkach utwardzonych. Komfort b. duży średnia prędkość wzrosła znacząco - mleczko wlane i jest cool ! Większych opon nie potrzebuję. pozdrowionka ps. mój Superfly wytrzymuje moje 130 kg i jestem b. zadowolony ze swojego zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomsport Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 (edytowane) Właśnie ceny Treków poszły w górę i to sporo, przykładowo 9.8 na XT kosztuje 12999 pln. Edytowane 11 Lutego 2015 przez tomsport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 9,7 10999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukmar Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Właśnie, ceny poszły w góre, ale spróbujcie zamówić teraz SF 9.8 na XT na rok 2015 - termin dostawy pewnie coś około września . A wszedzie mówią, że na świecie kryzys i nie ma $$$, a tutaj rowerek za 13T i czekasz pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamir Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Ja jak kupowałem swojego sprzeta pod koniec 2014r to sprzedawca powiedział ze Treki rozchodzą się jak świeże bułeczki a szczególnie model 9.8xt ktorych bylo i tak bardzo malo rzuconych na polski rynek ( kolega zamawiając go w grudniu termin ma na koniec marca i to niemal ostatni egzemplarz). A później dostałem taka informacje ze kolo sierpnia wejdzie juz kolekcja 2016. Także nie wiem goni to wszystko strasznie. Ale dziwi mnie tak mało wyprodukowanych modeli na rok 2015 i skoro już w grudniu było wiadome ze jest bardzo duży popyt ze nie zdecydowano się na produkcje dodatkowej partii. Skoro do sezonu jeszcze daleko a tu już nie ma co sprzedawać. Dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Ponieważ rowery z rocznika 2015 maja zakończona produkcje na początku roku 2014. Nie ma czegoś takiego jak "dorobienie" partii. Cykl produkcyjny to około 2 lata. Jeśli np na rynku polskim pojawia sie jeszcze zainteresowanie w trakcie sezonu to dystrybutor moze zorganizować towar z innego kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Jesteś pewny tobo? Mogę sobie wyobrazić, że od rozpoczęcia projektu do wdrożenia produkcji mijają dwa lata, ale wyprodukowanie rowerów na początku 2014 i ich sprzedaż pare miesięcy później jakoś nie mają sensu z ekonomicznego punktu widzenia. Skoro ktoś musi czekać po 3 miesiące na odbiór zamówionego roweru, to gdzie jest tego przyczyna, skoro rowery są już od dawna wyprodukowane? No chyba, że coś źle zrozumiałem, z Twojej wypowiedzi. Mi powiedziano, że muszę czekać na rower, bo jest takie zainteresowanie tym modelem, że chłopaki nie nadążają z produkcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emi00 Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 bywa tak że czasem braknie w magazynach jak się nie mylę Holandia więc trzeba czekać tam na dostawę a dopiero potem idą na Europę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 3 miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 To znaczy ze przewidywana pula zamowionych okazala sie za mala i sklepy sprzedaly wiecej niz zakladano. My sprzedawalismy w takim przypadku np rowery sciagniete do Norwegii z Wlk Brytanii, innej mozliwosci nie bylo. Rowery na 2015 rok byly wyprodukowane na koniec 2013/poczatek 2014 roku. Zazwyczaj pierwsze modele nastepnego rocznika sa dostepne w sprzedazy juz w polowie danego sezonu, co oznacza ze zostaly wyprodukowane na poczatku danego roku. Dostawalismy np w 2011 roku w lipcu wersje na 2012 bo tylko takie byly osiagalne do sciagniecia i do sprzedania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Być może pierwsza partia została wtedy wyprodukowana, Ale nie chce mi się wierzyć, żeby cała produkcja na 2015 została wykonana i zakończona już na początku 2014. Musieliby trzymać setki tysięcy jeśli nie miliony rowerów gdzieś po magazynach i zamrozić w nich kasę na długi czas. Oczywiście nie znam branży rowerowej od strony produkcji. Moje doświadczenia dotyczą produkcji w innej branży, stąd moje zdziwienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ravcopy Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Tez mi sie zdaje jake arek wro. Narobic to moga ram (zlecenia na tajwanie czy gdzies...), a pozniej wykonczenie w zaleznosci od prognoz i biezacych zamowien. Jakby byly konczone na poczatku roku, to bysmy zdjecia premier widzieli od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Ilosc egzemplarzy na dany rok to nie tylko wyklepane ramy ale tez ilosc komponentow zamowiona u Shimano, Srama czy kogokolwiek Innego. Ilosc zamowionych sztuk wplywa na cene zakupu. Shimano jest skalaen na podwykonawcow, pozostali tez. Jak pisalem - w lipcu sprzedawalismy wersje na angielski rynek - gdyby dalo sie dospawac jakas ilosc to bysmy dostali, a tak mielismy ekstra robote z przekladkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ravcopy Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 (edytowane) Cena zakupu to kontrakty i to dlugoterminowe, a nie tylko ilosc. To nie targ czy hurtownia. Osprzet nie zmienia sie co roku, a laduja podobne komponenty do roznych modeli. Podejrzewam, ze taki duzy Trek nawet ma rezerwacje i stocki w shimano, ktorych nie musi w pelni realizowac. To nie jest mala firma i kilka tysiecy sztuk tylko wiecej. Aha, przypominam ze rower to naprawde prosta rzecz i nie wymaga polrocznego czy rocznego zabookowania. (lub inaczej: firma robi x rowerow wczesniej i nie reaguje na zmiany rynku, czyli nie produkuje wiecej jak jest popyt? itd.). Jaki bedzie LT dla zamawiajacego hurtownika jak sie koncza zapasy? No nie moge sobie wyobrazic tego planowania i produkcji. Edytowane 12 Lutego 2015 przez ravcopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.