Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

 

Cześć znalazłem Superflya 9 z 2014 ale na oficjalnej stronie Treka nie ma wzmianki o takim modelu z 2014 roku - macie pojęcie dlaczego, albo gdzie go znaleźć ?

 

Pozdrawiam

 

Napisano (edytowane)
A jesteś pewien że nazwa to Superfly 9? Seria 9 ma drugą liczbę po kropce.

 

 

 

http://www.evanscycles.com/products/trek/superfly-9-2014-mountain-bike-ec054508#features

 

No raczej to jest 9 gdzieś nawet czytałem jego test

 

http://www.bikerumor.com/2013/06/12/spy-shots-new-trek-superfly-alloy-hardtails-get-shaped-tubes-thru-axles/

 

tu zbliżenie

 

2014-Trek-Superfly-9-alloy-29er-mtb-logo

Edytowane przez marcusb
Napisano

Na wysoki model spokojnie wynegocjujesz rabat 15%  w Treku  i jeszcze dostaniesz gratisy.

Ja zaczynałem od większej wagi niż Twoja ,  sprzęt asfaltu prawie nie widzi , nie jest oszczędzany i wszystko jest w jednym kawałku a komfort w stosunku do alu jest .. no cóż inna liga 

Napisano

Superfly 9 to najwyższy model alu

 

tutaj masz spec      http://www.fahrrad-xxl.de/trek-superfly-9

 

Jednak w tej cenie szukałbym wersji w karbonie

 

 

Amauser , no widzisz G2 sprawia ,że sam stoi ;)

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2014/archive/

 

Dziwny model bo nie ma go w palecie produktów Treka, w żadnym roczniku.

 

Jeśli chodzi o bezproblemowość i jakość osprzętu - wolałbym 9tkę niż karbonową 9.6tkę. Lepsze koła, sid zamiast reby.

Napisano (edytowane)
http://www.trekbikes...s/2014/archive/   Dziwny model bo nie ma go w palecie produktów Treka, w żadnym roczniku.

 

Dokładnie... albo przegięli z konfiguracją bo tu jest full XT i bardzo dobre koła i szybko się z niego wycofali albo zrobili bubla,

chociaż w to drugie nie chce mi się wierzyć ;-) 

 

Jeszcze jedno czy ten Trek ma sztywne ośki ? ...

http://www.fahrrad-xxl.de/trek-superfly-9

Edytowane przez marcusb
Napisano

 

 

Tak jak napisał kolega Mysiura, SF9 to najwyższy model alu na 2014r - widziałem go wczoraj więc istnieje Pewnie bubel w archiwum zrobili i go tam nie wrzucili.

 

W Polsce go widziałeś ? W jakim rozmiarze ? 

Napisano

Dokładnie... albo przegięli z konfiguracją bo tu jest full XT i bardzo dobre koła i szybko się z niego wycofali albo zrobili bubla,

chociaż w to drugie nie chce mi się wierzyć ;-) 

 

Jeszcze jedno czy ten Trek ma sztywne ośki ? ...

http://www.fahrrad-xxl.de/trek-superfly-9

Ma.

Tak jak napisał kolega Mysiura, SF9 to najwyższy model alu na 2014r - widziałem go wczoraj więc istnieje ;) Pewnie bubel w archiwum zrobili i go tam nie wrzucili.

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/cross_country/superfly/

 

Nie twierdzę że widziałeś widmo :) Zwyczajnie nie ma tego roweru w ofercie.

Napisano (edytowane)

@@tobo,

Dzięki.

Bardzo mi się podoba ten model, wiem że wielu pisze że carbon jest OK ale ... w życiu nie będzie tak sztywny jak alu ... może gdybym ważył 75kg ... a dla taty misia z powerem w nogach może być różnie.

 

Poza tym w cenie około 7.5k carbon będzie bidny, co gorsza będą w nim słabe koła, chyba że podeślecie mi coś co temu zaprzeczy...

Będę wdzięczny za info bo jak dobrze pójdzie podejmę decyzję go or no go ;-)

 

ps. nikt nie ogląda meczu ? ...

 

Ja nie oglądam go oglądałem jedną połowę i przegraliśmy, drugiej nie widziałem i wygraliśmy więc nie patrzę - jak wygramy to poproszę o medal od "Bronka" bo nie oglądam ;-)

Edytowane przez marcusb
Napisano

Tobo kwestia preferencji , ja zawsze wybrałbym wersję karbonową z ciut gorszym osprzętem od wypasionej alu.

Alu jest dla mnie ok do krótkiego i szybkiego XC,  powyżej 30 km w terenie mnie  męczy, plecy się odzywają,nadgarstki zaczynaja drętwieć i ogólnie czuję się poobijany -ale ja mam już swoje lata i problemy  z kregosłupem  a lubię trochę dłuższe wypady i tutaj węgiel pozwala na dłuższy uśmiech na twarzy ...:)

 

Najlepiej wypożyczyć  demo na weekend w obu wersjach i się przekonać

Napisano (edytowane)
Hmm, na szlaku koło Szklarskiej spotkaliśmy ekipę i jeden gość jechał na 9tce

 

Zazdroszczę ;-) dlatego mnie ciśnie bo chcę w góry na jesień skoczyć ;-D

 

Co do CARBONA jeśli macie gdzieś na jakiejś stronie model 2014 w rozmiarze 21,5 (wirt to chyba 20,5) dajcie znać a rozpatrzę ;-)

Edytowane przez marcusb
Napisano

To moja podróż poślubna ;) Chyba się gdzieś bliżej przeprowadzimy żeby móc częściej takie wypady robić. Poza tym Treki idealnie się sprawdzają w ich naturalnym środowisku :)

Napisano

 

 

To moja podróż poślubna Chyba się gdzieś bliżej przeprowadzimy żeby móc częściej takie wypady robić. Poza tym Treki idealnie się sprawdzają w ich naturalnym środowisku

 

To się zajmij żoną i nie siedź na forum zboczeńcu !!!

 

A przy okazji Gratulacje ;-) 

 

A co do wyboru : 

To niech mi ktoś powie coś o tych kołach w tym Sfie - bo jakoś nie wiem za co mam dopłacać poza ramą ...

http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_9_7/

Wiem, że osprzęt z czasem się wymienia ale miną lata zanim to zrobię...dlatego przekładam wytrzymałość i frajdę z jazdy nad mikroamortyzacją ramy, a różnica w wadze to jeden bidon mniej ....

 

 

Napisano

 

 

Bardzo mi się podoba ten model, wiem że wielu pisze że carbon jest OK ale ... w życiu nie będzie tak sztywny jak alu ... może gdybym ważył 75kg ... a dla taty misia z powerem w nogach może być różnie.

 

Będzie.

Co do legendarnych słabości karbonu napisano tyle że ciężko się z tym "mierzyć". :)

 

 

Tobo kwestia preferencji , ja zawsze wybrałbym wersję karbonową z ciut gorszym osprzętem od wypasionej alu.

Alu jest dla mnie ok do krótkiego i szybkiego XC,  powyżej 30 km w terenie mnie  męczy, plecy się odzywają,nadgarstki zaczynaja drętwieć i ogólnie czuję się poobijany -ale ja mam już swoje lata i problemy  z kregosłupem  a lubię trochę dłuższe wypady i tutaj węgiel pozwala na dłuższy uśmiech na twarzy ... :)

 

Najlepiej wypożyczyć  demo na weekend w obu wersjach i się przekonać

W tym przypadku to nie kwestia preferencji a trwałości (pewnych rozwiązań).

 

 

Napisano

@@tobo,

 

 

W tym przypadku to nie kwestia preferencji a trwałości (pewnych rozwiązań).

 

Trafiłeś w sedno ... na tym mi zależy  a carbon w wersji XT to katalogowa cena 12000, może po negocjacjach 10000 ... ;-(

Serio 2,5k więcej za ramę i inne malowanie ... tak swoją drogą to ile kosztuje karbonowa rama do Treka ? ... 

Napisano

Tego nikt nie wie :) (teoretycznie), bo nie są sprzedawane luzem.

Mogę dać wyobrażenie: Trek Madone 5.2 cena detal 13 tysięcy zł. Cena ramy z widelcem, sztycą i sterami to 8 tysięcy.

Cena SF karbona to 8500 zł, więc rama w granicach 5 tysięcy.

 

http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/cross_country/superfly/

 

Niespodzianka, na polskiej stronie jest SF 9 :)


 

 

Rama od 9.8 14' kosztowała detal około 4,5 k

 

Ciekawe jak takowa rama trafiła do obrotu w detalu :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...