Silver400 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Continental X-King 2.2 - czy nadaje się na śnieg ? Chciałbym go założyć jako oponę napędową i wybrać się w góry. Nie chodzi o szybką jazdę tylko ogólnie o możliwość podjechania . Żadne kolce nie wchodzą w grę bo opona zostaje na nowy sezon. Jakieś inne polecane, lekkie opony w przystępnej cenie ? Waga rowerzysty 60kg. Rower to HT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Z Continentala masz idealną oponę na śnieg czyli Explorer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 W zależności od ciśnienia powinna dać radę. Ale może kupisz sobie taką na napęd: http://xtrabike.pl/229/8506,6,,,,,,,,,,19,,,,,,,cena,0.html + Xking ew. na przód i na sezon dokupisz za 40zł np. Race Kinga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Podjechać na niskim ciśnieniu daje radę. Jednak trzeba liczyć się z uślizgami przy mocniejszym przyśpieszaniu czy skręcaniu. Na wysokim ciśnieniu można zapomnieć o podjechaniu, bo ślizga się jak głupia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MsRIFU Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 a tak z ciekawosci, sądzicie, że raceking też wydoli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Na RK znajomy nie dawał rady na piasku na bardzo niskim ciśnieniu. Według mnie śnieg i RK to nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Na Race Kingach nawet jak deszcz pada, to na asfalcie nie ma co świrować. Odwdzięczają się za to niskimi oporami toczenia i małym zużyciem, coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 Byłem na x kingu z tyłu Beskidzie Sądeckim jak spadł śnieg. Nawet niewielkie nachylenie terenu+ śnieg ( świeży, trochę tylko ubity)= slizgawka nawet na ciśnieniu ok 1,5. Załóż coś agresywnego, bo szkoda się potem w górach frustrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver400 Napisano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 To teraz inne pytanie. Czy te continentale X-king 2.2 da się zrobić na bezdętkowe ? Czy będę potrzebował litr mleczka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 kup tanią oponke i zrob kolce z np.wkretów do blachy jak cos to mam schwalbe nobby noc perfmormance 26x2.25 za 20zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver400 Napisano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 O to jest całkiem ciekawy pomysł. Masz jakieś doświadczenie w ilościach tych wkrętów, rozmiarze i ewentualnej dodatkowej izolacji od dętki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 niestety,nie mam ale wiem tyle ze trzeba obkleic dosc grubo taką tą szarą tasmą szeroką. Osobiscie jeżdże na ice spiker pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 W Krakowie jeszcze śniegu nie ma, a wystarczy ranny przymrozek i MKII 2.2" przy ciśnieniu 1.8bar nie daje rady z przyczepnością przy ruszaniu.... (ważę 95kg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 X King jako bezdętkowe działają elegancko, ja mam zwykłą kevlarową wersję 2.4, uszczelniła się szybko i od kwietnia trzyma ciśnienie- oczywiście co jakiś czas uzupełniam, bo niewielkie straty powietrza są nieuniknione. Jednak na śnieg są lepsze opony- ze zwykłych niezimowych to taka niepozorna gumka jak Kenda SBE jest całkiem fajna i zadziwiająco dobrze napędza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg000 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 X King to opona, która genralnie nie lubi nic mokrego na swojej drodze. Różnica między zwyklą wersją a Black Chilli jest jak między lodową z pingwinami na naklejce a belvedere ale na śnieg raczej i tak sie nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fata Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Explorery to genijalne opony na zimę przejeździłem całą nigdy nie zawiodły jedyny mankament to na cieplejszym asfalcie szybko znikał bieżnik z napędówki ale taki urok miękkiego bieżnika ale gorąco polecam. Teraz w 29er nie ma ich w ofercie a szkoda resztki poprzedniej zimy jeździłem na race king dawały radę ale bez zaufania jak do explorerów obecnie założone mam maxiss crosmark odwrotnie i zobaczymy na mokrym nieźle na śliskim czuję że uciekają ale pod kontrolą zobaczymy na śniegu. Kup explorera a za parę miesięcy zdejmij i wymień na coś na lato a tą zostaw jako zimową nie pożałujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 To samo zaproponowałem na samym początku. Opona jest po prostu zajefajna i tania. Nad czym tu się zastanawiać i po co kombinować z wkrętami?? No oczywiście można tylko wymusza to jazdę tylko w określonych warunkach i wliczając koszty zabawy i czas jest to trochę dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.