Foxi Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Szukam okularów do 300zł. Dużo jeżdżę na maratonach i boje się że mogę je zgubić i chciałbym aby okulary dobrze się trzymały. Chciałbym aby była możliwość wymiany szkieł. Nie znam się na szkłach i może ktoś by powiedział jakie są najlepsze i co dobre szkła powinny mieć w sobie.Co myślicie o tych: http://allegro.pl/nowe-okulary-uvex-crow-pro-wys-0zl-gratis-barsop-i3784127609.html Z bólem serca mogę wydać 300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 jak nie chcesz zgubic to bierz coś na gumce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quba88 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Mam Uvexy, ale nieco niższy model - Blaze. Dwie pary szkieł w zestawie: S3 - Transmisja światła: 8–18 % i S1 - 43–80 % (bardzo przydatne na pochmurne dni czy jazdę wieczorem lub po lesie). Dobrze się trzymają, nie ma mowy u zgubieniu, ale to może z racji tego, że mam dość dużą głowę Do tego wszystkie szkła firmy Uvex posiadają filtry, a więc 100% ochrony przed promieniami UV. Ogólnie firmę polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foxi Napisano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 A może ktoś da jakieś inne propozycje jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prorider Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Ja mam UVEX sgl 203 czerwone i bardzo sobie chwale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpeedyBandito Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Też od siebie polecę okulary Uvex, ewentualnie Shimano. Do tego uniwersalna gumka i na pewno ich nie zgubisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...