gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Hm tak wszystko ladnie poskladalem, wlalem dokladnie 55ml, tlumik byl rozciagniety, waze 80kg. Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 13 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2014 Pomijając blokadę 5W może być za rzadki pod Twoją wagę. Niemniej jednak spróbuj dowiedzieć się jaki dokładnie olej otrzymałeś. Jeśli przed serwisem blokada działała, to albo popełniłeś błąd przy montażu albo masz nieprawidłowy olej. Cytuj
gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Hm przed serwisem blokada dzialala. Teraz niestety nie. Hm blad przy montazu to nie bardzo, tam nie ma zadnej filozofii. Choc sprobuje go jeszcze raz rozebrac, moze cos dojrze ciekawego. Musze jeszcze zamowic pompke bo przeciez nie bede latal co troche do serwisu :/ Po za tym chodza rozne opinie, iz jesli olej bedzie za rzadki blokada moze nie dzialac. Edytowane 13 Stycznia 2014 przez gajutrw Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 13 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2014 Po za tym chodza rozne opinie, iz jesli olej bedzie za rzadki blokada moze nie dzialac. Teoretycznie tak,ale nie we wszystkich układach. Jaki masz model Epicona? Bo na razie to we mgle się poruszamy. Cytuj
gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 na pewno jest to model 09 lub wzwyz, ma srebrna regulacje tlumienia Cytuj
Scarper Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Dali ci olej HIPOL ATFIID, patrzyłem na beczkę, jest czerwony. Cytuj
gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Hm nie chcemi sie bardzo wierzyc aby dali mi nieodpowiedni olej... Cytuj
Scarper Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Pytałem się, to mowią że jest podobny do takiego oleju do amora. Może masz inny olej który jest czerwony. Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 13 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2014 Podobne chyba tylko z nazwy "olej", idąc tym tropem podobne są: "wody gruntowe/płodowe/kolońskie plyn chlodniczy/hamulcowy/mózgowo rdzeniowy zamek krolewski/yeti/zaworowy baba jaga/wielkanocna/wredna" I z pewnością da się je stosować zamiennie Cytuj
Fenthin Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Srebrny regulator tłumienia miały modele SF9 i starsze. Później czerwony plastik. A czerwone są niesamowite ilości olejów do pilarek, wykaszarek i ogólnie dwusuwów. No i Motorex do amortyzatorów. Co dostałeś, kto to wie. Natomiast za blokadę winiłbym raczej ilość oleju niż jego "jakość". Nie rozumiem, jak przy 80ml nie możesz skręcić tłumika, jeśli to ten stary model. Blokadę wkładasz na otwartej czy zamkniętej? Cytuj
gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Wkladam na otwartej blokadzie, z tlokiem wysunietym na maksa. Po prostu przy 80ml wlanego oleju wciskajac tlumik slychac wydobywajace sie powietrze po czym czuc mega opor, nie wcisne dalej go poniewaz na drodze stoi olej. Cytuj
Scarper Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Jak pisałeś że od mechanika to masz, chyba z beczki to będzie ten olej co mówiłem na 80%, jak koleś mi gadał że to prawie to samo co AMORTYZOL to tak będzie. Nie kłucę się że tak jest, ja tym zalałem XCR i chodzi jak marzenie, ma szczelne uszczelki. Cytuj
gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 (edytowane) W serwisie rowerowym kolego, ales sie uparl z tym z beczki. Edytowane 13 Stycznia 2014 przez gajutrw Cytuj
Scarper Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 To przepraszam, to zmienia postać rzeczy, nie doczytałem dokładnie. Cytuj
gajutrw Napisano 13 Stycznia 2014 Napisano 13 Stycznia 2014 Temat rozwiazany. Czytajac podpowiedzi, szczegolnie kolegi @@Fenthin, @@durnykot, uruchamiajac rowniez swoja wiedze wydedukowalem iz wina lezy w ilosci oleju w tlumiku. Jako iz warsztat mam na podworku postanowilem sprawdzic to jeszcze raz. A wiec odkrecilem tlumik, wylalem wszystko, wyciagnalem tloka, zalalem 78ml oleju, zakladam gore a tu bum i skrecam, blokada dziala. A wiec przyczyna byl nie wyciagniety do konca tlok, ale czy nie powinno go wypchnac jesli pchalem go od gory?? Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 14 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2014 A jednak.... Przy wkładaniu górnej części tłumika nie wytwarzałeś tak dużego ciśnienie,aby pokona opór uszczelek na tłoczysku. Cytuj
Roonin Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 (edytowane) Olej do amorków się nie pieni. Wiem ze olej do silnika nie jest do amora ale.... Tak na marginrsie... Olej silnikowy też się nie pieni ponieważ NIE MOŻE, groziło by to poważnym uszkodzeniem silnika. Natomiast ten do amorów czasami i owszem się niestety pieni. Edytowane 15 Stycznia 2014 przez Roonin Cytuj
Scarper Napisano 15 Stycznia 2014 Napisano 15 Stycznia 2014 Źle napisałem, olej do amorków dobry się mniej pieni od oleju silnikowego. Cytuj
gajutrw Napisano 27 Maja 2014 Napisano 27 Maja 2014 Panowie, szybkie pytanie szybka odpowiedz. Chce sprawdzic czy moj Epicon nie jest czasem ustawiony na 120mm, bo takie mam wrazenie. Czy podczas wyciagania tlumika musze spuszczac powietrze? Cytuj
gajutrw Napisano 27 Maja 2014 Napisano 27 Maja 2014 Dzieki Jasiu Gafe strzelilem chyba. Zeby sprawdzic jaki jest skok amorka to musze wyciagnac komore powietrzna, mam racje? Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 27 Maja 2014 Mod Team Napisano 27 Maja 2014 Nie możesz zmierzyć? Zeby sprawdzic jaki jest skok amorka to musze wyciagnac komore powietrzna, mam racje? Tak. Cytuj
gajutrw Napisano 27 Maja 2014 Napisano 27 Maja 2014 Wlasnie zmierzylem, wyszlo mi prawie 13cm. Wychodzi ze jest ustawiony na 120mm? Cytuj
Quba88 Napisano 27 Maja 2014 Napisano 27 Maja 2014 wychodzi na to, że jest ustawiony na prawie 130mm Mój Epicon jest ustawiony na 120, mimo tego, że 'wystaje' na jakieś 11,5 cm. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.