Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Pomijając blokadę 5W może być za rzadki pod Twoją wagę.

Niemniej jednak spróbuj dowiedzieć się jaki dokładnie olej otrzymałeś.

Jeśli przed serwisem blokada działała, to albo popełniłeś błąd przy montażu albo masz nieprawidłowy olej.

Napisano (edytowane)

Hm przed serwisem blokada dzialala.

 

Teraz niestety nie.

 

Hm blad przy montazu to nie bardzo, tam nie ma zadnej filozofii.

 

Choc sprobuje go jeszcze raz rozebrac, moze cos dojrze ciekawego.

 

Musze jeszcze zamowic pompke bo przeciez nie bede latal co troche do serwisu :/

 

 

 

 

Po za tym chodza rozne opinie, iz jesli olej bedzie za rzadki blokada moze nie dzialac.

 

 

Edytowane przez gajutrw
  • Mod Team
Napisano

 

 

Po za tym chodza rozne opinie, iz jesli olej bedzie za rzadki blokada moze nie dzialac.

Teoretycznie tak,ale nie we wszystkich układach.

 

Jaki masz model Epicona? Bo na razie to we mgle się poruszamy.

 

 

  • Mod Team
Napisano

Podobne chyba tylko z nazwy "olej", idąc tym tropem podobne są:

 

"wody gruntowe/płodowe/kolońskie

plyn chlodniczy/hamulcowy/mózgowo rdzeniowy

zamek krolewski/yeti/zaworowy

baba jaga/wielkanocna/wredna"

 

I z pewnością da się je stosować zamiennie :D

Napisano

Srebrny regulator tłumienia miały modele SF9 i starsze. Później czerwony plastik.

 

A czerwone są niesamowite ilości olejów do pilarek, wykaszarek i ogólnie dwusuwów. No i Motorex do amortyzatorów. Co dostałeś, kto to wie. Natomiast za blokadę winiłbym raczej ilość oleju niż jego "jakość". Nie rozumiem, jak przy 80ml nie możesz skręcić tłumika, jeśli to ten stary model. Blokadę wkładasz na otwartej czy zamkniętej?

Napisano

Wkladam na otwartej blokadzie, z tlokiem wysunietym na maksa.

 

Po prostu przy 80ml wlanego oleju wciskajac tlumik slychac wydobywajace sie powietrze po czym czuc mega opor, nie wcisne dalej go poniewaz na drodze stoi olej.

Napisano

Jak pisałeś że od mechanika to masz, chyba z beczki to będzie ten olej co mówiłem na 80%, jak koleś mi gadał że to prawie to samo co AMORTYZOL to tak będzie.

Nie kłucę się że tak jest, ja tym zalałem XCR i chodzi jak marzenie, ma szczelne uszczelki.

Napisano

Temat rozwiazany.

 

Czytajac podpowiedzi, szczegolnie kolegi @@Fenthin, @@durnykot, uruchamiajac rowniez swoja wiedze wydedukowalem iz wina lezy w ilosci oleju w tlumiku.

 

Jako iz warsztat mam na podworku postanowilem sprawdzic to jeszcze raz.

 

A wiec odkrecilem tlumik, wylalem wszystko, wyciagnalem tloka, zalalem 78ml oleju, zakladam gore a tu bum i skrecam, blokada dziala.

 

A wiec przyczyna byl nie wyciagniety do konca tlok, ale czy nie powinno go wypchnac jesli pchalem go od gory??

Napisano (edytowane)

Olej do amorków się nie pieni.

 

Wiem ze olej do silnika nie jest do amora ale....

Tak na marginrsie...

Olej silnikowy też się nie pieni ponieważ NIE MOŻE, groziło by to poważnym uszkodzeniem silnika.

 

Natomiast ten do amorów czasami i owszem się niestety pieni.

Edytowane przez Roonin
  • 4 miesiące temu...
Napisano

Panowie, szybkie pytanie szybka odpowiedz.

 

Chce sprawdzic czy moj Epicon nie jest czasem ustawiony na 120mm, bo takie mam wrazenie.

 

Czy podczas wyciagania tlumika musze spuszczac powietrze?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...