Skocz do zawartości

[Kola] No Tubes, Fulcrum + RK 2.2


gajutrw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

Ostatnio miewam strasznego pecha i lapie kapcie jak szalony.

 

Co wyjade dziurka, i dziurka, i dziurka, po prostu mam dosc.

 

Poleccie Panowie jakis zestawik do przerobki na bezdtetke.

 

Czy moje obrecze Fulcrum Red Metal 5 i oponki Race King 2.2 w wersji drut beda dzialac?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bój sie ghetto tubeless. Zrobiłem podobnie. Trochę zmodyfikowałem pomysł. Na obręcz ( dt swiss 4,2d ) srebrna taśma klejąca zamiast opaski. Może być każda inna taśma która jest w miarę mocna i dobrze trzyma. Srebrzak najlepiej się nadaje chyba. Ale gruba taśma podobna do izolacyjnej tez się nada. Srebrnej zabrakło to drugie koło zrobiłem taką czarną taśma zbrojona materiałem. daje radę. Do tego wyciąłem wentyl z dętki. w wentyl dałem 'podkładkę" z dętki. żeby uszczelnic połączenie wentyl obręcz. dokeciłem mocno. założyłem obręcz, mleczko do środka. kompresor poszedł w ruch. Opoka ( schwalbe rocket ron i racing ralph performace ) elegancko wskoczyły. Potem leżakowanie i można jeździć. szybko i przyjemnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słynna srebrna taśma po dłuższym czasie się nie sprawdza ponieważ się rozwarstwia - sama taśma odrywa się od kleju i zbrojenia, cholernie ciężko to złazi, generalnie nie polecam. Rubena ma tani i w miarę dobry zestaw, caffelatex też jest spoko http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/plyny-uszczelniajace-i-montazowe/p,caffelatex-zestaw-bezdetkowy-race-na-2-kola-effetto-mariposa,181298.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Słynna srebrna taśma po dłuższym czasie się nie sprawdza ponieważ się rozwarstwia - sama taśma odrywa się od kleju i zbrojenia, cholernie ciężko to złazi, generalnie nie polecam. Rubena ma tani i w miarę dobry zestaw, caffelatex też jest spoko http://www.centrumro...osa,181298.html

 

 

A masz moze gdzies jakis link do sklepiku w ktorym sprzedaja ten zestawik Rubeny?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Słynna srebrna taśma po dłuższym czasie się nie sprawdza ponieważ się rozwarstwia - sama taśma odrywa się od kleju i zbrojenia, cholernie ciężko to złazi, generalnie nie polecam.

 

Przejeździłem tak dwa sezony. Żadnych problemów. Dopiero po zimie z tylnego uciekało powietrze ponieważ mleczko się "zbryliło" po zimie. Rower nie ruszany całą zimę ale to norma z tego co wiem. Przeniego koła nie rozbierałem od 2 lat nawet. Tył zdjąłem żeby dolać mleko. Taśma trzyma. Wszystko git jak by nie zbrylone mleczko. Na nowy sezon testuje SLIME (mleko) podobno efekt taki nie występuje. Jest tanie. Zobaczymy jak się zachowa. Odmienne doświadczenie. W kazdym razie. Nie wrócę już do dętki. tylko na mleko. Dętka tylko awaryjnie w kieszeni. 


 

 

A jak wygląda sprawa wymiany mleczka? Co jaki czas należy je wymieniać czy też uzupełniać?
 

 

Powinno się je kontrolować powiedzmy 2 raz na sezon a na pewno jak widać ze powietrze ucieka za szybko. Uzupełniać na pewno kiedy wie się ze na coś najechało i trochę mleka uciekło, ( jak na razie u mnie się jeszcze o dziwo nie przebiło nic ). te mleko co jest w oponie można wykorzystać ponownie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Tu powinien być

http://www.velotech.sklepna5.pl/towar/141/zestaw-rubena-do-montazu-systemu-bezdetkowego-na-zwyklej-obreczy.html

 

Tak baj de łej- na jakich ciśnieniach jeździsz? Sprawdzałeś oponę od środka? Może masz cosik wbite i podczas jazdy dziurawi dętkę? 

 

Biegacz, do standardowej obręczy ( czyli o szerokosći wewnętrznej 17-19mm) wystarczy taśma o szerokości 21mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm jezdze na 3 barach.

 

Sprawdzalem opone od srodka, obrecz, ranty, nic.

 

Wrocilem z trasy, kapec, dziurka na wysokosci bieznika.

 

Zakladam, pompuje, rano przychodze i kapec, rozbieram a tam detka przycieta od strony obreczy.

 

Fatum!

 

 

 

 

Dodam jeszcze iz to trzeci kapec w tym tygodniu.

 

I kolejna dziurka na wysokosci bieznika, lecz w innym miejscu!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Coś mi się widzi,że albo masz okrutnego pecha,albo masz coś małego w oponie- przejedź ręką po wewnętrznej stronie opony- może coś wyczujesz.

Ewentualnie załóż na to koło inną oponę i sprawdź,czy dalej będziesz miał takie historie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm i znow po jednej przejazdzce kapec :)

 

W sumie nie zwracalem uwagi na przeciecia na sciance bocznej opony, ale przeciez to tam, jezdzac w terenie piaszczystym wpada do srodka opony piasek itp, ktory wyciera dziurke, tak to sobie na teraz tlumacze.

 

Zwulkanizowalem te rozciecia, zalozylem opone na przod, i zaraz jade na testa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...