Merlin901 Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Witam W lato planuję udać się z Alaski na południe przez całą amerykę północną i prawdopodobnie południową. Potrzebuję solidnego roweru który nie "złamie" się po miesiącu... Niestety nie znam się za bardzo a i też nie chciałbym wydać sporej kasy na rower. Chciałbym taki który wytrzyma dużo, w takiej cenie aby nie było mi go szkoda zostawić lub gdy po prostu zniknie. Wiem że najlepiej jest go złożyć, niestety nie mam w okolicy porządnego sklepu rowerowego. W ostateczności oczywiście wybiorę się w poszukiwaniu składaka. Wpadł mi jednak w oko rower "KROSS TRANS ATLANTIC 2014" kosztuje 1300 zł które jak najbardziej mi odpowiadają. Co sądzicie o tym rowerze jako długodystansowcu? I czy proponujecie coś do 1500 zł na moją wyprawę? Z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Na twoim miejscu brałbm rower który już masz i przede wszystkim znasz, jakikolwiek by to był. Jak kupisz nowy, to nie wiesz co się można po nim spodziewać. Chyba, że zdążysz go objeździć. Rower fajny wybrałeś, ale: 1. Kup od razu sztywny widelec zamiast amorka. Jak ci coś ma się popsuć i robić problemy, to zawieszenie w pierwszej kolejności. Pozatym ze sztywnym widelcem więcej zabierzesz i jesteś niezależny od pogody. 2. Jak się da to rama stalowa, bo jak ci pęknie, to ciezko będzie ci glin zespawać. Stal będzie mieć większą nośność. W cenie do 1500 jest spory wybór używanych stalowych trekkingów na znośnym osprzęcie. 3. Dobre sakwy wodoszczelne. 4. Nie jest tak czasem, że ramy Kross są planowne pod max 110kg (rowerzysta+bagaż)? Zadzwoń do nich i sprawdż zanim kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...