Skocz do zawartości

baranek do crossa Kellys Saphix


sigviper

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę zamontować kierownicę typu baranek do swojego crossa Kellys Saphyx.

Prosta kierownica źle się mi się sprawdza i tęsknię za barankiem. Podobają mi się rowery typu cyclocross - stąd zresztą pomysł.

(Od razu informuję że mam też kolarkę, po prostu jest zabytkowa, na cienkich oponach i nie chcę jej na codzien używać)

 

Ta kierownica to musi to być coś takiego:
http://allegro.pl/kierownica-baranek-zoom-dr-al48-420mm-okazja-i3738488282.html (lub szersza - wersja 48mm)

 

Powstaje problem montażu hamulców i manetek biegów, których zmieniać nie zamierzam.

Widziałem normalne hamulce montowane na baranku, więc to nie jest problem. Problemem jest zapewne dostępna szerokość (i żeby na światełka jeszcze starczyło).

I zapewne coś o czym nie pomyślałem - w ktoś z was już to przerabiał i wie - dlatego pytam :)

 

 

O czym więc mam pamiętać, co sprawdzić i nad czym się zastanowić?


EDIT: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zawsze tak jest, dopiero jak napiszę posta to uda mi się znaleźć sensowne odpowiedzi.

Magiczną kombinacją było 'baranek v-brake'.

1. do kierownicy szosowej mogą nie pasować średnicą zaczepy hamulców i przerzutek

2. istnieją znacznie prostsze rozwiązania zmiany pozycji, do których należą:
  ** LEMONDKA, AERO BAR, TRI BAR: http://allegro.pl/lemondka-i3771329988.html

  ** rogi na kierownicę

 

Dodatkowo brak hamulców szosowych oznacza, że z normalnego baranka odpada jedna z wygodniejszych pozycji - z oparciem na hamulcach właśnie.

 

Wygląda na to, że mój pomysł jest zły. Należy raczej wybrać albo baranek+osprzęt szosowy albo lemondkę i wtedy reszta zostaje.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...