Beybulut Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Chciałbym sie dowiedzieć od osób ( podkreślam), ktore naprawdę maja pojecie na dany temat. Chce kupić RS Totem, tyle, ze sprzedawca ( prywatny) oferuje Totema, gdzie na górna lewa laga byłą polerowana. Oferta cenowa mi bardzo odpowiada, ale az mnie przeraza. Prosze o pomoc i wyjaśnienie, czy to polerowanie ma wpływ na prace amorka, czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Może rzuć jakąś fotką na początek. Polerowanie (kwestia jak bardzo inwazyjne) sugeruje ze amor miał przetarcie anody, czyli powłoki dającej lepszy poślizg i większą wytrzymałość. Prawdopodobnie dostał też ślizg (którego na 99% nikt nie ruszył) oraz sama laga nie trzyma idealnie wymiaru co może dawać luzy, uszczelki kurzowe też nie będą przylegały idealnie co może powodować szybsze zabrudzenie oleju i łapanie piasku co w dalszej kolejności powoduje ponowne przetarcia. Więc odpowiedź zasadniczo brzmi: może mieć wpływ, jest szansa że będzie pracował zupełnie normalnie ale na pewno zdecydowanie odbije się to na trwałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 to zależy jak był polerowany i czy polerujący nie był przypadkiem inwalidą wojennym mającym dwie lewe ręce w tym jedną krótszą Ja mam w swoim Marzoku dwie głębsze ryski( w sumie to trzy, ale jedna nieistotna) tuż przy uszczelce kurzowej. Niby to siedzi w SAG'u ale wolałem spolerowac krawędzie by nie było zadziorów. Kwestia fachowego podejścia do sprawy, czyli to nie jest tak że do wiertarki zakładasz końcówkę do polerki i jeździsz po całej goleni, tylko robisz to precyzyjnie na maszynach. Ja mam to szczęście że w dwupółce możesz wyjąc każdą goleń z osobna, więc i robota była precyzyjna. Polerki nie robi się tak jak to można wyczytac na dh-złomie gdzie "ziomale" polerują do gołego metalu, tylko polerujesz ewentualne ostre krawędzie rysy i robisz to bardzo precyzyjnie by nie zetrzec powłoki z goleni, a rysa niech sobie będzie. Teraz kwestia jak zrobił to sprzedający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beybulut Napisano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 (edytowane) http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/35/86/70/3735867006_3 macie link z wygladem tej polerki Osobiście mnie to odrzuca... poza tym dojrzalem tez inne rysy na prawej Edytowane 26 Listopada 2013 przez Beybulut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Oj... ja bym szukał świeższego amorka. Chodzić to to jakoś będzie ale serio sądzisz że warto inwestować w taki sprzęt? Pytanie jeszcze co jest poniżej uszczelek i jak wygląda ślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver400 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Oj to grubo ktoś poszedł, chyba papierem ściernym. Atrakcyjna cena znikąd się nie wzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 o ja pierdziu... toż to robił jakiś wiejski weterynarz-hydraulik... Jestem na nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Panie idź pan stąd ... no idź pan stad .... no wyp...ierniczaj Ten widelec był zaniedbany jak chory bezdomny pies ... choć za flaszkę to bym brał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kundello Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Pod anodą aluminium jest miękkie, więc nawet samo tarcie o ślizg będzie je ścierało. Po każdej jeździe będzie mnóstwo szarego syfu na uszczelce. Niektórzy może zrobiliby z tego antyperspirant... Nawet jeśli spolerował, to niestety nic to nie da. To nie jest stal niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Nie no z aleminjum ... przeca to ze Silvera sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.