Skocz do zawartości

[Przyczepka rowerowa] Przyczepka bagażowa do 400zł

zyrol81

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Szykuje się do zakupu przyczepki rowerowej bagażowej. Kompletnie jednak nie znam się na tym. Dlatego proszę o porady. A oto szczegóły:

Posiadam dwa rowery. Jeden na kołach  28 cali drugi 26 cali. Oba sztywne. Jeden ma sterowanie biegami z jedną linką, drugi to stara 5-biegowa przekładnia sterowana dwoma linkami.

Przyczepka będzie zamiennie używana przy obu roweruch.

Zalezy mi głównie na przyczepce dwo-kołowej. Będę z nią jeździł na zakupy, ale od czasu do czasu chciałbym przewieść jakaś małą szafkę, lub małą praleczkę.

Chciałbym aby przyczepka nie posiadała zaczepu montowanego na stałe do roweru. Posiadam przyczepkę dziecięcą w której zaczep jest na stałe przymocowany do przyczepki. Montaż kolega na założeniu i ściśnięci obejmy na ramie roweru. Czy są przyczepki towarowe posiadające podobne rozwiązania?

Jeśli nie dostane czegoś takiego to czy jest możliwość demontarzu wnętrza przyczepki dziecięcej i dostosowanie jej w jakis magiczny sposób do przewozu towarów?

Znalazłem kilka takich wynalazków:

http://allegro.pl/h41-przyczepka-rowerowa-towarowa-wozek-do-roweru-i3728812510.html

http://allegro.pl/g59-przyczepka-rowerowa-bagazowa-towarowa-wozek-i3683042502.html

nie upieram się przy nich, ale czy mieliscie z czymś takim do czynienia? Warte jest to zakupu, czy nie?

Napisano

Ale większe koła to także wyżej środek ciężkości a wówczas będzie wynosić na łuku.

Ponadto 400 kg to bardzo dużo i wątpię aby jakaś rowerowa obręcz przeniosła cięzar blisko 200 kg. Przeważnie obręcze są do 110 kg.

Moim zdaniem niepotrzebnie idziesz w tym kierunku. Na zakupy swobodnie wystarczają sakwy. 2 x 40 l i robisz zakupy na 3 dni dla 4 osobowej rodziny. Po zastosowaniu ekspanderów na bagażniku mozna przewieść całkiem sporo towaru. Ja przewoziłem worek cementu, 60 l worek ziemi ogrodniczej czy 3 metrowe drzewo.