Maciek226 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 witam posiadam amorek SR suntour raidon rld coil , przerabiał go ktoś na powietrzny ? Jakie uszczeli dać od dołu lag , korek dotaczać czy szukać oryginalnego od modelu air ?? waże ~75-80kg po przeróbce odczuje jakąś różnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 21 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Z tego co wiem, sprężyna w ty modelu jest otwarta, czyli nie w kartridżu, wszystko by było piknie jeżeli sprężyna nie porysowała goleni wewnątrz. Jeżeli chodzi ci o przeróbkę typu home-made to nie wiem nie mailem tego widła w ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 od wewnątrz wszystko lux , od góry korek oryginałny od powietrzniaka , tylko nie wiem jakie uszczelki od dołu i jaki olej , nie wiem też czy się te dwie wersje różnią się kstałtem golenie górnych na samym ich końcu , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 21 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Manitou miał rożne golenie przy rożnych sprężynach, RS nie, jak jest tu - nie wiem, ale sam korek ci nie wystarczy żeby to działało jakoś musisz mieć tłoki, bo chyba nie myślisz uszczelnić całości i nawalić tam powietrza ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 myślałem uszczelnić to na czym od dołu opiera się sprężyna , a od góry korek do środka 10 ml oleju 5W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 21 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Działać to by to może i działało ale jak ... gaziak bez komory negatywnej albo choć sprężyny to tępak po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 masz jakieś propozycje do zrobienia negatywnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 21 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Plan jest prosty, górna goleń to pozywana z tłokiem na końcu, szczelnym. I teraz najprościej pod tłok wsadzić sprężynę stalowa oczywiście dopasowanej twardości by to miało rece i nogi i tyle. To by była najprostsza wersja air spring. Na początek trzeba rozebrać widelec zobaczyć jak to wygląda. http://www.forumrowerowe.org/topic/97178-amortyzator-rock-shock-dart3-air/ tu masz jak Józek przerabiał darta, sam tego nie czytałem ale myślę ze ci to pomoże. Jak Józek pisze "goleń górna w stanie idealnym" inaczej faktycznie to nie ma sensu ... można by jeszcze od biedy pozamieniać golenie choć nie wiem czy tak by sie dało bez wiercenia szlifowania itd ... Jak masz 2 lewe racę albo nie daj boże jesteś humanistą ... nie ruszaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.