kalisiek Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Witam. Ostatnio przeglądając ofertę sklepu (niepamiętam ale chyba) bikestacja.pl widzialem te hamulce i był do wyboru kolor czarny i biały. Wiem że czarne są ale białych nie widzialem. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć czy to pomyłka czy białe naprawdę są. Zauważyłem też że w różnych sklepach w tych hamulcach są inaczej zamątowane przewody czyli patrząc na zacisk (zamątowany w rowerze) od góry jest niekiedy przewod po prawej a odpowietrznik po lewej a niekiedy odwrotnie. Chciałbym wiedzieć gdzie ten przewod jest w końcu naprawdę zamocowany. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Z tym białym to pewnie chodziło o srebrny kolor dekielka klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Przecież na bikestacji pisze jak byk "kolor pancerza " biały , czarny . Chodzi o kolor przewodu hamulcowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Ok. nie było pytania. Czytałem to na szybko i pare dni temu. Ale co z tym mocowaniem przewodów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 (edytowane) Z prawej(bliżej koła) przewód a z lewej odpowietrznik Edytowane 21 Listopada 2013 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Aha bo np tu jest na odwrót :http://bikecenter.pl/index.php?p8779,shimano-deore-br-m615-hamulce-tarczowe-przod-i-tyl Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 A jakie to ma znaczenie ? Wg mnie żadne Real foto http://portal.bikeworld.pl/rowery_zdjecia_portal/2013-02/maxi/1361996702_201302272102.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Może po prostu odbicie lustrzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Nie, tam sa takie same gwinty i taki sam przepływ oleju z obu wyjść, wiec jeden grzyb co gdzie sie wkręci. Osobiście przewód od koła lepiej mi się widzi. Ale na pewno nie jest to problem i temat do pisania doktoratu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 ok. Już wszystko wiem. Temat mozna zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Dobrze ze jeszcze nie zamkneli . Dzisiaj przyszły mi własnie te hamulce i mam 2 pytanka. 1. Jezeli klamka jest w normalnej pozycji to czy jest to normalne ze moge ja wysunąc w odwrotna strone niz do kierownicy bez oporów na ok 1,5cm? 2. Jeżeli naciskam klamke i czuje opór i gdy wciskam jeszcze mocniej jest gumowata. czy ten typ tak poprostu ma czy jest zapowietrzony? Dodam że hamulce hamują znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Wszystko co opisujesz jest normalne. Mimo wszystko, nie zaszkodzi odpowietrzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Nie mów hop ... 1. Tak. 2. Ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 możecie wyjaśnić 1 pytanie do czego te odchylenie ma służyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Nie wiem czy ma czemuś służyć, ale w razie gleby nie wyrwiesz tłoka klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Jest to zakres do regulacji odległości klamki od kiery. Jak ją maksymalnie odsuniesz skoku do przodu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 @Piksel U mnie nawet mogę wykręcić śrubę regulacyjną, a klamka dalej będzie dawała się odgiąć z 5mm dalej. Możliwe, że w 615 to poprawili, ale klamka wygląda na identyczną jak 596. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 Ok. Dzieki, już wszystko jak na razie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Grudnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 Najprościej mówiąc klamka sie odchyla do przodu bo nie jest przyczepiona do tłoka w żaden sposób ja kto było wspomniane i tyle. mechanizm na rolce o nieliniowej pracy zwany serwo łejw tak został zrodzony w czyjejś japockiej główce i tak zrobili ze klamka popycha tłok ale nie jest z nim ściśle powiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kundello Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 Ja myślę, że klamka odchyla się z łatwością do tyłu, aby można było szybciej ją złapać. Bo wyobraźmy sobie że ktoś ma większe dłonie. Wtedy szybki wyprost palców powodowałby uderzenie nimi w klamkę. A tak, to klamka się odchyla i można szybko złapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Grudnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 Jak ktoś ma dużą łapę ... to ma problem, bo regulacja w tych klamkach jest ... niewielka jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Terrqge Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) To jak tak troszkę odkopię temat bo mam pytanie co do tych hamulców. A konkretnie hamulca na przód. Wyczytałem że w standardzie pasuje do PM na tarczę 160mm, PM się zgadza bo jest w Epiconie, ale co jeśli chciałbym zamontować tarczę 180mm? Jakiego adaptera dokładnie muszę szukać? Bo jak szukałem to adaptery są zazwyczaj PM<->IS, a mi chodzi o rozmiar tarczy. No i pytanie, czy w ogóle warto montować 180mm na przód do Epicona dla osoby o wadze powiedzmy około 62-65kg czy 160mm na przód wystarczy? Edytowane 20 Stycznia 2014 przez Terrqge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 ja waże ok 50 kg i są rakiety. Dałem sie przejechac dla kolegi o podobnej wadze do twojej i mówił że rakiety. (On jeździ na m446) i myślę że tarcza 180 pod twoja wagę to zadużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Terrqge Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Czyli mówisz że nie ma co bawić się w adaptery i tarcze 180mm tylko dla osoby o mojej wadze spokojnie tarcza 160mm + m615 mnie zatrzyma bez problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 myślę że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.