Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja też właśnie czekam z niecierpliwością na tą różnicę ;) slx 7.9 też oczywiście biorę pod uwagę ale jak różnica w cenie będzie podchodziła pod 1000 zł to zostaję przy AL SL 6.9. Mam swój limit i tyle. Slx jest oczywiście lepszy ale i cena będzie pewnie odpowiednio wyższa. Można dozbierać, pewnie ale jak uzbieramy te np 5500 to znowu pojawi się dylemat czy jednak jakiś rower za 6500 nie będzie lepszy i tak można w nieskończoność ale to każdy zna ;) Rozmawiamy o rowerach za średnio 5k, pewnie że chciałbym mieć możliwie najlepszy sprzęt jak na swoje możliwości finansowe ale wyobraźcie sobie różnicę którą poczuję gdybym zamówił jakiegoś choćby podstawowego canyona do 3000zł jak teraz jeżdżę na rowerku za 1299 :D 

 

Skupmy się na rozmiarach może lepiej bo to jest chyba teraz największy problem ;)

 

@codespy, @mismic

 

Przekrok mierzyliśta na boso? potrafią wyjść znaczące dla konfiguratora różnice. dla mnie na boso M a w butach L. I bądź tu mądry :/

Napisano (edytowane)

Kiedyś już to pisałem ... dla śląska i zagłębia mogę udostępnić do przymiarki CF SL w rozmiarze M z 2015 ...

Geometria jest identyczna jak CF SLX i AL SLX 2015. 

Wskazane buty z SPD z blokami Shimano.

 

 

Pozdro

Edytowane przez rzezniol
Napisano

Dobrze wiedzieć ;) Podejrzewam że można ogarnąć ich rozmiarówkę na przykładzie nawet nie tej samej ramy którą chcemy zamówić. Wydaje mi się że jak Twój rower byłby dla mnie dobry to rozmiar ramy AL SL 6.9 nie powinien być w stosunku do niego zawyżony lub zaniżony.

Niestety butów spd brak :/

 

Pisałem nawet prośbę o możliwość przymiarki w regionalnych grupach rowerowych ale 0 odpowiedzi.

 

pzdr

Napisano

Ja też mierzę boso i mam 87 cm przekroku przy wzroście 183 cm. Kiedyś był filmik instruktażowy na stronie Canyona i tam pomiary robili bez butów.

Napisano

 

 

Pisałem nawet prośbę o możliwość przymiarki w regionalnych grupach rowerowych ale 0 odpowiedzi.

 

Rzadko czytam "śląskie" na forum.

Mój tryb przeglądania forum to klik w "Nowa zawartość".

 

:)

 

Pozdro 

Napisano

@mismic i @codespy

Wg mnie dla was rozmiar L z takim przekrokiem na bosaka . Miałem ten sam dylemat ale L-ka jest dla mnie w sam raz . M była za mała, dziwnie się na niej czułem. Możliwa przymiarka L Al SLX pod Krakowem

Napisano

Dzięki za propozycje przymiarki. Co prawda na razie nie wybieram się do Krakowa, ale może kiedyś się wybiorę.

Właśnie skłaniam się do rozmiaru L. Wolałbym nie mieć wysuniętego siodełka na max.

Napisano

Ja mam 177-178 wzrostu i przekrok na bosaka z kniga 84 (jezdze w spd),mam rozmiar M i jest on dla mnie idealny,nie mam bolow plecow ani karku a na wielu rowerach tez w miare dopasowanych mialem te dolegliwosci po dluzszych dystansach..jesli ktos ma jednak ponad 180 cm wzrostu i przekrok na boso wiekszy to polecalbym L bo M moze sie wydawac za krotki ,choc wielu bikerow wyzszych tez dopasowalo sie do Mki i sa zadowoleni. To jest naprawde indywidualna kwestia jesli chodzi o rame bo nikt z was nie bierze pod uwage dl.ramion co jest tez bardzo wazne.

Przy tym samym wzroscie mozna miec ramiona 2 cm krotsze badz 2 cm dluzsze a wtedy roznica jest ogromna.

Napisano

Możliwa przymiarka L Al SLX pod Krakowem

 

 

 

Ja w Krakowie mam cf SL z 2015 w rozmiarze L - mogę dać przymierzyć.
 

 

Ja chętnie skorzystam, ale to jak będę kupował rower terenowy. W najbliższym czasie, jak już pisałem, mam zamiar przesiąść się na przełaj. Z racji relacji jakość/cena - to też będzie Canyon. Długo biłem się z myślami czy pozostać przy MTB (brałem pod uwagę AL SLX 8.9 i CF SL 6.9), ale jak popatrzyłem na trasy, którymi się ostatnio najczęściej poruszam (gdzie większość to jednak asfalt), to stwierdziłem, że to raczej przełaj będzie optymalny.

 

Jeśli za jakiś czas zacznie mi jednak brakować przelotów po górkach (czego się obawiam), to będę myślał o drugim rowerze do jazdy czysto terenowej i wtedy odezwę się z prośbą o przymiarkę.

Napisano

Panowie czytam ten wątek od paru miesięcy i w momencie gdy byłem już zdecydowany na zakup 7.9 rozmiar M okazało się, że mój rozmiar został wyprzedany ;/

Dzisiaj została dodatkowo obniżona cena o prawie 7 stówek tego modelu, został rozmiar L.

Mój wzrost to 185 cm, przekrok 85 cm (w spdach). Kalkulator na stronie pokazuje rozmiar M.

 

 

Witam,

Udało się przymierzyć canyona w rozmiarze M - za pierwszym razem faktycznie miałem wrażenie jakby był trochę przykrótkawy jak dla mnie.

Za drugi razem - dzięki pomocy pana Jacka (którego serdecznie pozdrawiam :) - z założonym dłuższym mostkiem niż fabryczny - jest super wygodnie, dodatkowo można jeszcze siodełko do tyłu o 1-2 cm przesunąć ale już nie było takiej potrzeby. Kamień z serca bo canyon był w sumie jedyną prawdziwą opcją.

Napisano (edytowane)

Nie została chyba nigdzie oficjalnie podana ale podejrzewam że będzie w granicach około zyliona ;)

 

A tak poważnie, też czekam na pełną ofertę z niecierpliwością, interesuje mnie cena modelu wyższego od al sl 6.9, wtedy będę miał jasność co zamawiać, bo na te następne to nawet nie patrzę żeby sobie smaka nie robić ;)

 

pzdr

Edytowane przez misiojedzie
Napisano (edytowane)

Ten konkretna specyfikacja  ... celuję w okolice 1800 - 1900 euro ...

 

Aktualnie w "Factoru Outlet" mona wyrwać CF SL 7.9 Team ( RS SID / SRAM X0/X9) w rozsądnym dla wielu rozmiarze M za 7,7 k zł ...

Widzę ze sporo sztywnych GC pokazało się na wyprzedaży.

 

Pozdrawiam 

 

EDIT

 

Za co wy tam chcecie płacić 15-20 kzł ... przecież to "tylko" najwyższy AL SLX  a nie CF SLX ... za 15-20 k zł to można się oglądać za Canyonem w węglu na RS1 i/lub XTR /XX.

 

Pozdro

Edytowane przez rzezniol
Napisano

Nie została chyba nigdzie oficjalnie podana ale podejrzewam że będzie w granicach około zyliona ;)

 

A tak poważnie, też czekam na pełną ofertę z niecierpliwością, interesuje mnie cena modelu wyższego od al sl 6.9, wtedy będę miał jasność co zamawiać, bo na te następne to nawet nie patrzę żeby sobie smaka nie robić ;)

 

pzdr

Mały przeciek  ;)

 

Nie mam pewności jaka będzie dokładnie cena modelu GC AL SLX 7.9 czyli model wyżej od AL SL 6.9, myślę że podobnie jak inne zostanie utrzymana ta z 2015 czyli 1299 Euro z ewentualnym plus 100 euro za nowe XT.

 

Konfiguracja myślę że całkiem fajnie dobrana: nowa rama oczywiście, napęd to pełne nowe XT m8000 z korbą 36x26

Widelec RS Reba ze skokiem 110 mm. Koła DT X1900 i hamulce SLX. A no i oponki, z przodu Mountain King a z tyłu X- king.

 

Fajną sprawą będzie prowadzenie do przewodu sztycy regulowanej w podsiodłowce, mi zawsze tego brakowało bo dyndający przewód od zwykłego Reverba nie jest fajny.

 

Wersje 7.9 i  8.9 będą miały wideł 110 mm, wersja 9.9 klasyczne 100 mm i cenowo 1900 Euro czyli mniej niż 8000 zł. 

Napisano

Canyon juz obecne modele na 2016 rok ma w fajnych cenach, bedzie wiec nadal rozpieszczal swoich klientow i milosnikow marki :):) 

 

Naprzyklad GC CF SL 8.9 RACE ,za taka cene rowerek ze swietna rama i amorkiem RS-1 nie ma obecnie zadna chyba firma.

Napisano
RockShox RS-1

 

ja tu widze jedna wade.

wjedziesz w bloto, kaluze i to wszystko dostaje sie do srodka amorka.

nawet te pare kropli, piasek, i juz w srodku pracuje, trze, rdza robi swoje.

 

moze nie od razu, ale po sezonie jezdzenia teraz w dymiacym mgla jesienny lesie,

a na wiosne, bloto jeszcze wieksze. w zime, krople wody podczas jazdy moga zamarzac i rozsadzac amorek od srodka.

 

patrzac na to z pespektywy mojej jedno godzinnej trasy (sa i dluzsze trasy 2-3h) przez las

to 7k pln wyrzucone na sam RockShox RS-1 to doslownie pieniadze w bloto.

 

7k pln to kupa kasy.

no chyba ze RockShox RS-1 rozleci sie ale np po 10ciu latach jezdzenia w w/w warunkach.

 

ja celuje w canyona 2016 tak do 6.5-7k, moze al slx albo cf.

na razie cierpliwie czekam, chyba ze juz nie wytrzymam i kupie tego radona race 2016 na sidzie i xt.

Napisano

Jedno pytanie: co masz bardziej brudne po mocno błotnistej jeździe? Piastę, czy łączenie goleni/koronę? Pierwsza myśl może i jest taka, że lagi w RS-1 muszą się bardziej brudzić, ale jak się człowiek zastanowi wcale nie jest to takie oczywiste. Zreszą, w motocyklach amortyzatory są tak zbudowane od lat...

PS Moja cierpliwość co do pełnej kolekcji na 2016 też już się powoli kończy ;)

Napisano

W przypadku RS1 bardziej bym się obawiał uszkodzenia/zarysowania goleni (gałęzie, etc.) niż zabrudzeń. Tak, jak wyżej napisano - zwykły wideł rowerowy bardziej się brudzi bo cały syf z opony leci na koronę i golenie. Tutaj nie ma skąd. Chyba, że jeździsz po piasty w błocie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...