bazzz Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 O to właśnie chodzi. Widać na zdjęciach galerii Canyon-a, że pomykają tam z takimi kominami. Cytuj
tobo Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Komin to rezultat zamontowania mostka tuż nad sterami i dania podkładek nad mostkiem. Standardowo rowery miewają 3 dystanse po 10 mm. Producenci zostawiają taki zapas dla osób które chcą uzyskać mnie sportowa pozycje. Cytuj
rzezniol Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Producenci zostawiają te 30 - 35 mm w podkładkach bo to podobno bezpieczny max ... wyczytałem to jak mnie pamięć nie myli u Zinn`a. Bazzz ... dzwoń na infolinię my tu nie jesteśmy wróżkami. Jedna kilkuminutowa rozmowa rozwiąże wszystkie twoje wątpliwości. Pozdro Cytuj
angelino Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 O to właśnie chodzi. Widać na zdjęciach galerii Canyon-a, że pomykają tam z takimi kominami. Mam 6.9. L. "Komine"k jest wysoki, kilka podkładek, daje moźliwość wybrania najodpowiedniejszej dla siebie pozycji. O to właśnie chodzi. Widać na zdjęciach galerii Canyon-a, że pomykają tam z takimi kominami. Cytuj
gary4 Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Producenci zostawiają te 30 - 35 mm w podkładkach bo to podobno bezpieczny max ... wyczytałem to jak mnie pamięć nie myli u Zinn`a. Bazzz ... dzwoń na infolinię my tu nie jesteśmy wróżkami. Jedna kilkuminutowa rozmowa rozwiąże wszystkie twoje wątpliwości. Pozdro Nie pindol rzeźniol tylko chwal się czy dotarł... Cytuj
rzezniol Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Jest ... jest ... Nadgodziny zakończone ... od przyszłego tygodnia ogień . Jak na razie jestem pod ogromnym wrażeniem ... od takiej małej rzeczy jak nadruki na opakowaniu i sposób samego pakowania ( mają to chłopaki obcykane) ... na samym rowerze kończąc ... Nie żałuję żadnej złotówki wydanej na ten sprzęt ... Z przejazdu "po placu" na świeżo zmontowanym sprzęcie już wiem że powrót do Grip Shiftów to dobre posunięcie. Na prawdziwe wrażenia z jazdy jeszcze muszę poczekać ... póki nowy nie będę go brudził a weekend niestety deszczowy. No i mam kilka zaległości do nadrobienia w domu. :/ Pozdro Cytuj
Gość petrop Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Ja swojego gc AL 6.9 zamówiłem wczoraj. Rozmiar XL (193 cm wzrostu 93cm noga ) Euro spadło cena też spadła o 80 zł Cytuj
rozmarynka Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Panowie - pomocy! Planuję zakup swojego pierwszego roweru MTB - padło na Grand Canyon AL 29 5.9. Jestem kobietą, ważę 62kg, wzrost 173,5cm. Rower ma mi służyć głównie do jazdy po lasach, polach - planuję 3 razy w tygodniu (zamiast kręcenia monotonnego cardio na bieżni czy rowerze stacjonarnym) jeździć do pracy (w jedną stronę około 25km). I tu pojawia się problem... jaki rozmiar? Długość wewnętrzna nogi - 80,5cm. Myślicie, że rozm. S będzie odpowiedni? Z góry dziękuję za pomoc chłopcy! Edytowane 31 Marca 2015 przez rozmarynka Cytuj
feru Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 spokojnie S przypasi a jak nie to wymiana Czy ktoś już przerabiał koła z 7,9 6,9 na mleczko ? Cytuj
rzezniol Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Robiłem CrossRide w wersji 26 ze zwykłymi oponami Geax`a i Rubeny nie było problemu Rubena Tubeless Supra tez wskakiwała jak miodek ale to były 26`stki. Czytałem ostatnio test na Team29er CrossRide i z tego co pamiętam montowali tam na mleku jakieś opony i nie było problemów. W CrossRaid`ach jest inny problem ... permanentny niewielki luz na łożyskach niemożliwy do skasowania na tylnym kole ... nie przeszkadza w jeździe ale jest. Pozdro Cytuj
feru Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Zastanawiałem się czy te Continentale x-king RSporty nadają się. Mam jeszcze maxxisy aspeny. Edytowane 31 Marca 2015 przez feru Cytuj
tomtom1 Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Panowie - pomocy! Planuję zakup swojego pierwszego roweru MTB - padło na Grand Canyon AL 29 5.9. Jestem kobietą, ważę 62kg, wzrost 173,5cm. Rower ma mi służyć głównie do jazdy po lasach, polach - planuję 3 razy w tygodniu (zamiast kręcenia monotonnego cardio na bieżni czy rowerze stacjonarnym) jeździć do pracy (w jedną stronę około 25km). I tu pojawia się problem... jaki rozmiar? Długość wewnętrzna nogi - 80,5cm. Myślicie, że rozm. S będzie odpowiedni? Z góry dziękuję za pomoc chłopcy! S będzie OK, facet musiałby wziąć XS :-) Cytuj
rozmarynka Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 S będzie OK, facet musiałby wziąć XS :-) Dzięki Panie Boże za długie nogi! - na rozmiar XS nie zdecydowałabym się - koła 27,5 to nie to czego pragnę Cytuj
rzezniol Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Continentale x-king RSporty Z ciekawości przed wczoraj zdemontowałem ogumienie w moim Canyon`ie ... Te RS`y są jak papier ... one ważą niewiele ponad 500 g przy szerokości 2,2 (!)... przy tej wadze opony 2,0 pod koło 26 lubiły robić problem z uszczelnieniem. Pozdro Cytuj
ml759 Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 RaceSport są lekkie, bo to najwyższa wersja (kiedyś była Supersonic lub jakoś podobnie) poszczególnych modelu Conti, ma specjalną mieszankę i gęsty oplot Cytuj
rzezniol Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Co nie zmienia faktu że mogą być problematyczne w uszczelnieniu. Pozdro Cytuj
DCV Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Witam, Mam GC 6.9 na fabrycznych Mavic'ach i Conti przerobione na system tubless w wersji Stan'a, także da się to zrobić. Jednak nie jest to takie proste, ze względu na papierowe ścianki X-Kingów. Same koła i opony są szczelne, ale boki opony wymagają dużo pracy aby trzymały - czyli potrząsamy kołem co ok. 20 min przez jakieś 3 godziny, w międzyczasie kładąc koło raz na jednym raz na drugim boku - oczywiście kontrolując ciśnienie. Zaraz po uszczelnieniu zaaplikowałem ok. 3 bar, normalnie jeżdżę nawet na 1,7 bar, choć preferowane to 1,9 (zależnie od warunków). System działa już ok. 2 miesięcy, z czego na jednym z kół musiałem już zrobić "dolewkę" mleka, gdyż za pierwszym razem została wlana standardowa ilość ok. 100ml, a potrzeba go więcej min. 120ml (dużo mleka idzie "w ścianki" przy pierwszym uszczelnieniu). Pozdrawiam Cytuj
Anubis93 Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 Opłaca się kupić tego Canyon 6.9 ? Za 4 250 zł ? Cytuj
rzezniol Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 4 425 zł ... nie zapomnij o kosztach dostawy ... Jak znajdziesz rower, który będzie miał Rebe i podobny napęd w niższej cenie to GC 6,9 nie koniecznie będzie się opłacał ... Jego bezpośrednia konkurencja cenowa jeździ na Reconie, XC32 Air, nie ma kół systemowych, niekoniecznie ma główkę tapered ... Daj coś do bezpośredniego porównania co cię jeszcze interesuje ... bo tak postawione pytanie nie do końca mówi co masz na myśli. Pozdrawiam Cytuj
maloud Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 Pytanie do osób już po zakupie: opłacaliście fakturę w złotówkach czy prosiliście o wystawienie w euro? Cytuj
blebnik Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Pytanie do osób już po zakupie: opłacaliście fakturę w złotówkach czy prosiliście o wystawienie w euro? Mi powiedziano, że od października nie ma możliwości zakupu za ojro. W efekcie zapłaciłem w złotówkach:) Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez blebnik Cytuj
rzezniol Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 Dzwoniłem na infolinię ... jak to Polak kombinator szukałem maksymalnego ograniczenia kosztów ... Nie płaszczyłem się ale wyszło ze tylko złotówki ... różnica w cenie między euro a pln to różnica w stawce vat i ewentualny "błąd kursowy" ( ceny są raz na jakiś czas aktualizowane). Jedyny "sposób na zaoszczędzenie" kasy to kupno roweru na firmę przez Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towaru ... W wielkim skrócie firma musi mieć NIP UE i firma tego roweru nie odsprzeda dalej ... bo przy odsprzedaży musi doliczyć polski VAT. Słowem masz firmę z NIP`em UE i wciągasz rower na jej posiadanie ... pozostaje kwestia ewentualnego wytłumaczenia takiego zakupu przed US w razie kontroli. Jak jest na forum jakiś księgowy oblatany w przepisach to niech mnie poprawi jeżeli się mylę . Pozdrawiam Cytuj
Anubis93 Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 Dzwoniłem na infolinię ... jak to Polak kombinator szukałem maksymalnego ograniczenia kosztów ... Nie płaszczyłem się ale wyszło ze tylko złotówki ... różnica w cenie między euro a pln to różnica w stawce vat i ewentualny "błąd kursowy" ( ceny są raz na jakiś czas aktualizowane). Jedyny "sposób na zaoszczędzenie" kasy to kupno roweru na firmę przez Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towaru ... W wielkim skrócie firma musi mieć NIP UE i firma tego roweru nie odsprzeda dalej ... bo przy odsprzedaży musi doliczyć polski VAT. Słowem masz firmę z NIP`em UE i wciągasz rower na jej posiadanie ... pozostaje kwestia ewentualnego wytłumaczenia takiego zakupu przed US w razie kontroli. Jak jest na forum jakiś księgowy oblatany w przepisach to niech mnie poprawi jeżeli się mylę . Pozdrawiam Jaki model kupiłeś i czyjegoś zadowolony? Cytuj
Anubis93 Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 Dzwoniłem na infolinię ... jak to Polak kombinator szukałem maksymalnego ograniczenia kosztów ... Nie płaszczyłem się ale wyszło ze tylko złotówki ... różnica w cenie między euro a pln to różnica w stawce vat i ewentualny "błąd kursowy" ( ceny są raz na jakiś czas aktualizowane). Jedyny "sposób na zaoszczędzenie" kasy to kupno roweru na firmę przez Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towaru ... W wielkim skrócie firma musi mieć NIP UE i firma tego roweru nie odsprzeda dalej ... bo przy odsprzedaży musi doliczyć polski VAT. Słowem masz firmę z NIP`em UE i wciągasz rower na jej posiadanie ... pozostaje kwestia ewentualnego wytłumaczenia takiego zakupu przed US w razie kontroli. Jak jest na forum jakiś księgowy oblatany w przepisach to niech mnie poprawi jeżeli się mylę . Pozdrawiam Jaki model kupiłeś i czyjegoś zadowolony? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.