Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja bym dopłacił ... Reba na widłach ... Mavic koła ... i klasę wyższe hamulce ... to podstawowe różnice które by mnie do tego skłoniły ...

Wolałbym teraz odczekać i dozbierać bo inwestując tą różnicę za np pół roku nie uzyskasz takich zmian.

 

Pozdro 

Napisano

Ja kupilem rok temu 5.9, to już był dla mnie duży wydatek, ale generalnie rzecz biorąc to żałuję, że nie dozbierałem tych 200€... Postaraj się o 6.9, jeśli masz zamiar częściej jeździć.

Napisano (edytowane)

Miałem to samo,zabrakło do 6.9 i teraz bardzo żałuje.W tym roku i tak wymienię hamulce na slx wie ktoś może jaka jest długość przewodów hamulcowych  w rozmiarze L ?

Edytowane przez xxxWODNIKxxx
Napisano (edytowane)

W piątek dotarł do mnie mój AL 6.9. Zamówienie złożyłem w środę wieczorem, czyli wszystko zajęło 7 dni roboczych w tym dwa dni transportu. Rozmiar L przy moich 186cm wzrostu jest ok. Teraz tylko kręcić korbą i poznawać maszyne i lasy ;-)

Edytowane przez jepek
Napisano (edytowane)

A tak z ciekawości jaką wersję kolorystyczna wybrałeś czarna czy niebieską?.Bardzo zazdroszczę,niestety zabrakło mi do 6.9 i teraz bardzo żałuje

Edytowane przez xxxWODNIKxxx
Napisano

@, wybrałem czarną - niebieska całkowicie do mnie nie trafia. Dla potencjalnych nabywców mogę tylko powiedzieć, że czarny na żywo prezentuje się lepiej niż na zdjęciach. Z tego co widzę @ to również masz czarną wersje i możesz potwierdzić lub zaprzeczyć moim słowom ;-)

 

Piszesz, że bardzo żałujesz, że nie dozbierałeś do 6.9, ale czego Ci brakuje najbardziej względem wyższego modelu? Amortyzator?

Napisano

Mo to fakt czarny na żywo prezentuje się niesamowicie aczkolwiek kolorystyka al slx 7.9 ten srebrny też jest niezła.Najbardziej chyba tego mi brakuje że upgrade samych kół wyniósłby 700 zl a różnica miedzy modelami to 850zl.Na rebie nigdy nie jezdziłem wiec nie mogę porównywać ale wiadomo zawsze to model ciut lepszy od 30 gold

Napisano

Też tak pisałem czarny na żywo to inna bajka niż na zdjęciach, mój 6,9 pierwsze 600 km ma za sobą super sprzęcicho  :) Gratuluję udanego i szybkiego zakupu @jepek :)

Napisano

Mo to fakt czarny na żywo prezentuje się niesamowicie aczkolwiek kolorystyka al slx 7.9 ten srebrny też jest niezła.Najbardziej chyba tego mi brakuje że upgrade samych kół wyniósłby 700 zl a różnica miedzy modelami to 850zl.Na rebie nigdy nie jezdziłem wiec nie mogę porównywać ale wiadomo zawsze to model ciut lepszy od 30 gold

30 Gold jest bliżej nie do Reby, ale do XC30 (golenie o śr. 30 mm a więc słabo jak na 29era), a Reba ma 32mm i do tego w Canyonie 6.9 Reba ma sztywną ośkę

Napisano

masz rację, nie zwróciłem uwagi że nie ma solo air

w takim razie może okazać się, że nie ma też taperowanej rury sterowej (mimo że rama ma taperowaną główkę) - w sumie daje to mało sztywny przód :(

Napisano

 

 

masz rację, nie zwróciłem uwagi że nie ma solo air

TK i SoloAir nie wykluczają się.

TK (TurnKey) to typ tłumika (kiepski ogólnie, choć bardzo dużo zależy w nim od danego egzemplarza, jak to często w OEM-ach bywa) - prawa strona amora.

SoloAir to typ sprężyny powietrznej - lewa strona amora.

Napisano

To że coś w domyśle "zastąpił" nic nie oznacza ...

Dla ciebie to może być "zastąpiony" Recon dla mnie to jest bardziej wypasiona wersja XC

W specyfikacji Gold`a 30 znajdziesz że Tapered jest dostępny.

 

Główka w AL 5,9 jest Tapered ... zdjęcie pokazuje że 30 Gold jest z rurą prostą na sterach z redukcją ... w AL 6,9 Reba jest Tapered ... tyle z analizy foto :)

 

Pozdro

Napisano (edytowane)

Krótko. Amatorsko, 73 kg, 186 cm, przekrok 94 (tak, to możliwe, plus długie łapska). GC AL 29 6.9 - L czy XL? Z kalkulatora wychodzi XL.

Edytowane przez babadzi
Napisano

Witam. Czy jest możliwość zamówienia  GC 6.9 w kolorze czarnym-anodyzowanym,  ale dodatkowo  poproszenie o wsadzenie innego amortyzatora np. czarnego Fox-a lub czarnej Reby , oczywiście z dopłatą? Jaką? Zrobił już tak ktoś? Czy firma jest na tyle elastyczna, aby pod klienta zmodyfikować rower? Czy tylko to co w oficjalnej ofercie?

Napisano

wydaje mi się, że u Canyona nie ma żadnej elastyczności (poza zmianą siodełka na Lady) - możliwość konfiguracji daje Rose Bikes

 

moim zdaniem, to jeśli coś zmieniać w AL 6.9, to nie kolor amora, ale napęd na dwutarcz (38-24)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...