Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Spoko Lukass3. Przeanalizowałem temat i chyba tak zrobię, muszę jeszcze raz wykręcić tą miskę i zobaczyć czy da radę to łożysko wybić, bo jakiś bolo pisał że nie dał rady w tym modelu.

Ciekawostka na temat suportu HT II.

http://www.cyklon.eu/2011/01/regeneracja-suportu-wymiana-ozysk-w_13.html

Tak pamiętam że masz takie same tylko białe zaciski. Na razie mi niezadowolenie z nich przeszło, po wymianie klocków z tyłu i po udanej naprawie przodu. :D

Domin76 też mam 193 i ta xl wydaje się idealnym rozmiarem. Lka by za mała była.
Napisano

Dominik76-Ja mam 186cm i mam L-ke i jest idealna. Z kalkulatora mi wyszła M-ka pewnie w górnej granicy,ale zamówiłem L-ke i trafiłem idealnie.

atizylak-Piszesz że ten rowerek jest umyty i przetarłeś go szmatą ;) ups jakoś mi nie wygląda na umyty rower nawet jak nie jest "niedzielny". Czemu jak myjesz to reszta ma być jako tako??Może to jest przyczyna że Twoja maszyna Ci się tym odwdzięcza za to "jako tako" :-) oczywiście nie odbierz to jako czepianie sie lub złośliwość;-)

Napisano

Z raz na miesiąc może średnia z całego roku wyjdzie. Tak mi się wydaje. Oczywiście w sezonie. Nie wiem bo nie liczę tego. Ale nie potrzeba w góry jechać żeby rower porządnie ubrudzić.

Napisano (edytowane)

No ale zdarzało się ze 5 weekendów z rzędu byliśmy w górach. A raz na miesiąc to tak strzeliłem średnią z całego roku. A Twoja gablota jaki ma przebieg i czy się coś zepsuło już?>

Edytowane przez atizylak
Napisano

Ja swój rower podczas tygodniowego pobytu w górach myłem co dziennie. Oczywiście największą uwagę przykładałem do czyszczenia napędu i amortyzatora. Co dziennie po powrocie wszystko było myte, wycierane i smarowane. Efekt był taki, że rano jak zaczynałem kolejną trasę rower wyglądał jak nówka. Nic nie skrzypiało , nic nie piszczało. Oczywiście ten stan nie trwał zbyt długo i mówiłem sobie, że moje wczorajsze czyszczenie było bez sensu ale po powrocie czyściłem na nowo. Lubię jeździć na rowerze ale i lubię go czyścić, myć, smarować. Jak na razie odwdzięcza się mi niezawodnością i posłuszeństwem :)

Napisano

krzysiek09 - i dostajesz w zamian to czego każdy chce,czyli niezawodność,posłuszeństwo itp.;)

atizylak- ja mam nówkę wiec przebieg słaby,ale to nic nie zmienia w tym czy teraz o niego dbam bo nowy czy też nie bo już go mam długo. Pamietam jak po każdym etapie Tour de Pologne ekipy od razu po skończonym etapie myły karcherem każdy rowerek.No ale to sprawa indywidualna każdego z nas.Dla mnie to sama przyjemność,ale to może pozostałość po motocyklu,który był sporo w chromie;)

Napisano

ok wszystko jasne.Czasami warto się dowiedzieć jak to wygląda u Was;) u bardziej doświadczonych co maja okazje po gorskich terenach pośmigać;) Bagażnik na autko kupione wiec w przyszłym sezonie mam nadzieje że i mi się uda wybrać w teren bardziej nierówny;)

Napisano

Kolejna awaria. Opona pękła na bocznej ściance i dętka wyskoczyła i się przedziurawiła. Continentale mają boczne ściany z papieru. Dzięki pomocy kolegów obkleiliśmy tą oponę taśmą i ostrożnie zjechałem na dół, często pchając żeby 2 raz nie przebić. ładna padaka. :D

 

https://plus.google.com/u/0/photos/107786938575480930825/albums/6077177673666974065/6077177675515376098?pid=6077177675515376098&oid=107786938575480930825

Napisano

Te opony to faktycznie padaka :) dobre na asfalt u mnie i kolegi to samo przecięcie i bania. Je jeszcze skleiłem ale opona już raczej długo nie pociągnie. Opony może mają dobre właściwości jezdne ale ścianki tragedia.

Napisano

Witam  :icon_cool:

 

Ja na opony nie narzekam  :icon_wink:. Od połowy marca zrobiłem swoim AL SLX 7.9 około 4620km i nie powiem, żeby rower miał ze mną lekko - 12 maratonów, kilkanaście wypadów w góry i masa km po lasach, wałach itp. i złapałem tylko dwie gumy  :icon_cool: (aktualny stan bieżnika  ok. 65%). Rower spisuje mi się rewelacyjnie i jestem mega zadowolony z zakupu. Na początku miałem problem z luzem w tylnej piaście, ale problem po pewnym czasie sam ustał  B) . Generalnie prócz kilku rys na ramionach korby i luzu, który się pojawił w klamkach Avida rower jest w stanie idealnym  :icon_wink:

 

pzdr! 

Napisano

Cieszę się, że w modelach na 2015 zmienili Avidy na SLX. Z piastami to loteria, ale w Mavicach powinno być ok. Coraz bardziej się przekonuję, że Canyon będzie moim przyszłorocznym wyborem.

Napisano
LiTo no to widocznie masz szczęście i Ci się jakiś niefelerne modele trafiły. W poprzednim rowerze 3/4 roku temu wsadziłem nową oponę continental  i po pół roku zwyczajnej jazdy zaczęła na boku pękać , już było pęknięcie na wylot ale zdążyłem łatkę od środka nakleić i tak jeździłem, tyle że koło zaczęło bić przy większej prędkości. Tutaj pękła mi na szklaku na wylot tak że dętka od razu wyskoczyła.

Wystarczy poczytać: http://www.forumrowerowe.org/topic/137235-opona-continental-race-king-protection-22-uwaga/

Napisano

Cześć wszystkim :)

 

Wracając do tematu rozmiarów.

 

Mam 189 cm wzrostu, wewnętrzną długość nogi 91 cm. Długo zastanawiałem się, na jaki rozmiar się zdecydować.

Do tej pory startowałem również na "L-ce" z kołami 26'' i odniosłem wrażenie, że rower jest odrobinę za mały.

Zaczepiłem na maratonie zawodnika, który jeździ na Grand Canyon CF SL, przymierzyłem się do jego roweru w rozmiarze "L" i okazało się, że jest OK. Czułem się na nim dobrze.

 

Zamówiłem rower z serii Grand Canyon CF SL w rozmiarze "L" w przyszłym tygodniu powinienem dostać rower. Kiedy zabiorę go na dłuższą przejażdżkę będę mógł coś więcej napisać o rozmiarze. Mam nadzieję, że dobrze wybrałem :)

Napisano

Ciekaw jestem twojej opini o L ja mam slx 7.9 XL kawał roweru :) ale śmiga się na nim pięknie fakt rura jest naprawdę blisko ale reszta parametrów jest idealna (193 wzrost 92 noga )

Napisano

Elixiry 5 - mam już drugi raz. Hamują bardzo dobrze, problem w regulacji, ciągle ocierają się o tarcze podczas jazdy, utrapienie.

 

Masz je dobrze odpowietrzone? U mnie po odpowietrzeniu bez problemu dało się wyregulować i nic nie ociera. Hamują bardzo dobrze, jedynie luz w klamkach mnie irytuje (bo się telepią) ale powoli się przyzwyczajam  :thumbsup:

Napisano

lucass3

a co się stało?

 

 

Mam nadzieje, że to tylko zapowietrzenie tylnego hamulca (gumowa klamka, dochodzi do kierownicy). Najlepsze jest to co jednocześnie najbardziej mnie martwo, że stało się to jak rower stał :D Odstawiłem rower wszystko grało, wczoraj sobie naciskam klamkę a tu lipa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...