WhoLeeGun Napisano 15 Listopada 2013 Napisano 15 Listopada 2013 Witam Przymierzam sie do zakupu roweru i mam problem, nie wiem czy brac fulla czy HT... ?? Jestem dosc duzym chlopcem, waze 110 kg i mam 180cm wzrostu, zastanawiam sie czy przy mojej masie full nie bedzie za czesto sie psul z tytulu przeciazen. Rower chcial bym zeby sprawdzal sie we freeridzie i lekkim DH...Do tej pory jezdzilem na hard tailu, i nie bylo najgorzej, ale czy full nie daje wiecej mozliwosci?? Ogolnie jestem jeszcze troche zielony w tej tematyce, wiec nie ukrywam ze wszelakie porady sa bardzo milo widziane . Jakie kolwiek sugestje co do sprzetu jaki zakupic rowniez mile widziane, kupowac nowy czy zlozyc ?? Ogolnie pisze z nadzieja ze bardziej doswiadczeni koledzy pomoga mi z tym problemem Pozdrawiam P.S Sorry jesli wklejilem temat nie w tym dziale co trzeba... swiezak jestem
Roonin Napisano 15 Listopada 2013 Napisano 15 Listopada 2013 Jeśli dysponujesz odpowiednim budżetem to oczywiście jak najbardziej może być full, tylko....... Pod warunkiem że kupisz rower/ramę przeznaczoną do FR/DH a nie będziesz szukał tańszych (mniej solidnych) półśrodków. Co do konkretnego modelu/wyboru/podpowiedzi to najpierw budżet. Na chwilę obecną mogę podpowiedzieć tylko tyle że... Jak masz CZAS, troszkę smykałki do wyszukiwania okazji i wiedzy z czego/jak składać to jestem za składaniem. Jak nie posiadasz tych umiejętności to szukać całego używka/nowy. Nowy będzie drogo, kilkakrotnie więcej niż dobry HT. Jak jesteś początkujący i jeszcze nie wiesz co wykiełkuje z twoich zainteresowań to może jakaś używka, tylko solidna.