shiren Napisano 12 Listopada 2013 Napisano 12 Listopada 2013 Witam, mam pare ram na oku i nie wiem ktora wybrac do tego, co mam zamiar robic. Z gory uprzedzam, ze nie mam zamiaru uprawiac zadnego z tych sportow profesjonalnie. Szukam ramy ktora sprawdzi sie i w lesie i w miescie, zeby nie trzeba bylo wkladac 3x wiecej sily w pedalowanie po miescie/pod gorke ale rowniez zeby rama dawala rade w lesie,lekkie zjazdy czasami jakas mniejsza hopa, do tego zeby byla lekka i zwrotna. Rozgladam sie za uzywanymi, wiem, ze zmeczenie materialu i inne tego typu sprawy, ale szukam okazji, czasem mozna trafic cos ciekawego z przedzialu 300-400 zl. Moje typy: merida umf - wydaje sie dosc toporna, czolgowata i ciezka johny bravo - ciezko mi znalezc uzywana, ale mozna dostac nowa za 400 zl leader fox dragstar - nie mam zdania o niej dartmoor street fighter -jw two6player - wydaje sie najlzejsza i najbardziej zwrotna, nie wiem jak z wytrzymaloscia bo wydaje mi sie dosc "cieniutka" w porownaniu z reszta, aczkolwiek podoba mi sie najbardziej ze wszystkich, z racji tego, iz moze kiedys najdzie mnie ochota by przerobic rower na cos streeto-podobnego, ot tak, dla funu Pany, pomozeta?
SpeedyBandito Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 Mam znajomych, którzy jeździł na dragstarze. Mocna konstrukcja, ale taka... nienowoczesna już Z tych, które podałeś to najfajniejsza będzie two6player, ma normalny rozmiar sztycy, mocowanie iscg05, generalnie uniwersalna i przyszłościowa rama.
panSocjolog Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 Podstawowe pytania: - chcesz jeździć z przerzutkami? - jaki skok amortyzatora przewidujesz?
shiren Napisano 16 Listopada 2013 Autor Napisano 16 Listopada 2013 Podstawowe pytania: - chcesz jeździć z przerzutkami? - jaki skok amortyzatora przewidujesz? O racja, zapomnialem wspomniec, przerzutki obowiazkowo, czyli co za tym idzie, zeby latwo i w miare tanio mozna bylo dostac hak, ewentualnie zeby byl juz w ramie. Skok? myslalem nad 120-140, tylko jak wspomnialem, nie wiem czy z takim skokiem geometria nie spieprzy sie i czy rowerem w ogole bedzie mozna podjechac pod cokolwiek bez utraty tchu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.