dhman Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Planuję zakup amortyzatora Fox z blokadą na koronie. Gdzieś w necie spotkałem się z opinią, że nie da się blokować/odblokowywać amortyzatora w trakcie jazdy, że bardzo często zmienia się równocześnie rebound. Proszę o wypowiedź użytkowników foxa z takim typem blokady jak to jest w rzeczywistości z tą blokadą. Szczególnie w ferworze walki. Jeśli rzeczywiście stanowi to problem to pewnie skieruję się w stronę terralogic... Z blokadą na kierownicy jeździłem do tej pory, ale zbyt często jej nie używałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Jezeli piszesz o rebout to domyślam się że chodzi o foxa z otwarta kąpiela olejowa, tak wiec mialem takiego, manetka jest bardzo wygodna i nie ma zabardzo mozliwosci przestawic wartosc tlumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oesz Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Wyjaśnijcie mi wasz skrót myślowy. Jak można CTD na gorze widelca przestawić tłumienie powrotu na dole widelca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Wyjaśnij mi jak można patrzeć na ogół widelców Foxa przez pryzmat czegoś, co istnieje w nich na szerszą skalę ledwie od roku? Nie samymi aktualnościami i nowościami człowiek żyje. Niektóre Foxy miały Rebound wypuszczony górą. Ale wracamy do tematu. Nie należy blokować podczas jazdy widelców posiadających blokadę mechaniczną. A więc taką, jak np. w najniższych modelach Suntoura. Hydrauliczna nie ma prawa nawet jęknąć. Zaś w aspekcie reboundu, pewnie można to ruszyć ręką, jeśli znajduje się na górze. Ale dzisiaj mało który widelec ma tak umieszczony regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dhman Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 Jeszcze nie mam sprecyzowanego modelu. Chce kupić roczny, dwuletni amortyzator. Jest to mój pierwszy Fox, więc nie wiem gdzie jest jaka regulacja. Wziąłem przykład z pierwszego zdjęcia Fox'a znalezionego w necie. Jak pisałem spotkałem się z opinią, że podczas jazdy niemożliwe jest zablokowanie widelca i inną która głosiła, że przy blokowaniu przestawia się te regulacje które są w okolicy blokady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 Proszę o wypowiedź użytkowników foxa z takim typem blokady jak to jest w rzeczywistości z tą blokadą. Szczególnie w ferworze walki.W ferworze walki blokada na koronie sprawia więcej problemów niż pożytku. Praktycznie nie ma możliwosci przestawienia jednoczesnie blokady i tłumienia powrotu. Mówimy oczywiscie o modelach typu O/B - czyli z wyłączeniem CTD i FIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dhman Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 Jak pisałem nie wiem jeszcze jaki dokładnie model znajdę... A jak to jest w przypadku tłumika typu FIT? To rebound jak pisałem wziąłem z pierwszego lepszego zdjęcia z google. Nie wiedziałem, że w zależności od rodzaju tłumienia regulacje są w różnych miejscach. Co do mojego wyboru - bardzo rzadko używałem blokady w Rebie, bo tam i tak trochę bujało na stojąco przy blokadzie. Ja pod górę kręcę na siodełku z dużą kadencją. Dla mojego organizmu jest to bardziej ekonomiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 FIT ma rebound na dole prawej goleni ( czerowne pokrętło) Wersje starsze ( O/B) , na górze prawej goleni- czerwone pokrętło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 Jedyny problem z blokada i przestawianiem czegokolwiek innego to z tego co kojarzę możliwość przestawiania tłumienia kompresji w tłumikach RLC, w nowszych (a nawet nie tylko, bo nawet w RL) raczej nie ma fizycznej możliwości przekręcenia czegokolwiek innego niż pokretło blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Witam . To pokrętło od "kompresji " które jest pod blokadą normalnie nie przesuwa się podczas właczania blokady skoku . Ale jeśli KTOŚ wcześniej grzebał w amorku i wyleciała mu kulka z pod tej regulacji to i owszem istnieje opcja zmany kompresji podczas właczania blokady . Osobiście polecam foxy RLC bo wtedy jeżdzi się praktycznie na właczonej blokadzie non stop .. Edytowane 15 Grudnia 2013 przez kolo1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.