xanadu Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia ze sklepem bike4race.pl? Planuję zakup ramy w tym sklepie i chciałbym mieć pewność, że nie spotka mnie nic "przykrego"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xanadu Napisano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 Widzę, że istnieje duża szansa, iż będę pierwszym, który napisze opinię o Bike4Race. Na razie nie mam podstaw, aby narzekać. Właściciel cierpliwie odpowiadał na każdego e-maila, którego wysłałem, zanim złożyłem zamówienie. Teraz czekam, aż Belgowie zrealizują zamówienie. Napiszę więcej, jak już rama dotrze do mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xanadu Napisano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 Zgodnie z obietnicą przesyłam moją ocenę współpracy z firmą Bike4Race i jest ona zdecydowanie pozytywna. Ocena „POZYTYWNA” nie oddaje w pełni mojego poziomu zadowolenia. Przez ostatnie kilka lat miałem okazję robić zakupy w wielu internetowych sklepach rowerowych w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii. Mam więc podstawy do obiektywnej oceny. W tym rankingu firma Bike4Race zajmuje od dzisiaj 1 miejsce. Dlaczego? Już wyjaśniam. Chciałem kupić ramę szosową. Dosyć długo szukałem odpowiedniej oferty, co wcale nie było proste, bo o wiele łatwiej kupić gotowy rower niż jego główny element. W końcu trafiłem na Ridley’a i jego polskiego dealera, czyli firmę Bike4Race. Zanim zdecydowałem się na zamówienie ramy, miałem wiele pytań, na które cierpliwie odpowiadał właściciel firmy – Pan Andrzej Wróblewski. Odpowiedzi zawsze były wyczerpujące i precyzyjne. Po namyśle, 18 listopada zdecydowałem się na zamówienie. Ponieważ wybrana rama była dostępna wyłącznie na zamówienie, wpłaciłem wymagane 10% zaliczki. Niemal natychmiast otrzymałem potwierdzenie, że zamówienie zostało przekazane do Belgii i oczekuje na potwierdzenie przez producenta. Na drugi dzień dostałem wiadomość, że z powodu dużej liczby zamówień, Ridley określa czas realizacji na koniec grudnia. Zostałem zapytany, czy akceptuję taki stan rzeczy. Zaakceptowałem i po chwili otrzymałem ostateczne potwierdzenie. Czekałem sobie spokojnie i prawdę mówiąc spodziewałem się, że rama dotrze dopiero w styczniu. Jakież było moje zaskoczenie, gdy trzy dni temu dostałem wiadomość, że rama jest już gotowa i zostanie wysłana po wpłaceniu pozostałej kwoty. Wszelkie zmiany statusu zamówienia były widoczne także na moim koncie w Bike4Race.pl. Pan Wróblewski wysłał jeszcze do mnie pytanie, z jakiego suportu będę korzystał, bo w razie potrzeby oferuje pomoc w wyborze odpowiedniego adaptera. Nie muszę już chyba wspominać, że na końcu otrzymałem potwierdzenie nadania przesyłki wraz z linkiem, który umożliwił mi jej śledzenie. Kilka godzin temu odwiedził mnie kurier DPD. Przesyłka była bardzo starannie zapakowana i zawierała wszystko co jest potrzebne do montażu ramy, łączne z pastą do karbonu. W pudełku znalazłem także bidon, a w nim kilka próbek różnych żeli energetycznych . Reasumując. W każdym momencie wiedziałem, co się dzieje z moim zamówieniem. Odpowiadano mi na każde pytanie, a z podanych terminów wywiązano się przed czasem. W niektórych sklepach czuję się niczym natręt. Muszę dopraszać się o podstawowe informacje, upewniać się, że towar jest dostępny, pytać, kiedy zostanie wysłany i dlaczego nie w terminie, itp. W Bike4Race spotkałem się z absolutnym profesjonalizmem. Żeby nie było wątpliwości. Poza faktem zakupu ramy, z firmą Bike4Race nie łączą mnie żadne więzy biznesowe lub osobiste. Moja ocena opiera się wyłącznie na własnym doświadczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jareckikin Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Witam , może i ja dodam opinie bo uważam ,że taki sklep zasługuję na najwyższą ocenę! Szukałem długo drugiego roweru szosowego. Trafiłem na sklep Pana Andrzeja Wróblewskiego. Na wstępie miłe zaskoczenie. Właściciel odpowiadał na wszystkie moje pytania bez wyjatków, nawet na najmniejsze pierdoły odpowiedź była wyczerpująca i profesjonalna. Pomógł dobrac rozmiar roweru jak i grupy napędowej. Zamówienia dokonałem 6 grudnia .Obsługa sprawdziła termin w jakim rower mogłby do mnie dotrzec i na początku okazało sie ,że to koniec lutego. Jakie bylo moje zaskoczenie kiedy 16 stycznia dostałem wiadomość ze rower jest gotowy. Wszystkie powiadomienia na temat stanu zamówienia pojawiały sie na e-mailu , dostawałem rownież sms-y na telefon co było bardzo wygodne. W trakcie realizacji zamówienia wysłałem zapytanie do Pana Andrzeja czy mogłby dołożyć dodatkowy koszyk na bidon do ramy , oczywiście dostałem go w gratisie bez żadnych problemów.Przed wysyłką otrzymałem numer paczki i wszystkie podstawowe informacje. Rower dotarł bardzo dobrze zapakowany i praktycznie złożony. I tak jak było zapewniane jest najwyższej jakości . Podejście do klietna jak i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Wiele sklepów nigdy takiego nie osiągnie. Nawet spacjalnie sie zarejstrowałem żeby dodać opinie bo sklep zasłużył na nią w 100%! Jak mój poprzednik wystawiam ocenę POZYTYWNĄ. Gorąco polecam a robienie tam zakupów to sama przyjemność. Nie mam wątpliwości ,że to najlepszy sklep z jakim miałem do czynienia. Pozdrawiam Jarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.