Didi Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 (edytowane) Mam pytanie ma ktoś namiary na godny polecenia serwis i nie za drogi gdzie mi zrobią fox-a RP2, sam nie chcę się bawić, rock shox-a robię sam ale amora przedniego, ale do foxa nie mam sprzętu. Tylko nie piszcie o Cult Bikes cena mi nie odpowiada 369pln za pełny serwis, to jest prawie połowa ceny nowego RP23. Edytowane 10 Listopada 2013 przez Didi Cytuj
ajgor11 Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Podepnę się : A wiecie kto wykonał by uczciwie, nie drogo i dobrze serwis amora Rock Shox XC30 TK? Cytuj
jahoo84 Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Mam pytanie ma ktoś namiary na godny polecenia serwis i nie za drogi gdzie mi zrobią fox-a RP2, sam nie chcę się bawić, rock shox-a robię sam ale amora przedniego, ale do foxa nie mam sprzętu. Tylko nie piszcie o Cult Bikes cena mi nie odpowiada 369pln za pełny serwis, to jest prawie połowa ceny nowego RP23. Vario bike z krakowa. Cytuj
rkopec16 Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 https://www.facebook.com/bikeserwis?ref=profile tutaj Cytuj
Didi Napisano 10 Listopada 2013 Autor Napisano 10 Listopada 2013 Podepnę się : A wiecie kto wykonał by uczciwie, nie drogo i dobrze serwis amora Rock Shox XC30 TK? A to jest spężyna czy air? Bo ja robiłem swój- tora 318 SA i jest banalnie prosty serwis. Dzięki, Ktoś robił serwis u wspomnianego Wicha? Bo tak strach w cemno wysyłać. Cytuj
ajgor11 Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Sprężyna. Sam chciałbym zrobić serwis u Wicha, ale jest strach Cytuj
Didi Napisano 10 Listopada 2013 Autor Napisano 10 Listopada 2013 Sprężyna. Sam chciałbym zrobić serwis u Wicha, ale jest strach Poszła odpowiedz na PW A może warto by założyć temat Sprawdzone serwisy, np amortyzatorów itp. jeżeli nie ma. Cytuj
alkor Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Didi, nie ma czego się bac- rzesze zadowolonych klientów mówią same za siebie;) a i kasy w kieszeni "trochę" zostanie w porównaniu np. z CB:) Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 11 Listopada 2013 Mod Team Napisano 11 Listopada 2013 Przy serwisowaniu dampera jedynym problemem może okazać sie nabicie komory z azotem, jeżeli damper jest wyposażony w zawór fabrycznie nie ma problemu jak jest tam śruba która jest zaślepiona to już może być problem. Cytuj
tobo Napisano 11 Listopada 2013 Napisano 11 Listopada 2013 Proponowałem wejść na emtb.pl i zobaczyć temat o tym użytkowniku jak też jego posty/wypowiedzi w różnych tematach. Cytuj
Didi Napisano 11 Listopada 2013 Autor Napisano 11 Listopada 2013 Sprawdzałem, ale chciałem się się upewnić. Cytuj
adhed Napisano 11 Listopada 2013 Napisano 11 Listopada 2013 Ja tez na koniec roku skorzystam z serwisu tego gościa z emtb, bo cena dobra, a samemu nie chce czegoś zrypac. Najpierw sam pobawie się z RS Tora, ale to prosta konstrukcja Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Cytuj
Sonix Napisano 11 Listopada 2013 Napisano 11 Listopada 2013 Robiłem u niego pełny serwis rp23 plus zmiany komór na medium. Skasował 80zł. + koszty przesyłki. Po zamontowaniu dampera wszystko chodziło cacy. Polecam go jak najbardziej. P. S.. Jeśli komora jest napompowana azotem to nic nie stoi na przeszkodzie napompowana ją ponownie powietrzem. Mam tak już dwa sezony i nie widzę żadnej różnicy. Zalana śruba w damperze to też nie problem. Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj
Didi Napisano 11 Listopada 2013 Autor Napisano 11 Listopada 2013 W powietrzy jest 78% azotu, najwyżej będzie trzeba podkręcić tłumienie powrotu jak będzie zimno. Tora to faktyczne prosta konstrukcja sam swoją robiłem chyba 3 razy, a z 5 razy usuwałem uporczywe stukanie. A co wy na to może warto by założyć temat "Sprawdzone serwisy" Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 12 Listopada 2013 Mod Team Napisano 12 Listopada 2013 Jeśli komora jest napompowana azotem to nic nie stoi na przeszkodzie napompowana ją ponownie powietrzem równie dobrze można tam wsadzić odpowiednia twarda sprężynę Cytuj
Sonix Napisano 12 Listopada 2013 Napisano 12 Listopada 2013 Jeśli komora jest napompowana azotem to nic nie stoi na przeszkodzie napompowana ją ponownie powietrzemrównie dobrze można tam wsadzić odpowiednia twarda sprężynę Bez komentarza. Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Napisano 13 Listopada 2013 więcej dystansu człowieku... W kwestii serwisu - jeśli chcesz serwis bez nabijania azotem to uderz do Wicha, a jeśli z azotem to polecę jednego chłopaka z Rymanowahttps://www.facebook.com/BFGsuspension?fref=ts Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Napisano 13 Listopada 2013 Tomek a wiesz co ta komora robi czy nie wiesz ?? Oczywiście chodzi o wersja basic bez zbiorniczków, kanalików i 15 pokręteł do regulacji wszystkiego Cytuj
Didi Napisano 13 Listopada 2013 Autor Napisano 13 Listopada 2013 Dzięki za info ale damper dzisiaj wysłałem do Wicha. Cytuj
Didi Napisano 18 Listopada 2013 Autor Napisano 18 Listopada 2013 Damper naprawiony ekspresowo, czy skutecznie "dziurwy" pokażą. Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 18 Listopada 2013 Mod Team Napisano 18 Listopada 2013 jak cenowo wyszło i co było robione? Cytuj
Didi Napisano 18 Listopada 2013 Autor Napisano 18 Listopada 2013 Cena 80 zł Oryginalna wiadomość od Wicha: Oleju to nie było praktycznie wcale:), wszystko wyleciało. Wymieniłem wszystkie uszczelki razem z komorą powietrzną, łącznie z 8 sztuk i nowy olej. Główny powód serwisu to wyciek spod pokrętła powrotu i spadek poziomu tłumienia. Wyciekający olej a raczej syf który się do niego czepiał spowodował dodatkowo delikatne zużycie tulei w górnym mocowaniu dampera. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 18 Listopada 2013 Mod Team Napisano 18 Listopada 2013 Tak to jest jak sie nie serwisuje na czas kto nie rozbierał ten nie wiem co w tym oleju może pływać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.