hornit1 Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Witam. jestem nowy na forum i może coś nie tak napiszę ale przepraszam. Potrzebuję lampki przedniej o dość dużej mocy jasności ( szerokość i długośc swiatła padającego na drogę) do jazdy miejskiej ale często jeżdżę w zakamarkach i dlatego potrzeba troche szerokości swiatła. Na portalu aukcyjnym są różne, zdjęcia prezentujące słupy światła też, ale czy to ie przesada, że tak świecą ? Już byłem chętny na taką latarę ale coś mnie zniechęciło. Cena do około 150 złociszy. Myślę, że pomożecie, choć na forum poczytałem kilka wątków o oświetleniu ale i tak brakuje mi opini.
qrczakzul Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 http://velo.pl/akcesoria/lampy/cateye/hl-el340-econom A tutaj masz test:http://www.light-test.info/index.php?option=com_content&view=article&id=116%3Acateye-hl-el340-the-last-candle&catid=34%3Arowerowe&Itemid=55&lang=pl
hornit1 Napisano 10 Listopada 2013 Autor Napisano 10 Listopada 2013 http://velo.pl/akcesoria/lampy/cateye/hl-el340-econom A tutaj masz test: http://www.light-test.info/index.php?option=com_content&view=article&id=116%3Acateye-hl-el340-the-last-candle&catid=34%3Arowerowe&Itemid=55&lang=pl Bo mysłałem o takiej http://allegro.pl/latarka-solarforce-l2-800lm-cree-xm-l-t5-4b-custom-i3693171908.html lub http://allegro.pl/latarka-rowerowa-bailong-cree-xm-l-t6-zoom-230v-i3661636803.html
comrat Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 @hornit1Z tych dwóch.... to zdecydowanie SOLARFORCEZauważ, że na zdjęciach w aukcji Bailonga niebo w nocy jest... podejrzanie jasne. Tym samym widać, że zdjęcia są "podrasowane" (pewnie czas naświetlania z 15 sekund).Na zdjęciach Solarforce to co jest nieoświetlone jest CZARNE więc w tym przypadku zdjęcia dużo lepiej oddają prawdę o jasności świecenia.Co do wyboru lampki na przód: jeśli będziesz jeździł z tak mocną latarką po mieście... to będziesz niestety raził innych użytkowników drogi.Latarki świecą "na okrągło" - nie mają odpowiedniego odbłyśnika kształtującego wiązkę światła.Do lasu, na bezdroża gdzie nie ma kogo razić po oczach taki Solarforce jest dobry ale na miasto... średnio na jeża.Na oświtlone miasto kup lampeczkę pozycyjną za kilkanaście złotych. Na ciemne miejsca owszem... Solarforce może być (pod warunkiem, że nie będziesz raził innych i kierował ją w dół jak w ciemnicy ktoś ci z naprzeciwka wyskoczy).
OrzelPiotr Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 http://www.forumrowerowe.org/topic/148302-oswietlenie-test-noise-300-solarforce-l2p-edc-x1/w podobnych pieniążkach dostaniesz UltraFire WF-502B test masz w poście 17
Kuba01 Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Do 150 zeta kupiłem Sigmę Pava i jestem zadowolony. Na pewno lepiej się prezentuje od proponowanego wyżej CatEye HL-EL340.
czarusblitz Napisano 10 Listopada 2013 Napisano 10 Listopada 2013 Tez dlugo czytalem o oswietleniu zanim podjalem decyzje. Kolega wyzej pisal o oslepianiu, z tym ze w tych mocnych latarkach z dioda Cree masz regulacje natezenia swiatla, wiec w miescie jedziesz na 30% i wtedy nie oslepiasz kierowcow. Jesli szukasz dobrej i sprawdzonej latarki, ktora posluzy ci na dluzej i oswietli ci droge zarowno w ciemnym lesie jak i miejskiej trasie to Solsrforce, EDC lub Convoy. Poczytaj i wybierz cos dla siebie.
hornit1 Napisano 11 Listopada 2013 Autor Napisano 11 Listopada 2013 czarusblitz, masz zupełną racje i zgadzam się z tobą i przedmówcami, problem w tym że tych latarek jest kilka, gdybym miał że trzy na wypróbowania problemu by nie było a tak wydać około 150 zł plus ładowarka i aku razem jakieś 220 zł i później mówić "a mogłem wziąć tą czy tamtą". W tym problem. Ps. Może na tym forum jest ktoś że Słupska i posiada którąś z w/w latarek
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.