cotynato Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 Witam! Rozebrałem Shimano Nexus Inter 7 do przesmarowania, ale przy składaniu okazało się, że nie wiem którą stroną włożyć jedną część. Chodzi o część nr 6. Z jednej strony koło zębate, które jest na zdjęciu jest szersze, a z drugiej węższe. Problem w tym, że pasuje tak i tak. Rozbierał ktoś taką piastę?
Schwefel Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 Jak dla mnie to szersze w stronę 5, bo tam jest jeszcze dodatkowy kołnierz.
cotynato Napisano 9 Listopada 2013 Autor Napisano 9 Listopada 2013 Schwefel, też tak myślę, ale poczekam jeszcze na potwierdzienie tej teorii przez innych użytkowników.
cotynato Napisano 16 Listopada 2013 Autor Napisano 16 Listopada 2013 Mam kolejne pytanie. W jaki sposób założyć podkładkę z oznaczonymi na niebiesko bolcami? Czy niebieskie bolce muszą wejść w miejsce czerwonych strzałek, czy zielonych?Dziękuje za informacje.
cotynato Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Napisano 6 Stycznia 2014 Piastę złożyłem w ten sposób, że niebieskie wypustki dałem w miejsce czerwonych strzałek. Później okazało się, że jest to prawidłowe rozwiązanie, co potwierdzone jest tutaj --> http://sheldonbrown.com/Shimano%20Nexus%207%20Axle%20Unit%20assembly%20instructions.pdf Klasa NLGI: NLGI #000 Smar płynny, prawie jak ciężki olej przekładniowy NLGI #00 Płyn NLGI #0 Bardzo miękki NLGI #1 Miękki NLGI #2 Umiarkowanie miękki NLGI #3 Miękki do twardego NLGI #4 Półtwardy NLGI #5 Twardy NLGI #6 Bardzo twardy, smar blokowy Klasy NLGI 000 do 1 są używane w zastosowaniach wymagających niskiej lepkości, na przykład w zamkniętych napędach zębatkowych pracujących z niską prędkością, otwarte przekładnie zębate oraz centralne układy smarowania. Klasy 0, 1 i 2 są używane do przekładni zębatych o dużym obciążeniu. Klasy od 1 do 4 często są używane w łożyskach tocznych, gdzie najczęstsza jest klasa 2 Do smarowania przekładni planetarnych w rowerze powinno się używać smaru o klasie NLGI : NLGI #0 Bardzo miękki NLGI #1 Miękki Ja kupiłem smar Vecolit EP-1 (opakowanie 400g)
adamon Napisano 24 Czerwca 2014 Napisano 24 Czerwca 2014 Witam i jak smar który zastosowałeś ?? z tego co widzę to dużo tańszy niż ten dedykowany
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.